Daug negraziu zodziu apie prancuzus, bet skirkit PSA (Peugeot/Citroen) ir Renault/Nissan/Opel, kas tikrai yra piguva, tik zingsniu auksciau uz daewoo/chevrolet. Pats turiu darbini 307 break, emiau su 150 tkm, dabar beveik po 2 m jau 280 tkm, neturejau problemu su niekuo, keistas tik vienas rato guolis, be aptarnavimo darbu, aisku jis jau 2007 m, po atnaujinimo, ir su taip jusu sudirbtu 1,6 hdi, kuri kazkodel visi motoristai vadina neuzmusamu. Jei problema kuro slegio davikliuose, kaip galima sakyti, kad visas automobilis sh...? Tas pat kaip hateriai del remontininku nekompetenciju lengvai sako, kad alfa yra dar didesnis sh.... Zmona, supuvus alfos dugnui, persedo i c4 1,6 hdi, irgi jokiu problemu, jau beveik 50 tkm... Tik tiek, kad uz 5000 nepaimsi gero 307/c4, tai ir siaip atpuola. O siaip ir as buciau uz punto, nors is kitos puses labai priklauso, kokio charakterio vairuotojas ir kur vazines, pradedanciam kukliam vairuotojui siulyciau didesni auto, bus labiau gerbiamas ir labiau skaitomasi musu gatvese (gaila, bet kol kas tai vyksta), mazam auto reikia "naglo" vairuotojo.