Autorius Tema: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)  (Skaityta 1743597 kartus)

Neprisijungęs Evalda5

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 93
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4560 Įrašytas: 2014-06-30 22:15 »
Konstruktyvi kritika labai geras dalykas, ir duoda tikrai gerų rezultatų. :) Džiugu, kai galima pasikalbėti su žinančiais žmonėmis. Tesla ir išskyriau, kaip būtent vienintelę markę, galinčia REALIAI konkuruoti su "tradiciniais" automobiliais, ir labiausiai man patinka, kad jos išvaizda, sakykim švelniai, ne tokia iššaukianti.  :D Ko nepasakysi apie kainas...  ^-^ Norvegijoje pats taip pat buvau, mačiau, kaip sparčiai ten populiarėja el. auto, dabar esu Vokietijoje, ir su i3 teko važiuoti (ne taip čia ir sudėtinga gauti Test Drive). Važiavimas tikrai maloniai nustebino, tačiau nei medžiagos, panaudotos automobilyje, nei komfortas toli gražu ne per geri... Ne mano automobilis, ir tiek, o jau kalbant apie išvaizdą, BMW tikrai persistengė - žinoma, kaip jau sakiau, grožis - skonio reikalas.  ;D Mielai važiuočiau, kad ir su ta pačia Alfa 159 elektra, bet tokios nėra, o ir visi po 100km galintys nuvažiuoti emobiliai tikrai negali patenkinti mano neprognozuojamų kelionių poreikių... O gaila. Bet tikrai nuoširdžiai tikiuosi, kad viskas keisis į gera, ir bent pakankamai artimu metu galėsiu pasimėgauti elektros teikiamais pranašumais.   :alaus:
AR 156 SW 1.9 JTD M-Jet 103kW

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4561 Įrašytas: 2014-06-30 23:55 »
Kliffui dekui,labai konkreciai ir aiskiai,suprantamai,palaikau tavo minti,bet taip populiarejant elmobiliam tikiuosi greit persesiu i  BMW X6 XDrive 35d.Elmobili noreciau tureti seimoje kaip trecia auto kol perprasciau ir priprasciau,taip ir perlipciau.Siuo metu turiu labai taupu Alfa crossvagon 1.9 110 kw labai patenkintas kelias beveik nieko nekainuoja,tik galios siaipsau.Taip kad kolkas man dar anksti apie el auto.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs moonshine

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4562 Įrašytas: 2014-07-01 01:05 »
Kalbant apie ekologiją - tokia kontora, kaip vokiečių ADAC, Teslos CO2 išmetimus (elektra elektrinėse irgi kol kas ne vien iš saulutės irgi vėjelio gaminama) suskaičiavo kaip 136g/km, Leafo 110, BMW i3 - 94.  Teslos charakteristikų auto tai OK, o tuo tarpu kaip Leafui&Co -  pilna tradicinių, vidaus degimo varikliais varomų auto su panašiom charakteristikom - tiek techninėm, tiek ekologinėm, tik be to kuolo šiknoj - ~100km su pilnu įkrovimu. Tik tiek, kad elektromobilis teršalus perkelia iš miesto į užmiestį, į elektrinės kaminą, kas miestečiams gerai, nemiestiečiams blogiau, o globaliai - praktiškai tas pats, tik kitoj saujoj.  ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2014-07-01 01:11 sukūrė moonshine »
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs saules_vejas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 596
  • Karma: +5/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4563 Įrašytas: 2014-07-01 08:28 »
Moonshine teisingomis mintimis pasidalino, kažkodėl dauguma auto-"ekologų" koncentruojasi tik į galutinį produktą - t.y. baterijomis ar kitu eko kuru varomą automobilį, bet niekada nesusimąsto kiek taršos ar kito blogio padaroma gamtai ir sau patiems kol yra pagaminamas-sukuriamas tas ekologiškas automobilis. Aplamai, man ta ekologija pastaruosius keletą metų žmonių tarpe paplitusi ne kaip savaime suprantamas ir sveikintinas reiškinys, bet kaip mada. Gi va jei pasakai, jog renkiesi prekę ekologišką tai maždaug pakeli save kitų akyse - tie kiti tada pradeda galvoti - vau, koks tai išpruses ir mūsų planetą saugantis žmogus. Ne, neesu aš prieš ekologiją, jokiu būdu, aš esu prieš madą, nes ana toks dalykas kad ateina ir praeina, o aš labiau vertinu tuos, kurie sugeba būti tuo kuo yra ne vaikydamiesi kažkokių madų, bet sugeba išlikti nuoseklūs ir ištikimi savo įsitikinimams ilgą laiką  :alaus:
AR 159 SW :)

Neprisijungęs moonshine

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4564 Įrašytas: 2014-07-01 09:18 »
Kaip supratau, į ADAC elektromobilių "emisijas" įėjo tik tie teršalai, kurie išsiskyrė deginant kurą gaminant elektrą. Jei svietas po biškį pereis prie "žalesnės" elektros, elektromobilių "emisijos" irgi mažės. O šiandien yra kaip yra- ką Leaf, ką koks nors Mito 1,3 jtd - "žali" vienodai. Tik Mito teršalai išsiskiria čia pat, Leafo - kažkur ale Elektrėnuos.  

Velnias, tuoj vėl ateis Petras  :mzp:, vėl gausim kruopų, kad neblevyzgojam   :begam:
« Paskutinį kartą keitė: 2014-07-01 09:32 sukūrė moonshine »
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs grease

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4565 Įrašytas: 2014-07-01 10:02 »
Nu, visi čia baisiai ekologiškais tuoj pataps važinėdami elektriniais automobiliais.. nejuokinkit..
Reiktų pasidomėt, pavyzdžiui, iš kur ir kaip atsiranda baterijos.

Kažkada skaičiau visai įdomų straipsnį apie tai, kad pvz. Toyota Prius niekada neatpirks savo "ekologiškumo", nes ją pagaminti kainuoja daug daugiau emisijų, negu jų yra sutaupoma per visa Prius'o gyvenimą.

Gal, tikiuosi, dabar ši situacija kažkiek keičiasi į gerąją pusę - technologijos tobulėja.
Bet aš manau, kad elektromobiliai toli gražu nėra tokie jau švarus kaip kad apie juos yra rašoma.

Apskritai, galima daug kalbėt apie automobilių ekologiją.
Bet realybė yra tokia, kad nuo visų pasauliniu mastu sudeginamų angliavandenilių, transporto (absoliučiai viso - įskaitant traukinius/lėktuvus/laivus/t.t.) dalis yra viso labo ~20%. Įsivaizduokit kokia dalis tenka automobiliams..

Gera analogija butu tokia: blecha, sugedo mašina, visai nebevažiuoja, ir nežinau kur ir kodėl yra problema. Tai davai išsisuksiu vieną iš 20 rato veržlių ir dėsiu visas pastangas ir daug daug pinigų, kad tikrai ičsiaiskinčiau ar tik ne toje vienoje veržlėje yra problema.


As ne prieš ekologiją, bet viską reikia pasverti ir apmąstyti.
Dabar toks susidaro vaizdas, kad yra pasirinkta viena sritis (automobiliai) kaip atpirkimo ožys. Ir tas ožys dabar yra drožiamas iki negalėjimo. Nes juk tai yra arčiausiai eilinių žmogelių esantis daiktis, kurį jie supranta. Nesvarbu, kad jo įtaka bendrai "ekologijai" yra ULTRA maža.

Neprisijungęs Infas

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4566 Įrašytas: 2014-07-01 10:38 »
Jo, pritariu moonshine ir grease. Automobiliai pasirinkti atpirkimo ožiais, nes jie čia pat po nosim, jie smirda, skleidžia garsą, pripildyti visokių baisiai kenksmingų skysčių, žodžiu sukasi tarp mūsų ir daugeliui žaliųjų dėl to atrodo tikri priešai.
Visokie elektriniai ir hibridiniai automobiliai nėra tokie nekalti ir žali. Baterijos, išsiliejusios avarijos atveju, yra pavojingos. Jų gamyba ir utilizavimas visai ne žalias procesas. O ta nemokama elektra įkrovimo stotelėse, kiek laiko ji bus nemokama? Jei elektromobiliai stipriai populiarės, kas mokės už tą elektrą?
Vidaus degimo variklis, kad ir ka apie jį kalbėtų, per daugiau nei 100 metų nuėjo rimtą kelią. Dar prieš 20 metų 170 AG ir 6l/100 km atrodė kosmosas. Matyt tą patį tobulėjimo procesą turi praeiti ir elektomobiliai. Tik nemanau, kad nuo to nustos tirpti ledynai.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs moonshine

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4567 Įrašytas: 2014-07-01 11:55 »
O ta nemokama elektra įkrovimo stotelėse, kiek laiko ji bus nemokama? Jei elektromobiliai stipriai populiarės, kas mokės už tą elektrą?
Na šitos reklamchaliavos nė skaičiuot neapsimoka  ;D Jei turi su kuom - reik jamt ir srėbt kol veltui  ;D  
Klausimas čia kitas. Kaip žinia, pinigai mūsų valstybės biudžete tik dingsta neaišku kur, o atsiranda jie visada iš labai konkrečios vietos - iš mūsų kišenės.  ;D O, kaip žinia, gan ženkli biudžeto dalis yra iš degalų akcizo. Jei taip staiga puft! - stebuklas - visi auto patampa elektriniais, tai tada puft! - šalutinis rezultatas - dingsta ta "akcizinė" dalis. So what? Kažkokias valdžiažmogių išlaidas mažins atitinkamai? Ar tai kelių asfaltuot nebereiks?  Negalvoju. Tada nėr išeities  ;D -  bus arba puft! - koks nors elektros akcizas, arba puft! - elektromobilių (baterijų, stotelių, krovimo, kelių ar pan) mokestis. Yra suskaičiuota kiek pinigų mes, locheliai, turim susimokėti už tai, kad judam kur norim ir kada norim - tiek vienaip ar kitaip galop ir susimokėsim - ar mes visi važiuosim automobiliais, ar elektromobiliais, ar kokiais nors vandenmobiliais. Tai ir važiavimo elektromobiliais pigumas yra žiauriai laikinas dalykas - kol jie tik zabova.  ;D
« Paskutinį kartą keitė: 2014-07-01 11:57 sukūrė moonshine »
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4568 Įrašytas: 2014-07-01 12:09 »
Malonu skaityti visa paskutini puslapi,matau kad ne vaikai raso,nuo saves jau net nepridedinesiu,pavyzdziu simtai kai brukamas ekologiskumas yra realus gamtos priesas.Siuo metu uzliejo malonumas buti siame forume,nes skaitydamas jauti kad ne tik blevyzgos eina .Visiems geros dienos.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs KLIFF

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #4569 Įrašytas: 2014-07-01 12:17 »
As asmeniskai, kolkas dar nemastau apie el auto pirkima, pirma, man per brangu, antra, per vis dar per daug megstu Alfa Romeo, o ji tokios alternatyvos nesiulo ir vargu ar artimiausius 10 metu pasiulys. Kas liecia ekologija, istiesu, visiskai negalvoju apie tai, galvodamas apie elauto. Neabejoju, kad apie ja negalvoja ir kokie 8 is 10 elauto turetoju norvegu. Ekologija daugiau reklama. Tokie auto, cia perkami del piniginiu reikalu visu pirma. Pvz:
1. Nera metinio mokescio (benzinui 3000kr, dyzeliui be dpf 3500kr). Yra kazkoks mokestis, tiksliai nzn kiek, kazkas apie puse metinio sumos, uz ta "nemokama" miesto elektra.
2. Nera mokescio pravaziuojant mokamus kelius (visi ivaziavimai i Osla mokami, apie 47kr is vakaru puses, 31kr is visu kitu pusiu. Jei pavaziuosim iki vieno is oro uostu, uz kelius surinksim jau netoli 80kr. Iki kito 31kr. Vienas idomus ir visai nekeistas faktas, elektromobiliai perkamiausi butent tarp vakaru priemiescio gyventoju, kur ivaziavimas i miesta 47kr, vaziuosi du kart i miesta, mokesi 47x2, tris, 47x3. Tai jau nemazi pinigai,ypac, jai kasdien vaziuoji i darba nuo vakaru puses, o vaziuojanciu apsciai.
3. Leidziama vaziuoti autobusu juostom. Is visu piko metu didziuliai kamsciai, kuriuos aplenkia elektromibiliu turetojai. Tiesa, tas greitai baigsis, nes del el skaiciaus kamsciuose pradejo stoveti patys autobusai.
4. Osle elektromobiliams parkingai nemokami, beto pilna ju, su krovimo lizdais. 1h kaina svyruoja tarp 15-50kr, ypratam auto. Sutaupoma ant parkingo, sutaupoma ir ant baudu, kurios cia sudeliojamos labai noriai ir greitai. Nemokamu stovejimo vietu tarp 8-17h beveik nera.
5. Pats auto importuojant ji, apmokestinamas labai simboliskai, tikriausiai tik pvm, jokiu mokesciu, kurie papratu auto kaina pakelia 3-4 kartus, lyginant su kokios vokietijos auto kainom. Kaip minejau, uz pigiausio pasato kaina beveik Tesla S iseina. Kas noretu rinktis pasata, kai galima gauti Tesla.
6. Populiarinimo priezastis, tiesiog draudimas, nuo siu metu visiems naujai perkamiems taxi, ivestos max tarsos normos, i kurias telpa tik Prius. Planuose, mazdaug nuo 2020, visi taxi bus tik elektriniai. Rezultatas jau pastebimas, taksistai is C,E mersu pereina prie Tesla S.

Toks populiarumas kolkas neimanomas tokiose valstybese, kaip Latvija, Lietuva, viena del salyginai pigiu iprastu automobiliu, kuriems importo mokestis pvm, kuris daugumos perekupu daznai isvis apeinamas, brangi elektra (Osle moku apie 1kr/kwh suvedus metu vidurki, tai butu viena is pigesniu elektru, pigesne turbut tik siaureje, kur nera taikomas pvm jai), nera metiniu mokesciu, nera keliu mokesciu, kuriuos galima butu kompensuoti elcar turetojams. Nera isvystytos krovimo infrastrukturos, pirkti elcar lietuvoj siuo metu savotiska savizudybe, ypac daugiau vazinejantiems, ar bent jau didelio galvos skausmo isigijimas, nuvaziuok i kokia Klaipeda ir suksi ratus kelias valandas, kol tau kas leis pasikrauti ja. Dar vienas svarbus dalykas, salyginai zema perkamoji galia tarp nemazos dalies gyventoju. Ir galiausiai valdzia, kaip matosi, nelabai suinteresuota visu tuo, o visai bereikalo, is es gautu nemazai lesu visam sitam, motyvuojant ta pacia ekologija :D
Deka norvegijos, padetas didelis zingsnis i tai, apie ka kalbama nuo 80-uju, kaip cia minejo. Nissan, padarius normalu 5 vietu checbeka pralauze ledus, o Tesla su modeliu S perkele viska i kita lygi. Kiti gamintojai jau turi i ka lygiuotis. Netgi keista, kai tokie koncernai, kaip vag, fcg ar bmw turi lygiuotis i kazkokia, neaisku is kur islindusia kompanija, kaip Tesla. Vakar skaiciau, kad Audi ruosia R8, kaip Tesla konkurenta su virs 400km nuotoliu. Zinoma, pasaulio jie neisgelbes, vargu ar aplamai ta bando, juolab automobiliu tarsa, kiek girdejau, sudaro gan maza procenta visos bendrosios tarsos. Nors jos iskelimas is miesto visai nieko blogo, man, kaip gyvenanciam ir zadanciam gyventi mieste. Skeptikams. Pamenat, kai isejo iPhone, visi kalbejo, kam reikalingas tas touchscreen, kam reikia to ir ano, skambinti ir sms uztenka ir is nokia3310. Praejo keletas metu ir smartphone uzkariavo telefonu rinka. Arba iPad, buvo lygiai tas pats. Arba pirmasis pc, kaip legenda byloja, niekas nesuprato, kam zmogui namie reikalingas kompiuteris. Buvo laikai, kai dauguma netikejo, kad zmones aplamai tures automobilius, arba, kad skraidys lektuvais. Po Tesla S pasirodymo, jeigu jis bent is dalies pasiteisins, kas kolkas nekelia abejoniu ir ypac, jei realybje galios Teslos garantija baterijoms, jei neklystu 10metu, nera jokiu abejoniu, kad kad ir kiti gamintojai per artimiausius pora metu perzengs siandien yprasta 100-200km nuotoli.
Infai, visiskai teisingai, per 100metu vidaus degimo varikliai nuejo, ne tai, kad rimta, bet miziniska kelia. Bet panasu, kad jie jau pasieke savo galimybiu ribas ir dabar ta didzia kelione pradeda elektra, tiksliau baterijos, su jomis reikia atidirbti labiausiai, kad laikytu ilgai, krautusi greitai, nebijotu salcio iskrautos ir tinkamai tarnautu bent 15metu. Kolkas jos primena pirmuju auto variklius, pradineje vystymosi stadijoje, bet niekas nestovi vietoje, Tesla S puikus pavyzdys.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491