Kalbant apie variatoriaus konstrukcijatai esme paprasta:Vidine dalis isukta i isiurbimo voztuvu veleneli, su kreipianciais krumpliaisi (ale stambiu sriegiu) ir isorine dalis pritvirtinta prei skriemulio su atsakomosiomis kreipianciosomis viduje, vidine ir isorine dalis sumauta viena i kita su grazinamaja spyruokle tarp ju.
ir tarpusavyje jos yra sandarios.
Is principo variatorius turi dvi padetis: 1 kai tepalas nera solenoido nukreipiamas i variatoriu ir spyruokle laiko pritempus isorine dali prie vidines, kitiap tariant kaip ant neuzvesto variklio, kai ishstatinejamas degimas ir 2 padetis, kai solenoidas nukreipia tepala i variatoriui ir tepalo slegio (skystos spyruokle) pagalba yra iveikiama metalines spyruokles jega ir variatorius ishsiplecia ir ko pasekoje gaunasi, kad kreipianciuju pagalba pradine skivo padetis velenelio atzvilgiu pasikeicia ir taip pasikeicia isiurbimo voztuvu atsidarymo ir uzsidarimo momentas.
Taigi begant laikui nuo stipriu jegu veikianciu abieju daliu kreipianciasias gali atsirasti liuftas tarp vidines ir isorines dalies, ko pasekoje atsiranda nestabilumas varijatoriaus darbe.
Arba spyruokle veikiama aukstu temperaturu ir tempimo jegos paprasciausiai "Ishsitampo" ir netenka savo pradiniu savybiu, ko pasekoje atsiranda isilginis kreipianciuju liuftas varijatoriuje (isorine dalis nebepritempiama prie vidines i nuline padeti) ir taippat atsiranda nestabilunmas arba isiurbimo velenelio kampo neatitikimas.
Beja kazkur internete buvau rades rem komplekta varijatoriui, reiktu paieskot, tikrai kaina juokinga palyginus su nauju varijatoriumi... Cia jei gerai pamenu tai syruokle ir salnikiukai, bet jei isdile "dantraciia" kreipianciosios, tai nane kazin ka pagelbes rem komplektas...