Lengvuju auto padangu profesionaliai niekas nerestauruoja, nes per didelis dydziu, greicio ir apkrovos indeksu asortimentas, tuo paciu skiriasi karkasai ir neimanoma standartizuoti, be to, didele kainos dali sudaro darbas. Krovinines padangas restauruoti jau apsimoka, nes karkasai praktiskai vienodi, naudojami tik keli protektoriaus tipai, kas, naudojant tinkamas medziagas ir technologijas, garantuoja kokybe, ir darbas palyginus su galutinio produkto kaina jau apsimoka. Netgi i Norvegija vaziuoja restauruotomis, yra zieminiai protektoriai ir savybemis nesiskiria nuo nauju. Kas del Europos, niekas ten nedraudzia vaziuoti restauruotomis, ir vaziuoja, nes susitaupo dideli pinigai, be to, yra problemu su gamyklu pajegumais ir kol kas augant transporto priemoniu pardavimams, padangu truksta. Sakyciau, tinkamai restauruota padanga su michelin/bridgeston karkasu tikrai daug patikimesne uz kinietiska, cia aisku apie krovinini transporta. Vien faktas, kad dauguma protektoriu gamintoju isikure ne treciojo, o sakykim netgi "pirmojo" pasaulio salyse, pvz. Kraiburg Austrijoje.