Autorius Tema: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)  (Skaityta 1830742 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4550 Įrašytas: 2014-06-28 17:12 »
Koks skirtumas, elektros nepritruks, bet kuriuo atveju. Naftos lietuva, juolabiau, niekada neturejo, neturi ir vargu ar tures, elektros kazkiek dar gaminasi, cia tarp kitko :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4551 Įrašytas: 2014-06-29 14:21 »
Elektrenai kaip gamino taip gamina,ir beto lietuvoi galingiausia elektrine,bet naudoja tik viena bloka. Senieji neekonomiski
« Paskutinį kartą keitė: 2014-06-29 16:20 sukūrė PiPPas »
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs moonshine

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4552 Įrašytas: 2014-06-29 14:31 »
Elektrenai kaip gamino taip gamina,ir beto lietuvoi galingiausia elektrine,bet naudoja tik viena bloka. Senieji neekonomiski
O iš ko gamina Elektrėnai? Jei sakot adios naftai/dujoms ir jų produktams, pasakykit adios ir Elektrėnams  :lol:
« Paskutinį kartą keitė: 2014-06-29 16:20 sukūrė PiPPas »
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4553 Įrašytas: 2014-06-29 16:04 »
Seni blokai dyrba ant mazuto ar emulsijos,naujas kombinuotas ant duju. O dujos ne beda,laivas juk  bus :)
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs KLIFF

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4554 Įrašytas: 2014-06-29 16:17 »
Paskutiniu metu labai populiareja vejo jegaines, kurios gamina elektra is vejo :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4555 Įrašytas: 2014-06-29 16:30 »
Paskutiniu metu labai populiareja vejo jegaines, kurios gamina elektra is vejo :)

Saules kolektoriai irgi.
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4556 Įrašytas: 2014-06-29 22:47 »
Jau nuo 80-uju naftos krizes pranasauja vidaus degimo varikliu pabaiga, bet kazkodel dar vaziuoja, vystosi ir neverkia, aisku stengiasi mazint sanaudas, bet dabartiniais paskaiciavimais dar kokiam 100 m. uztektu, bei vis dar naujus telkinius atranda. Kol kas vistik tai pagrindine technologija; kad pritaikyti elektra paprastam kasdieniam vartojimui, dar daug atradimu reikia, be to, ta pati elektra kol gas daug kur gaminama is naftos/duju, tai kam dar tarpinis perdirbimas? Gal kada nors ir transporto nebereiks, mintimis perkelinesim save ir daiktus...
DUCATI 750M!

Neprisijungęs KLIFF

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4557 Įrašytas: 2014-06-30 19:50 »
Nuo 80, pranasauja, o dabar tai jau vyksta. "Kad pritaikyti elektra paprastam kasdieniam vartojimui, dar daug atradimu reikia", kokiu atradimu dar reikia? O kas del elektromobiliu, atvaziuok i Osla ir pamatysi dabarti, kuria pranasavo nuo 80-uju. Jei tiketi tv netgi estijoj jie jau neblogai populiareja.
Idomumo delei, siek tiek statistikos:
http://www.abcnyheter.no/motor/2014/05/02/na-er-dette-den-mest-solgte-bilen-i-norge-igjen
Jeigu trumpai ir lietuviskai, 2014 metu pardavimai iki 05 men visoj norvegijoj:
Nr1 Golf 2343vnt (skirtumas nuo Tesla S vos kiek virs 100vnt),
Nr2 Tesla S 2227vnt,
Nr3 Nissan Leaf 2010vnt (apie tris metus buvo populiariausias modelis, kol neatejo Tesla S),
Nr6 VAG UP 1275vnt,
Nr14 BMW i3 882vnt (neseniai pasirodes modelis, skaiciai stipriai augs, sparciai daugeja gatvese).

Jeigu pazvelgus metus atgal,  2013-ais  parduota 10 769 elmobiliai is 142 151 parduotu asmeniniu auto. Ir skaiciai sparciai auga, siemet atejo i rinka Renault ir Bmw. Ir visa tai valstybeje, kuri gyvena pagrinde is dvieju dalyku, zuvies ir NAFTOS. O elektros labai daug isgauna is vandens tekmiu kalnuose, velgi, be jokios naftos.
Jav Tesla S parduodama panasiai tiek pat, kiek norvegijoj. Netruks ta mada ateiti ir i likusia europos dali, o kada nors ir i Lietuva, ypac, jei valdzia paskatins cia si reikala. Nes jei ne valdzios itaka, tai nebutu ir norvegai i jas ziureja dar daug metu, viskas cia del sutaupytu desimciu tukstanciu kiseneje, visu pirmiausia. Taciau, visiskai nieko naujo, kad zmogu prie nauju dalyku reikia pratinti, lygiai taip buvo ir pas juos, o nuolat augantys pardavimai rodo, kad visos sios naujienos pateisino ju lukescius.
Visi parduoti elmobiliai 2013 metais, jei kam idomu, gtranslate labai neblogai viska vercia i anglu kalba: http://www.gronnbil.no/nyheter/over-20-000-ladbare-biler-paa-norske-veier-article366-239.html
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Evalda5

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4558 Įrašytas: 2014-06-30 20:31 »
Pirkti elektromobilį daugiausia atbaido:

1) Grožis - skonio reikalas, bet atleiskite, "urodiška" šitų hibridų ir elektromobilių, gal išskyrus Tesla, išvaizda.

2) Nepraktiškumas, nes dažnai važinėjame dideliais atstumais, tikrai ne kartą į mėnesį, ir nemėgstu superekonomiškai važiuoti, juolab, ne vokiškuose greitkeliuose "taupyti" kilometrus. O taupyti, pvz., nejungiant kondicionieriaus - jau skamba absurdiškai.

3) Idiotiškai išpūsta jų kaina - už tokias sumas galima keletu "klasių" aukščiau esančius naujus automobilius nupirkti.

4) Žinių apie tokių automobilių patikimumą, technologijos išbaigtumą, nebuvimas. Ar tikrai esu pasiruošęs suinvestuoti krūvą pinigų į automobilį, kuris nevežios manęs ateinančius dešimt metų? Ar po poros metų aš pats tuo automobiliu dar norėsiu važinėti? Lietuviai vis tik esame, reikia atsižvelgti, kad daugelis neturim per daug pinigų, bent jau pakankamai tam, kad eksperimentuoti.

Tokie mano asmeniniai pastebėjimai apie pseudoekologiją, ir galbūt kai kuriais aspektais apie pseudoekonomiją.
AR 156 SW 1.9 JTD M-Jet 103kW

Neprisijungęs KLIFF

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4559 Įrašytas: 2014-06-30 21:59 »
Citata
Pirkti elektromobilį daugiausia atbaido:

1) Grožis - skonio reikalas, bet atleiskite, "urodiška" šitų hibridų ir elektromobilių, gal išskyrus Tesla, išvaizda.
Jei tau Tesla S negrazi, tikriausiai nematei jos gyvai. Grazesne uz bet kuri siu ir anu laiku vokieti ar prancuza, negirdejau, kad kas nors, kas mate S gyvai, sakytu, jog ji negrazi. Beje, ir Leaf neatrodo urodiskai, tiesiog yprastai nisaniskai. Toliau i3, tau irgi urodiska? Napatiko man ji is pradziu, bet dabar, kai apsipratau ir neziuriu i jos baisu prieki, atrodo ji, lyg masina is 1995 metu fantastiniu filmu. Renault, skonio reikalas, bet man atrodo graziau uz bet kuria benzinine renault. Elauto seniausiai nebera tik Baddy, kuriu gatvese kazkaip nebalabai ir besimato.

Citata
2) Nepraktiškumas, nes dažnai važinėjame dideliais atstumais, tikrai ne kartą į mėnesį, ir nemėgstu superekonomiškai važiuoti, juolab, ne vokiškuose greitkeliuose "taupyti" kilometrus. O taupyti, pvz., nejungiant kondicionieriaus - jau skamba absurdiškai.
Ar tau Tesla S atrodo nepraktiska? Velgi, tu jos nematei. O as maciau, apziurejau. Praktiskesne uz bet kuria alfa romeo ar bmw. Yprasta siu laiku dydzio bagazine gale + nemaza bagazine priekyje. Beto, jei gale bagazines nereikia, galima padaryti, dvi sedynes vaikams, gaunasi 5+2 sedanas, nepraktiska? Toliau, Leaf, nepraktiska? Bagazine didesne uz Prius bagazine, ir uz 147, ir bijau, kad net ir uz Giuliettos, kuri bateriju neturi. Taupyti kilometrus? Tesla nuvaziuoja 400-500km vienu ikrovimu + greituoju ikrovimo baterijas pakrauna mazdaug per pusvalandi, ilgai? Atsedejus 400km prie vairo, pusvalandziui sustoti visai smagu. Galingiausios versija 100km/h pasiekia per 4,4s, nedinamiska? Deje, kiti modeliai situo dar pasigirti negali, bet net neabejoju, kad tik kolkas. Nuvaziuojanciam kasdien po 200 ir daugiau km elcar kolkas gal ir netiks, bet dauguma eiline darbo diena, nenuvaziuoja ir 50km (pvz as), ir tokiems nuotolis nera problema. Atvaziuoji i darba, pajungi krautis, parvaziuoji, vel pajungi, ypac, kaip mieste pilna nemokamu krovimo lizdu+nemoki uz parkinga niekur.

Citata
3) Idiotiškai išpūsta jų kaina - už tokias sumas galima keletu "klasių" aukščiau esančius naujus automobilius nupirkti.
Galbut, bet cia didele norvegu sekmes priezastis, uz pigiausios Teslos kaina neiseis ne pasatas, uz leaf kaina, tik puse golfo. Kaip jau minejau, be valdzios isikisimo, greitai nieko nebus.

Citata
4) Žinių apie tokių automobilių patikimumą, technologijos išbaigtumą, nebuvimas. Ar tikrai esu pasiruošęs suinvestuoti krūvą pinigų į automobilį, kuris nevežios manęs ateinančius dešimt metų? Ar po poros metų aš pats tuo automobiliu dar norėsiu važinėti? Lietuviai vis tik esame, reikia atsižvelgti, kad daugelis neturim per daug pinigų, bent jau pakankamai tam, kad eksperimentuoti.
Tesla vien baterijoms duoda, bijau sumeluoti, 7-10 metu, neuztenka? O kas liecia technologiju isbaigtuma, kazkur skaiciau, tik skaiciu tiksliai nepamenu, bet, tai skambetu mazdaug taip: elektrini varikli sudaro 3-5 dalys, benzinini/dyzelini 10000. O vaziuokle, kaip vaziuokle. Jau vien toks dalykas, kaip tepalu/filtru keitimas pamirstamas, velgi sutaupant viena kita kapeika. O kur dar kokie egr,lamda zondai, purkstukai ir t.t.

Citata
Tokie mano asmeniniai pastebėjimai apie pseudoekologiją, ir galbūt kai kuriais aspektais apie pseudoekonomiją.

Keleta metu atgal, masciau taip pat, kaip tu dabar parasiai, bet laikai keiciasi, keiciasi ir mastymas, ypac realius pavyzdius salia matant :alaus:
« Paskutinį kartą keitė: 2014-06-30 22:36 sukūrė PiPPas »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491