Autorius Tema: Variatoriai ir viskas apie juos:  (Skaityta 71259 kartus)

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #60 Įrašytas: 2010-03-19 08:33 »
sweiki kaip sakiau pas mane parejes wariatorius,tai va ryt keisiu tepalus,ir tuo paciu zadu pilt rvs tepaliuka(skysta metaa kiti tajp vadina)vienas gyresi kad dingo tas ikyrus garsas,yaj paekspermentuosiu ir as ;D
eksperimento kaina gali siekti keleta tukstanciu litu :D
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #61 Įrašytas: 2010-03-19 08:50 »
sweiki kaip sakiau pas mane parejes wariatorius,tai va ryt keisiu tepalus,ir tuo paciu zadu pilt rvs tepaliuka(skysta metaa kiti tajp vadina)vienas gyresi kad dingo tas ikyrus garsas,yaj paekspermentuosiu ir as ;D
eksperimento kaina gali siekti keleta tukstanciu litu :D
Laimi, ko cia gasdini zmones???Supylus metalo keramika nieko ten jam nepareis, nebent supils koki visiska suda. Jeigu neklystu tai Liqui Moly su molibdenu zmones pylasi bele kiek laiko ir viskas super(Apie Liqui Moly manau Dutchman geriau papasakos). Arba pilti ka nors is Fenom ar Hi-Gear. Tai kad nereikia cia gasdint, svarbu geros kokybes, o ne eilini s...
« Paskutinį kartą keitė: 2010-03-19 08:56 sukūrė warlock »
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #62 Įrašytas: 2010-03-19 09:03 »
pas mane alfoj tepalas su Molibdenu supiltas ir vaziuoja kaip velnias, variatorius buvo pradejes klakset, bet po kiek laiko nustojo ir dirba kaip laikrodukas. (dabar jau biski garsiau, turbut jau visiskai jam raguolis). Yra dar sustresnis priedas i dezes ir variklius is L/M, ten jau tipo FOR PROFESIONALS ONLY, tipo autoservisams ir pan. deja nieko negaliu pasakyti apie kitu firmu panasius gaminius. Ko nezinau, to nezinau...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #63 Įrašytas: 2010-03-19 09:11 »
pas mane alfoj tepalas su Molibdenu supiltas ir vaziuoja kaip velnias, variatorius buvo pradejes klakset, bet po kiek laiko nustojo ir dirba kaip laikrodukas. (dabar jau biski garsiau, turbut jau visiskai jam raguolis). Yra dar sustresnis priedas i dezes ir variklius is L/M, ten jau tipo FOR PROFESIONALS ONLY, tipo autoservisams ir pan. deja nieko negaliu pasakyti apie kitu firmu panasius gaminius. Ko nezinau, to nezinau...
Zinau, kad Xado tepalai pasidare visiskas slamstas, Hi-Gear, Fenom priedai yra tikrai aukstos kokybes.
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

egonomija

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #64 Įrašytas: 2010-03-19 09:35 »
tik nepilkit to brudo su metalo keramika.. kaip jum mašinų negaila. tai laikina, - kaip mirštančiam senukui duot ratų užvalgyt, kad dar pajudėtų.
jei tas brudas padengtų tik mikroįtrukimus ir išsidevėjusias vietas, kaip deklaruoja gamintojai būtų ok, bet jis padengia viską, arba nepadengia nieko, kas tepalo siurbly turėtų dėtis įdomu..

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #65 Įrašytas: 2010-03-19 09:39 »
tik nepilkit to brudo su metalo keramika.. kaip jum mašinų negaila. tai laikina, - kaip mirštančiam senukui duot ratų užvalgyt, kad dar pajudėtų.
jei tas brudas padengtų tik mikroįtrukimus ir išsidevėjusias vietas, kaip deklaruoja gamintojai būtų ok, bet jis padengia viską, arba nepadengia nieko, kas tepalo siurbly turėtų dėtis įdomu..


Cia tu turbut kalbi apie "made in pabrade"... nes rimti tepalu ir priedu gamintojai tokiu prikolu nedaleistu.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

egonomija

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #66 Įrašytas: 2010-03-19 09:53 »
Cia tu turbut kalbi apie "made in pabrade"... nes rimti tepalu ir priedu gamintojai tokiu prikolu nedaleistu.

aš galiu kalbėti, ką noriu - tu vistiek tikėsi tuo, kas ant rimto gamintojo pakuotės parašyta. tai įrodymas, kad marketingas puikiai veikia - psichologinis komfortas užtikrintas ir prekė eina.
pašnekėk su betkokiu rimtesniu variklistu, kuris perrinkinėja variklius, o ne iš klausos diagnozuoja jų problemas, pasidomėk kas yra tepimo kanalai, tepalo siurbliai ir apskritai iš ko tepimo sistema susideda (duok dieve, kad tai nebūtų turbininis variklis be autonomio tepimo, o su paimtu iš bendro rato) ir pasidomėk metalo keramikos savybėmis.

o tai, kad variatorius nutyla (kažkuriam laikui) - puikus yrodymas kaip sąveikauja tokie brudai ir, kad jie neatsirenka ką padengti ir kiek padengti.
gal koks brumbrum daugiau pasakytų, jei čia užsuka

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #67 Įrašytas: 2010-03-19 09:58 »
tik nepilkit to brudo su metalo keramika.. kaip jum mašinų negaila. tai laikina, - kaip mirštančiam senukui duot ratų užvalgyt, kad dar pajudėtų.
jei tas brudas padengtų tik mikroįtrukimus ir išsidevėjusias vietas, kaip deklaruoja gamintojai būtų ok, bet jis padengia viską, arba nepadengia nieko, kas tepalo siurbly turėtų dėtis įdomu..

Pievas kolega snekat, ne pirmus metus dirbu su priedais. Teisingai Dutchman pasake "made in pabrade" gal taip ir yra.
Cia tu turbut kalbi apie "made in pabrade"... nes rimti tepalu ir priedu gamintojai tokiu prikolu nedaleistu.

aš galiu kalbėti, ką noriu - tu vistiek tikėsi tuo, kas ant rimto gamintojo pakuotės parašyta. tai įrodymas, kad marketingas puikiai veikia - psichologinis komfortas užtikrintas ir prekė eina.
pašnekėk su betkokiu rimtesniu variklistu, kuris perrinkinėja variklius, o ne iš klausos diagnozuoja jų problemas, pasidomėk kas yra tepimo kanalai, tepalo siurbliai ir apskritai iš ko tepimo sistema susideda (duok dieve, kad tai nebūtų turbininis variklis be autonomio tepimo, o su paimtu iš bendro rato) ir pasidomėk metalo keramikos savybėmis.

o tai, kad variatorius nutyla (kažkuriam laikui) - puikus yrodymas kaip sąveikauja tokie brudai ir, kad jie neatsirenka ką padengti ir kiek padengti.
gal koks brumbrum daugiau pasakytų, jei čia užsuka
Tai tamsta jei norit zinoti, kaip jus sakot variklistai, kurie ne diagnozuoja irgi naudojas pvz ta pacia Xado metalo keramika. Ir dar, variatoriui jeigu ka darbinis pavirsius irgi pareina, o ne tik spyruokle ir tarpine
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

egonomija

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #68 Įrašytas: 2010-03-19 10:00 »
nematau prasmės diskutuoti. aš neteisus, tu teisus, iki, sekmės su RIMTAIS varikilistais, naudojančiais XADO !

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #69 Įrašytas: 2010-03-19 10:05 »
aš galiu kalbėti, ką noriu - tu vistiek tikėsi tuo, kas ant rimto gamintojo pakuotės parašyta. tai įrodymas, kad marketingas puikiai veikia - psichologinis komfortas užtikrintas ir prekė eina.
pašnekėk su betkokiu rimtesniu variklistu, kuris perrinkinėja variklius, o ne iš klausos diagnozuoja jų problemas, pasidomėk kas yra tepimo kanalai, tepalo siurbliai ir apskritai iš ko tepimo sistema susideda (duok dieve, kad tai nebūtų turbininis variklis be autonomio tepimo, o su paimtu iš bendro rato) ir pasidomėk metalo keramikos savybėmis.

o tai, kad variatorius nutyla (kažkuriam laikui) - puikus yrodymas kaip sąveikauja tokie brudai ir, kad jie neatsirenka ką padengti ir kiek padengti.
gal koks brumbrum daugiau pasakytų, jei čia užsuka

na, nesigyncisiu su tamstele, matau, kad pas tave nuomone yra kaip pas sena zmogu, "nieko nera geriau uz vokiska technika" tokiam stiliui ;) neisizeisk, nieko asmenisko.
kas del variklistu, tai mano vienas labai gerai zinomas meistras, kuris uzsiima varikliais gal jau 30 metu suzinojes (pamates pas mane bagazinei tepalu bakeli su MoS2) kad tokius tepalus naudoju, paklause is kur ir po kiek gaunu. kai pasakiau - iskarto uzsisake 205 litru backa. sakyk ka nori, bet tas tepalas su priedu, apie kury kalbu TIKRAI pasitvirtines dalykas, isbandytas ne vienam varikly ir del tepalo kaltes tikrai jam nieko neatsitiko. Marketingas ne marketingas, bet jei tikrai veikia, tai koel gi ne... beje, ne kazin koks tas cia ir marketingas, yra ir brangesnio daikto, kuris visiskai nepasiteisina pagal kainas.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"