Autorius Tema: Variatoriai ir viskas apie juos:  (Skaityta 71257 kartus)

laurynascv

  • Svečias
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2009-11-25 10:56 »
o ka jus vadinate "perrinkimu"?  isardymas, isvalymas ir surinkimas ar dar ir susidevejusiu detaliu pakeitimas? neisivaizduoju kur butu galima gauti nauju variatoriaus sudetiniu daliu

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2009-11-25 11:00 »
Jei saziningai ir kokybiskai perrinks, manau tarnaus tiek pat kiek naujas ( gal ir ilgiau ), nepabandes - nesuzinosi  :D

jo, tiesa... ir kainos atzvilgiu manau islostum perrinkinejant...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs batareikinas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2009-11-25 19:30 »
iš bėdos išdilusias dalis- dantratį ar dar kokį šūdniekį galima pagamint, nes ištisas pavarų dėžes ir visą kitą šlamštą padaro, bet žiūrint finansiniu atžvilgiu, manau, kad už 390 naują nusipirkt yra pigoiausia ir paprasčiausia išeitis.
YRA: AR 156 2,0 TS
        AR 155 1,9 TD
        AR 166 2,4 JTD
        AR 159 1.9JTDm

Neprisijungęs ecka

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 90
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2009-11-25 21:08 »
Sveiki.Na pigiausia variatoriu galima cia pimti,tik reikia buti prisiregistravusiu. :)Pasirodo yra orginalus remkomplektas var..,tik neaisku kiek jis pagelbetu.http://moto.allegro.pl/search.php?string=wariator&category=50821&buy=0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0&country=1
Buvo 6 metus AR 156 2.0 TS
nuo 2014 AR 156 2.0 JTS Lift ....dar vis rieda.Priekio vaziuokle visa nauja.

Neprisijungęs mindes323

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 145
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2009-11-26 01:03 »
o kaip ten buvo su variatoriaus perrinkimu? kazkas cia skelbesi kad kazkas jam perrinko ir tipo viskas ok buvo, bet taip ir uztilo viskas
Tai kad daugiau nebuvo ka pasakoti.
jau 2 men vaziuoju be problemu, bijau prisisneketi.
Beje kai mano isarde, tai ten viskas "ledas" jokiu nudilimu ar kokiu suluzimu.
tai vat ir kyla mintis kodel jie sugenda.
ir esme kad jie nesugenda o atsilaisvina, tada ir atsiranda tas prakeiktas garsas.
Realiai tai sutikciau su nuomone kad geriau pirkti nauja ir pamirsti.
Bet man buvo tokia situacija, kad ne del variatoriaus skaudejo galva, tiesiog kad nestacius "tokio", meistrelis pasuko galva ir sudejo ji tvarkingai, gal ir idialiai nesurinko, bent jau nebera garsu ir masinukas traukia.
bet zinoma as negaliu teigti kad perrinktas gerai, ir meistras garantijos nedave, nes pats nezinojo tiksliai.
bet meistras man taip pasake - tai mechanine detale, o mechanine detale siaip sau nesugenda. jug cia ne kokia elektronine dalis(nusprogo, nusvilo it .t.t)

 butu gerai iskelti ta klausima, gal zinant kas jam nutinka, kodel jis pradeda garsus skleisti, ir jei toks dalykas sutvarkomas, tai atsikratytume 50% alfistu didelios problemos, -tiesiog patys garaze persirinktume.
Alfa Romeo 156 2.0 T.S

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2009-11-26 08:30 »
o kaip ten buvo su variatoriaus perrinkimu? kazkas cia skelbesi kad kazkas jam perrinko ir tipo viskas ok buvo, bet taip ir uztilo viskas
Tai kad daugiau nebuvo ka pasakoti.
jau 2 men vaziuoju be problemu, bijau prisisneketi.
Beje kai mano isarde, tai ten viskas "ledas" jokiu nudilimu ar kokiu suluzimu.
tai vat ir kyla mintis kodel jie sugenda.
ir esme kad jie nesugenda o atsilaisvina, tada ir atsiranda tas prakeiktas garsas.
Realiai tai sutikciau su nuomone kad geriau pirkti nauja ir pamirsti.
Bet man buvo tokia situacija, kad ne del variatoriaus skaudejo galva, tiesiog kad nestacius "tokio", meistrelis pasuko galva ir sudejo ji tvarkingai, gal ir idialiai nesurinko, bent jau nebera garsu ir masinukas traukia.
bet zinoma as negaliu teigti kad perrinktas gerai, ir meistras garantijos nedave, nes pats nezinojo tiksliai.
bet meistras man taip pasake - tai mechanine detale, o mechanine detale siaip sau nesugenda. jug cia ne kokia elektronine dalis(nusprogo, nusvilo it .t.t)

 butu gerai iskelti ta klausima, gal zinant kas jam nutinka, kodel jis pradeda garsus skleisti, ir jei toks dalykas sutvarkomas, tai atsikratytume 50% alfistu didelios problemos, -tiesiog patys garaze persirinktume.

Kolkas radau tik sita "Со временем происходит износ рабочих поверхностей вариатора фаз, а также ослабление возвратной пружины, в результате чего появляется свободный ход корпуса вариатора относительно ведомой шестерни вариатора. Это приводит к неправильной работе вариатора и появлению неприятного характерного «дизельного» звука работы ДВС, сначала «на холодную», потом и при полностью прогретом двигателе."
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

Neprisijungęs mindes323

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 145
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2009-11-26 11:40 »
gal galima lietuviskai isversti?
Alfa Romeo 156 2.0 T.S

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2009-11-26 12:08 »
"Со временем происходит износ рабочих поверхностей вариатора фаз, а также ослабление возвратной пружины, в результате чего появляется свободный ход корпуса вариатора относительно ведомой шестерни вариатора. Это приводит к неправильной работе вариатора и появлению неприятного характерного «дизельного» звука работы ДВС, сначала «на холодную», потом и при полностью прогретом двигателе."

su laiku issidevi darbinis variatoriaus pavirsius, taipogi "grazinamoji" sprandzina, todel variatoriaus korpuse atsiranda laisvumas -kaip supratau- tarp variatoriaus dantraciu. tai priveda iki neteisingo, blogo variatoriaus darbo ir atsiranda dyzelio garsas, pradzioj esant saltam varikliui, veliau ir siltam.

cia mazdaug taip turetu buti pagal "gilias" mano rusu kalbos zinias... niekaip neissiaiskinu kas yra ta "ведомой шестерни".
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs energia

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 12
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2009-11-26 12:10 »
"ведомой шестерни" tai butu "varoma pavara"
Buvo:
Nissan Micra 1.1 '88
Mercedes Benz 240 '83
BMW 316 '90
Audi90 2.3 '89
Fiat Punto 1.1 '97/1.2 '96
Chrysler Stratus 2.0 '96
Yra:
Fiat Ritmo Bertone Cabrio 1.5 '85
Alfa Romeo 156 2.0 TS '99

Neprisijungęs techno

Ats: Variatoriai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2009-11-27 22:38 »
O kiek variatorius dabar kainuoja? :)
as pirkau 2007m. is Bravos uz 500 su nuolaidele.
AR 166 3.0 V6 162 kW ROSSO

AR 147 1.9 JTDm 88 kW NERO