Šiaip restauravimas populiarus visoj EU tarp fūristų ypač, tačiau normaliai restauruuotos kainuoja 15-20% pigiau tik naujų, technologija ten atidirbta ir keičias kaip ir pas top gamintojus staklės.
Visa EU, tai tu turi omenį tipo kaip Šveicarija, Italija, Vokietija, Belgija, Olandija, Portugalija, kai kurios Skandinavijos šalys, Didžioji Britanija, Austrija, Liuksemburgas ir pan.?
Ar tu turi omenį visa EU, tai Lietuva, Latvija, Estija, Rumunija, Čekija, Slovakija, Lenkija ir pan.?
Pasitaškyk nors keletu pagrįstų faktų (ne google ir wiki), kurios šalys iš tavo "visa EU" restauruoja padangas? O jei dar sakai, kad labiausiai populiaru tarp fūristų, tai norėčiau pamatyt, kaip tu tą pasakai tikram fūristui
![Grin ;D](https://forumas.alfaklubas.lt/Smileys/nostalgija/grin.gif)
Aišku, kiekvienoj šalį yra išimčių, ar įstatymų reguliuojamų leidimų tokiem dalykam daryti, na o bet kadangi tačiau čia jau ilgas knaisiojimasis, šitą jau tau palieku, kad įrodytum, kad tavo artimas draugas ilgesnė.
"Navarkės", tai tik tokiose šalyse, kaip pvz mūsų dar populiarios. Ne vieną kartą esu parvežęs Kauno, Vilniaus, Panevėžio, ir ne tik "verslinykam" po keletą fūrų dėvėtų padangų iš skandinavų, kurios po to gražiai atgula garažuose ir būna parduodamos kaip dėvėtos pardavimui, bet dar geros. Beje, dabartinės mano žieminės padangos kaip tik yra parvežtos iš Tromso (Norvegijos Šiaurė) ir tarnauja labai gerai.
P.S. Užsieniuose sėdi verslūs mūsų, ar kitos kažkiek panašios į mūsų šalies veikėjai, kurie tokias padangas surenka į vieną vietą, pakrauna į fūras ir atvaro į LT, LV, EE ir t.t šalis.