Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: bubnelis 2008-02-15 12:26
-
Sveiki, turiu problemele siokia tokia ;D. Riedant laisvu begiu sokineja apsukos nuo 500rpm iki 1500rpm. Pas Zaza jau 5 kartus buvau. Pirma karta tik kazkokia klaida su kompu rado, tai ja panaikino, bet problema isliko. Antra karta patikrino zvakes, dirzus ir t.t. - tipo viskas ciki. Trecia karta idejom kita bet deveta laisvu sukiu reguliatoriu. Viskas iliko taip paciai. Ketvirta karta pakeitem nauja oro srauto matuokle, irgi nepadejo. Penkta karta vel viska nuosekliai patikrino, buvo idejes nauja sukiu reguliatoriu, tikrino ar negaudo oro ir sklende reguliavo, liambda patikrino ir laidus visokius. Viskas ok, bet apsukos vis tiek sokineja. Kas gali ka nors patart, padet. Dekui uz atsakymus
-
Na jei zazas neranda, mes kazko patarti negalime... Ir jei trauka gera, negesta riedant, tai vazinek kaip vazinejas ;)
-
Kokia deze, selespeedas?
Sveiki, turiu problemele siokia tokia ;D. Riedant laisvu begiu sokineja apsukos nuo 500rpm iki 1500rpm. Pas Zaza jau 5 kartus buvau. Pirma karta tik kazkokia klaida su kompu rado, tai ja panaikino, bet problema isliko. Antra karta patikrino zvakes, dirzus ir t.t. - tipo viskas ciki. Trecia karta idejom kita bet deveta laisvu sukiu reguliatoriu. Viskas iliko taip paciai. Ketvirta karta pakeitem nauja oro srauto matuokle, irgi nepadejo. Penkta karta vel viska nuosekliai patikrino, buvo idejes nauja sukiu reguliatoriu, tikrino ar negaudo oro ir sklende reguliavo, liambda patikrino ir laidus visokius. Viskas ok, bet apsukos vis tiek sokineja. Kas gali ka nors patart, padet. Dekui uz atsakymus
-
tai gal pabandyk kompo programa nuskaityti savo, pasidaryti backupa, tada nuskaityk nuo kitos masinos, tokio pat varianto, ir irasyk tos kitos alfos programa. ;D
-
ir siaip atsidaryk kapota ir visas fishkes pravalyk , vdrug pades o blogiau nebus ;D
-
Sveiki, turiu problemele siokia tokia ;D. Riedant laisvu begiu sokineja apsukos nuo 500rpm iki 1500rpm. Pas Zaza jau 5 kartus buvau. Pirma karta tik kazkokia klaida su kompu rado, tai ja panaikino, bet problema isliko. Antra karta patikrino zvakes, dirzus ir t.t. - tipo viskas ciki. Trecia karta idejom kita bet deveta laisvu sukiu reguliatoriu. Viskas iliko taip paciai. Ketvirta karta pakeitem nauja oro srauto matuokle, irgi nepadejo. Penkta karta vel viska nuosekliai patikrino, buvo idejes nauja sukiu reguliatoriu, tikrino ar negaudo oro ir sklende reguliavo, liambda patikrino ir laidus visokius. Viskas ok, bet apsukos vis tiek sokineja. Kas gali ka nors patart, padet. Dekui uz atsakymus
labas as jau pora menesiu irgi vargstu , pas mane irgi panasi problema- perjungiant pavaras ,nuspaudus sankaba vyksta sukiu padidejimas -sokinejimas, be to padidejusios kuro sanaudos, irgi viska kas tik imanoma pertikrinau ir pakeiciau-, zvakes, oro matuokle, gazo sklende, daviklius, - paskutine versija termostatas- keiciu dabar, tipo gal pades,....arba lieka keisti kompa, arba automobili:)
-
Sveiki, turiu problemele siokia tokia ;D. Riedant laisvu begiu sokineja apsukos nuo 500rpm iki 1500rpm. Pas Zaza jau 5 kartus buvau. Pirma karta tik kazkokia klaida su kompu rado, tai ja panaikino, bet problema isliko. Antra karta patikrino zvakes, dirzus ir t.t. - tipo viskas ciki. Trecia karta idejom kita bet deveta laisvu sukiu reguliatoriu. Viskas iliko taip paciai. Ketvirta karta pakeitem nauja oro srauto matuokle, irgi nepadejo. Penkta karta vel viska nuosekliai patikrino, buvo idejes nauja sukiu reguliatoriu, tikrino ar negaudo oro ir sklende reguliavo, liambda patikrino ir laidus visokius. Viskas ok, bet apsukos vis tiek sokineja. Kas gali ka nors patart, padet. Dekui uz atsakymus
labas as jau pora menesiu irgi vargstu , pas mane irgi panasi problema- perjungiant pavaras ,nuspaudus sankaba vyksta sukiu padidejimas -sokinejimas, be to padidejusios kuro sanaudos, irgi viska kas tik imanoma pertikrinau ir pakeiciau-, zvakes, oro matuokle, gazo sklende, daviklius, - paskutine versija termostatas- keiciu dabar, tipo gal pades,....arba lieka keisti kompa, arba automobili:)
arba kaip sakiau jau perrasyti is naujo visa programa kompui ti kja reiktu nuskaityt nuo tvarkingos kitos alfos :D
-
Turiu ir as tokia problema. Kartais uzeina - sokineja, pavaziuoji - vel nieko. kol kas niekam tai neatsiliepia, tai ir nesuku sau galvos
-
Alfa:tiesa slypi anapus :smilie: pripraskit :smilie:
-
ir pas mane tas pats,nors po diržų keitimų ir pravalimų bei uždegimo atstatymų biški sumažėjo svyravimas.Kartais jis dingsta,bet man tai netrukdo.
-
O variklis nesipurto ziauriai,tepalai,antifrizas ir kiti skysciai nedingsta greiciau nei turetu..? :loud: Nes pas mane buvo skile stumokliai,tai variklis labai purtesi ir apsukos sokinejo nemazai (taip pat dinginedavo skysciai)... Kai Zazas juos pakeite ir viska sutvarke, apsukos idealiai guli ant 1000 rpm ant laisvo begio... 8)
-
O variklis nesipurto ziauriai,tepalai,antifrizas ir kiti skysciai nedingsta greiciau nei turetu..? :loud: Nes pas mane buvo skile stumokliai,tai variklis labai purtesi ir apsukos sokinejo nemazai (taip pat dinginedavo skysciai)... Kai Zazas juos pakeite ir viska sutvarke, apsukos idealiai guli ant 1000 rpm ant laisvo begio... 8)
Na manau zazas tai butu pastebejes, taip nemanai? :D
-
Patikrink siurbli, kompas gali neparodyt ;)
-
O variklis nesipurto ziauriai,tepalai,antifrizas ir kiti skysciai nedingsta greiciau nei turetu..? :loud: Nes pas mane buvo skile stumokliai,tai variklis labai purtesi ir apsukos sokinejo nemazai (taip pat dinginedavo skysciai)... Kai Zazas juos pakeite ir viska sutvarke, apsukos idealiai guli ant 1000 rpm ant laisvo begio... 8)
Na manau zazas tai butu pastebejes, taip nemanai? :D
Na zinai... Kartais ir didieji meistrai kartais klysta ar nepastebi... ::) Siaip jei savininkas nepastebejo,kad kas nors dindineja,tai Zazas galejo ir net neziuret tos variklio dalies (mazai tiketina,bet vistiek tiketina)... ::) Na bet dabar sunku sprest... ::) Esme,kad problema turetu but kazkur giliai,gal net tektu galva nuardyt... Bet nematant sunku ka kalbet... 8)
-
man visokiu nesamoniu buvo, tai meistriukui nedideli itarima kele termostato temperaturos daviklis.
patikrinus su testeriu veike gerai. sugalvojo fiskes ir daviklio kontaktus su maza dilde pravalyti ir nuo fiskes gumele nueme kad giliau ilystu. padejo :D
-
Nu kas liecia skysciu dingima, tai viskas ciki. Variklis nesipurto. Tepalai, antifryzas savo vietose ir niekur nedingsta. Stovint apsukos normalios buna, bet vaziuojant ismynus sankaba ar imusu laisva begi ima sokineti. Sustoji ir vel buna normalios. Galvojau gal nuo oro srauto kokio nors cia taip grybauja. Nzn, nu reikes dar termostato ta fyske paziureti. Siaip pati termostata tai keiciau kai tik nusipirkau ja. O kiak kainuoja pvz tas kompo programos perrasymas? Bet abejoju ar toks dalykas pades. Zazas butu minejes gal. Kas dar Kaune zinot koki meistreli?
-
Nu kas liecia skysciu dingima, tai viskas ciki. Variklis nesipurto. Tepalai, antifryzas savo vietose ir niekur nedingsta. Stovint apsukos normalios buna, bet vaziuojant ismynus sankaba ar imusu laisva begi ima sokineti. Sustoji ir vel buna normalios. Galvojau gal nuo oro srauto kokio nors cia taip grybauja. Nzn, nu reikes dar termostato ta fyske paziureti. Siaip pati termostata tai keiciau kai tik nusipirkau ja. O kiak kainuoja pvz tas kompo programos perrasymas? Bet abejoju ar toks dalykas pades. Zazas butu minejes gal. Kas dar Kaune zinot koki meistreli?
Zazas ant Kauno pats geriausias (nesuklysiu pasakyt,kad ir ant Lietuvos)... Jei jau jis neranda,tai vadinas i taviske koks velnias ilindo ir daro nesamones... 8) :loud:
-
Nu kas liecia skysciu dingima, tai viskas ciki. Variklis nesipurto. Tepalai, antifryzas savo vietose ir niekur nedingsta. Stovint apsukos normalios buna, bet vaziuojant ismynus sankaba ar imusu laisva begi ima sokineti. Sustoji ir vel buna normalios. Galvojau gal nuo oro srauto kokio nors cia taip grybauja. Nzn, nu reikes dar termostato ta fyske paziureti. Siaip pati termostata tai keiciau kai tik nusipirkau ja. O kiak kainuoja pvz tas kompo programos perrasymas? Bet abejoju ar toks dalykas pades. Zazas butu minejes gal. Kas dar Kaune zinot koki meistreli?
paskambink i VIMOTA pasiteirauk, jie tikrai tai gali apdaryti, nes chipuojant programo perraso. arba kur kompiuterine daro, gal jie gali tai padaryt.... nzn
P.S. uzuojauta
-
pavargau skaityt nesamones.
pirma - ne, vimota to nedarys,- ne tuo uzsiima.
antra - man, kaip megejui, kukliai vertinanciam savo zinias,- paaiskinkm kodel tu siulai zmogui
perrasineti ECU ? - ta prasme,- logiskai paaisknk. (jei tai butu nemokama pramoga,- tebunie).
tu itari jog kompe atsirado klaida? - na tai geriausias kauno (ir Liteuvos) meistras ja tiesiog istrins.
apsukos nebesokines!..pajungs prie kompo, ras "error!-jumping RPM!" , ar kaip cia? o gal nuresetinti
kompa? juk tai galima atlikti paciam? ar tas nepadetu?
man tiesa, kaip nedaug ismananciam, net pati tema nera iki galo aiski.. - ant laisvu (ir ismynus sankaba)
variklis pats akseleruojasi? - svyruoja realus sukiai kazkokiame diapozone ar svyruoja tachometro rodykle?
pulsuoja apsukos tolygiai?
atsakius i si klausima - issiskiria trys keliai - oro srautas, kuro padavimas (paprastieji) bei elektos dalis.
jei tikrai pusluoja variklio apsisukimai, o ne tachometras gryba pjauna - tai turetu atsiliepti ir vaziavimui.
galu gale krentant iki 500rpm - turi atsirasti vibracija. taip yra?
aukstos itampos visa dalis patikrinta, ar tik zvakes? ....... man kazkodel kyla itarimai, kad beda gali but sunkiai
randama ir slypet kokiuose nulauztuose fiskiu sakutese ar pan. kaip kad ir pagrindine fiske prie MAF'o jau
pas keliu metu senumo masinas yra gerokai sutrunyjusi... - is kavos tirsciu nepribursim. su testeriu reiks
praleist savaitgali garaze tau:)
ir as neesu kompetetingas pasakyti kur dabar turi begti leisti pinigu. internetu tokios problemnos nesprendziamos;/
-
pavargau skaityt nesamones.
pirma - ne, vimota to nedarys,- ne tuo uzsiima.
antra - man, kaip megejui, kukliai vertinanciam savo zinias,- paaiskinkm kodel tu siulai zmogui
perrasineti ECU ? - ta prasme,- logiskai paaisknk. (jei tai butu nemokama pramoga,- tebunie).
tu itari jog kompe atsirado klaida? - na tai geriausias kauno (ir Liteuvos) meistras ja tiesiog istrins.
apsukos nebesokines!..pajungs prie kompo, ras "error!-jumping RPM!" , ar kaip cia? o gal nuresetinti
kompa? juk tai galima atlikti paciam? ar tas nepadetu?
man tiesa, kaip nedaug ismananciam, net pati tema nera iki galo aiski.. - ant laisvu (ir ismynus sankaba)
variklis pats akseleruojasi? - svyruoja realus sukiai kazkokiame diapozone ar svyruoja tachometro rodykle?
pulsuoja apsukos tolygiai?
atsakius i si klausima - issiskiria trys keliai - oro srautas, kuro padavimas (paprastieji) bei elektos dalis.
jei tikrai pusluoja variklio apsisukimai, o ne tachometras gryba pjauna - tai turetu atsiliepti ir vaziavimui.
galu gale krentant iki 500rpm - turi atsirasti vibracija. taip yra?
aukstos itampos visa dalis patikrinta, ar tik zvakes? ....... man kazkodel kyla itarimai, kad beda gali but sunkiai
randama ir slypet kokiuose nulauztuose fiskiu sakutese ar pan. kaip kad ir pagrindine fiske prie MAF'o jau
pas keliu metu senumo masinas yra gerokai sutrunyjusi... - is kavos tirsciu nepribursim. su testeriu reiks
praleist savaitgali garaze tau:)
ir as neesu kompetetingas pasakyti kur dabar turi begti leisti pinigu. internetu tokios problemnos nesprendziamos;/
pravalyk pagrindine MAF'o fiske. pas mano AR155 lygiai tas pats budavo: riedant, imynus sankaba, prasidedavo 500-1000rpm sokinejimai, kai sustoji - viskas isilygina. isvaliau kontaktus- "beda" dingo.
-
pavargau skaityt nesamones.
pirma - ne, vimota to nedarys,- ne tuo uzsiima.
antra - man, kaip megejui, kukliai vertinanciam savo zinias,- paaiskinkm kodel tu siulai zmogui
perrasineti ECU ? - ta prasme,- logiskai paaisknk. (jei tai butu nemokama pramoga,- tebunie).
tu itari jog kompe atsirado klaida? - na tai geriausias kauno (ir Liteuvos) meistras ja tiesiog istrins.
apsukos nebesokines!..pajungs prie kompo, ras "error!-jumping RPM!" , ar kaip cia? o gal nuresetinti
kompa? juk tai galima atlikti paciam? ar tas nepadetu?
man tiesa, kaip nedaug ismananciam, net pati tema nera iki galo aiski.. - ant laisvu (ir ismynus sankaba)
variklis pats akseleruojasi? - svyruoja realus sukiai kazkokiame diapozone ar svyruoja tachometro rodykle?
pulsuoja apsukos tolygiai?
atsakius i si klausima - issiskiria trys keliai - oro srautas, kuro padavimas (paprastieji) bei elektos dalis.
jei tikrai pusluoja variklio apsisukimai, o ne tachometras gryba pjauna - tai turetu atsiliepti ir vaziavimui.
galu gale krentant iki 500rpm - turi atsirasti vibracija. taip yra?
aukstos itampos visa dalis patikrinta, ar tik zvakes? ....... man kazkodel kyla itarimai, kad beda gali but sunkiai
randama ir slypet kokiuose nulauztuose fiskiu sakutese ar pan. kaip kad ir pagrindine fiske prie MAF'o jau
pas keliu metu senumo masinas yra gerokai sutrunyjusi... - is kavos tirsciu nepribursim. su testeriu reiks
praleist savaitgali garaze tau:)
ir as neesu kompetetingas pasakyti kur dabar turi begti leisti pinigu. internetu tokios problemnos nesprendziamos;/
Aciu uz issamius patarimus, ;D tik beje aisku, kad problemos 'netu nesprendziamos- tiesiog kai daug ka patikrini ir nelabai kas gali padeti kreipiesi i foruma- gal kam nors panasiai,...
Beje as problema atrodo issprendziau- ir buvo pakankamai kebli- bludijo termostatas ( nors siaip testuose rode kad geras, bet tik po nuodugnesniu tyrimu isaiskejo kad jis tiksliai neatsidaro kaip reikia,...)- nors rodykle rodydavo beveik normaliai ,... Diagnostikos buvo darytos gal trys,... ir vis tik termostatas :angry: dabar po pakeitimo sumazejo sanaudos , nebera pergazavimo,... :star:
-
Sveiki,na man kazkaip keista,kokia itaka gali turet termostatas kad apsukos sokineja ::) pas mane ir tokia beda kad riedant laisvu begiu apsukos sokineja,kai stovi viskas liux,as keiciau termostata nes temperatura buvo 60-70 ir nieko apsukos kaip buvo taip ir yra :-\
-
:idea: O tiems kuriems apsukos sokineja yra idetos dujos? Nes daznai buna, kad dujų kompas pradeda nusineket.
-
Na pas mane nera duju :)
-
termostatas gal? jei jis neatsidaro skystis uzkaista ir pradeda pelstis, o kazkurioje vietoje yra maza skylute, pro kuria i cilindra petenka ausinimo skystis, kuris turi itakos cilindro darbui, degimo proceso metu issiskiria daugiau deguones, landsondo parodo liesa misini, kompjuteris, pariebina misini, kiti cilindrai veikia gerai ir kompas vel reaguoja i ju parodymus, taip ir sokineja apsukos.gal? o gal ir ne
-
termostatas gal? jei jis neatsidaro skystis uzkaista ir pradeda pelstis, o kazkurioje vietoje yra maza skylute, pro kuria i cilindra petenka ausinimo skystis, kuris turi itakos cilindro darbui, degimo proceso metu issiskiria daugiau deguones, landsondo parodo liesa misini, kompjuteris, pariebina misini, kiti cilindrai veikia gerai ir kompas vel reaguoja i ju parodymus, taip ir sokineja apsukos.gal? o gal ir ne
na taip galima oho kiek istoriju priburt ;) jei neatsidaro termostatas tai perkaista variklis,tada jau daugiau bedu gali but ne tik apsukos :smilie: ir siaip kodel stovint viskas ok,o riedant sokineja,manau tikrai kur nors kontaktas dingsta, kaip cia kolega rase :begam:
-
Arturai..baik. ...... :o
-
Sveiki,na man kazkaip keista,kokia itaka gali turet termostatas kad apsukos sokineja ::) pas mane ir tokia beda kad riedant laisvu begiu apsukos sokineja,kai stovi viskas liux,as keiciau termostata nes temperatura buvo 60-70 ir nieko apsukos kaip buvo taip ir yra :-\
pasikartosiu ;)
i termostata sukasi daviklis :)
jai jis blogas tai duoda prasta signala, arba fiskuteje nera gero kontakto(mano atveju taip buvo) ir signala gauna su pertrukiais ;)
ps: man apsukos sokinejo uzsilus varikliui. termostata ir buvau keites nes blogai silde
-
na pabandysiu ir as rytoj ta davikli paziuret,bet pas mane sokineja ar siltas ar saltas tas pats ::)
-
Arturai..baik. ...... :o
Cia jau tikrai :lol: :lol: :lol:
-
Sveiki,na man kazkaip keista,kokia itaka gali turet termostatas kad apsukos sokineja ::) pas mane ir tokia beda kad riedant laisvu begiu apsukos sokineja,kai stovi viskas liux,as keiciau termostata nes temperatura buvo 60-70 ir nieko apsukos kaip buvo taip ir yra :-\
pasikartosiu ;)
i termostata sukasi daviklis :)
jai jis blogas tai duoda prasta signala, arba fiskuteje nera gero kontakto(mano atveju taip buvo) ir signala gauna su pertrukiais ;)
ps: man apsukos sokinejo uzsilus varikliui. termostata ir buvau keites nes blogai silde
termostato veikimas juk yra is esmes elementarus -atsidaryti prie tam tikros ausinimo skyscio temperaturos, ir kaip, kad visi zinome jis nesidarineja pirmyn atgal eigos metu, bet yra vienas bet- kiek jis atsidaro ??? As buvau ji ir pratestaves( tik gal nelabai atidziai)- kompu, ir ji nuemes ir virines- viskas lyg ir gerai. Bet viskas isaiskejo labai nudugniai istyrus kompu ir dar karta kartoju- man, butent jis buvo kaltas. Manau daviklis esant nepilnam ausinimo skyscio srautui , kuomet termostatas atsidaro nepilnai - duoda neteisinga signala ir kompas pradeda bludyti,- beje sustojus t.y. isjungus degima ir pradejus is karto vaziuoti trumpam viskas susitvarkydavo. Pakeitus termostata is karto ir sanaudos sumazejo apie 2 ltr., iki gamykliniu apie 12ltr mieste ( 2ltr TS 147) . Pries tai pasikeiciau zvakes, davikli, oro srauto matuokle, galvojau dar laidus,..:)- niekas nepadejo, problemos nerado nei Girius, nei Autobrava, negalejo nieko patarti ir zazas ( nors jis is esmes neziurejo), buvo testuota ir pertestuota ....- kad kaltas termostatas visa laika atrode nerealu, nes rodykle rode NETOLI 90 ,nors ne tiksliai 90, dabar rodo butent tiksliai 90 laipsniu ir viskas ciki. :) As padariau isvada ,kad kuomet elektronikos prifarsiruota tai ir neesminis gedimas per kompa isaukia didele problema. :alaus: :masina:
-
Raimman , gali but gali but :)
bet temos autoriui (nors jis gal ir nebeskaito) visgi siulyciau dar atidziai ziureti MAF'a, el. dali, fyshke prie maf, galu gale issiardyti viska nuo filtro dezes ikipat laisvos eigos voztuvo... ieskoti mechaniniu pazeidimu, tikrinti skelnde, ieskoti oxidacijos pozymiu fyskese, kontaktuose... tikrinti oro padavimo visa zarnyna, jo sandaruma....
panasu, kad laisvos eigos voztuvas prasiurbinetu kazkur ora. - o greiausiai per pacia sklende. nezinau as tos sistemos iki galo.,-
ant senesiu masinu - skldende turedavo likti siektiek pravira - tokiu budu paduodamas oras, varikliui dirbant prie laisvu sukiu, ant naujesniu automobiliu - ji prasiveria lygir tik spusetelejus akseleratoriu:) - tureciau savo alfa po ranka - idomumo delei paziureciau
kokios ten jautriausios vietos gali buti:) - deja ji servise su rimtesnem bedom;/ ....
-
Ogo kokia cia per kelais dienas diskusija uzvire. Kaip ir minejau temos pradzioje MAF, laisvu sukiu reguliatorius, zvakes ir dirzai sitie dalykai pratestuoti, viskas savose vietose ir itarimu nekelia. Sklende isvalyta ir dar Zazo pareguliuota. Termostatas keistas - beda buvo ir pries keitima, ir isliko po keitimo. Skysciai jokie niekur nedingsta, tad nemanau, kad koks ausinimo skystis patenka i degimo sistema. Apsukos sokineja automobiliui riedant - nesvarbu ar ismynus sankaba, ar imusus laisva pavara. Tik sustojus apsukos normalizuojasi ir buna ~900 rpm. kai riedant jos sokineja, tai sokineja ~1500 - ~500 rpm diapozone. Kartais pasoka net iki ~1800 rpm. Ne jokia tachografo rodykle sokineja, o realios apsukos, ir savaime aisku, kad kai jos nukrenta iki 500 rpm tai atsiranda siokia tokia variklio vibracija. Reikes dar karta patikrinti sistemos sandaruma ir visas fiskes, nors paskutini 5-ta karta kai buvau palikes ja Zazui, tai tipo visa tai patikrino. Jei kas turit realiai ka nors dar patarti ir esat susidures su tokia problema, tai prasom netylekit brolyciai ir sesytes :lol:
-
nzn ar cia susije, bet mano alfai ( AR 155 2.0TS) retai, bet buna kada ant laisvu apsuku esi nustates sildyma salono (H1) tai buna kad kazkas klepsi ir staigiai jauciu kad variklis pradeda sunkei dirbti ir taip pulsuoja visad vienodai... mazdaug 700-1400 apsuku...tai tik isjungi sildyma off viskas iskart susitvarko ir stovi ant 900 aps.min, bet cia buna retai man taip, ir galvoju kad cia su elektra susije kazkas,ar trumpinasi...nes buna kad panele mano kur reguliuojasi sildymas tai lemputes uzgesta,patrankius vel uzsidega ir panasiai ;) vel pradega degt, tai vel nebedega.. ir t..t xui suprasi :)
-
niekas nepatarineja, tik spelioja, norint problema rasti reikia ieskoti
-
niekas nepatarineja, tik spelioja, norint problema rasti reikia ieskoti
kaip tau lengva kalbeti, juk nesam visi meistrai kurie cia sedim, tai ir speliojam pasakom savo nuomone, tai kam po galais tas forumas reikalingas isvis? kad tik meistrai kalbetu? ar kad visi tyletu? nesuprasi tu zmoniu.... >:(
-
Ogo kokia cia per kelais dienas diskusija uzvire. Kaip ir minejau temos pradzioje MAF, laisvu sukiu reguliatorius, zvakes ir dirzai sitie dalykai pratestuoti, viskas savose vietose ir itarimu nekelia. Sklende isvalyta ir dar Zazo pareguliuota. Termostatas keistas - beda buvo ir pries keitima, ir isliko po keitimo. Skysciai jokie niekur nedingsta, tad nemanau, kad koks ausinimo skystis patenka i degimo sistema. Apsukos sokineja automobiliui riedant - nesvarbu ar ismynus sankaba, ar imusus laisva pavara. Tik sustojus apsukos normalizuojasi ir buna ~900 rpm. kai riedant jos sokineja, tai sokineja ~1500 - ~500 rpm diapozone. Kartais pasoka net iki ~1800 rpm. Ne jokia tachografo rodykle sokineja, o realios apsukos, ir savaime aisku, kad kai jos nukrenta iki 500 rpm tai atsiranda siokia tokia variklio vibracija. Reikes dar karta patikrinti sistemos sandaruma ir visas fiskes, nors paskutini 5-ta karta kai buvau palikes ja Zazui, tai tipo visa tai patikrino. Jei kas turit realiai ka nors dar patarti ir esat susidures su tokia problema, tai prasom netylekit brolyciai ir sesytes :lol:
dar pasikartosiu ;)
man panasiai buvo, tik sokinejo nuo 1000 iki 2000, vaziuojant net tampydavo :(
ka padare jau rasiau. pabandyk gal pades :). as tai buvau depresijoi, jau zadejau parduoti :(
sekmes ;)
-
tada pagalvok kokie davikliai turi itakos variklio darbui.
1. Ausinimo sistemos termo daviklis tik padidina kuro padavima kol variklis saltas kai pasila iki 60 laipsnius jo parodymai nenaudojami kuro riebinimui.
2. Ar pamatavot kuro slegi?
3. Ar patikrinot kontaktus taip vadinamu holo davikliu?
4. kaip rase kolega oro srauto matuokle, taip pat yra pagrindinis daviklis kurio pagalba sprendziamas variklio darbas..
5. Isiurbiamo oro termo daviklis taip pat pagrindinis daviklis.
6. Land sondas, kuris koreguoja oro/kuro santyki.
7. Masinis laidas kuris jungia varikli su variklio valdymo bloku, (oksidacija).
Stebuklu nera. Visi davikliai turi savo reiksmes tik reikia jas pamatuoti ir surasti kuris duoda klaidingus duomenis, ir del kokios priezasties, kai surasi sutaisysi ir busi meistras. Sekmes paieskose.
-
Bandysiu si savaitgali ieskot galu. Taip ir tikisi, kad atrasiu ka nors. Bent jau labai noreciau.
-
vienas esminiu klausimu kaip pas tuos pas ka pulsuoja ar yra ispjautas katalizatorius? ^-^
-
Atsakymas i tavo esmini klausima, jei ne tiesioginis ipurskimas katalizatoriaus nebuvimas itakos neturi
-
Ishrink visa isiurbimo kolektoriu (ten ish dvieju daliu) ir surink ant hermetiko.. man tai bent jau labai padejio...
-
Sveiki
Ce turbut iki skausmo jau ikyrejusi sita tema , bet istiesu nelabai zinau ka daryti.
Pas mane panasi problema , tik apsukos ant laisvu sokineja nuo 1500 iki 0 , ty gesta gan daznai.
Buvau atidaves ja tvarkyt giriui , Vilnieciai turetu zinoti sita meistra ,galu gale jis pasake kad nezino ka daryt ir nelabai turi ka patarti. Tai vat siuo metu kaip ir esu ispraustas i aklaviete , ishtiesu nezinau ka jis tikrino , ir ko dar galejo nepatikrint. Vazineti su tokia masina yra nervu gadinimas , o i autorpizme ar autobrava ja vesti taisyti nelabai norisi del kosminiu kainu. Tai va gerbiami forumieciai norejau jusu paklaust galbut dar yra koks meistras kuris taipogi uzhsiima alfa tvarkymu ir galetu galbut dar perziuret jusu vardintas problemas ir sprendimus?
Dar problemele kad tiksliai nepamenu kas buvo keista , nes sarasas buvo gan didelis, aisku prireikus galiu nuvaziuot ir pasitikslint.
Is anksto dekui uz pagalba.
-
Na kaip temos pavadinime matai yra minimas toks Zazas. (kaune) jei jau klausi meistru, tai visi siam forume rekomenduos tau Ji.
-
Nu va, issprendziau pagaliau sia problema. Nuvaziavau pas toki diagnostika Stanislova V. Kreves prospekte Kaune, 867825959. Ji man rekomendavo keletas varikliu meistru Kaune. Tai atliko diagnostika. Jokiu bedu nerado. Mane kad bus issidevejusi droseline sklende isiurbimo kolektoriuje. Bande su ja zaisti, bet nepadejo. Buvo isardes laisvu sukiu reguliatoriu, tas ir nedave jokio pagerejimo. Ilgai ten jis zaide, kol po to jam itarima sukele tokia slanga prie kurios yra prijungtas ismetamuju duju voztuvelis. Kazkuriam forume apie ji buvo kalbeta. Forumo pavadinimas "Kodel pulsuoja apsukos" ar kazkas panasaus. Tai va ten yra toks voztuvelis, jis kazko pas mane neprisispausdavo kada reikia tinkamai ir kompas atjunkdavo varikli, kai apsukos nukrisdavo iki 500, tai vel ijunkdavo. Ir butent ant laisvu taip ir vykdavo tas sokinejimas. Tai p. Stanislovas idejo laikinai tokia gumine galvute, kad tas voztuvelis normaliai uzsidarytu. Bet po keliu pasivazinejimu problema vel atsinaujino. Tai as kazkuri savaitgali issiardziau pats ta voztuveli, patempiau truputeli spyruokle, nes ilgainiui ji susesta. Ir dar su specialiu hermetiku padariau tokia kaip galvute ant to voztuveliu, kad geriau ir sandariau vyktu prisispaudimas. Dabar viskas ciki. Apsukos nesokineja. Siaip Autograly galima uzsisakyti ta voztuveli, tik pries tai uzstata reikia palikti. Jis kainuoja 23 Lt :) ir siuncia ji 2 sav.
Beja ZAZUI, prisikaites forumu, i ta voztuveli baksnojau 2 kartus is 5 apsilankymu. Bet jis tik mojo ranka, kad cia itakos neturi. Ir geriausi meistrai klysta...
-
Na idomiai cia! Gal galetum kokia nuotrauka imest kuri ten ta slanga?
-
O to voztuvelio funkcija? ::)
-
Nu va, issprendziau pagaliau sia problema. Nuvaziavau pas toki diagnostika Stanislova V. Kreves prospekte Kaune, 867825959. Ji man rekomendavo keletas varikliu meistru Kaune. Tai atliko diagnostika. Jokiu bedu nerado. Mane kad bus issidevejusi droseline sklende isiurbimo kolektoriuje. Bande su ja zaisti, bet nepadejo. Buvo isardes laisvu sukiu reguliatoriu, tas ir nedave jokio pagerejimo. Ilgai ten jis zaide, kol po to jam itarima sukele tokia slanga prie kurios yra prijungtas ismetamuju duju voztuvelis. Kazkuriam forume apie ji buvo kalbeta. Forumo pavadinimas "Kodel pulsuoja apsukos" ar kazkas panasaus. Tai va ten yra toks voztuvelis, jis kazko pas mane neprisispausdavo kada reikia tinkamai ir kompas atjunkdavo varikli, kai apsukos nukrisdavo iki 500, tai vel ijunkdavo. Ir butent ant laisvu taip ir vykdavo tas sokinejimas. Tai p. Stanislovas idejo laikinai tokia gumine galvute, kad tas voztuvelis normaliai uzsidarytu. Bet po keliu pasivazinejimu problema vel atsinaujino. Tai as kazkuri savaitgali issiardziau pats ta voztuveli, patempiau truputeli spyruokle, nes ilgainiui ji susesta. Ir dar su specialiu hermetiku padariau tokia kaip galvute ant to voztuveliu, kad geriau ir sandariau vyktu prisispaudimas. Dabar viskas ciki. Apsukos nesokineja. Siaip Autograly galima uzsisakyti ta voztuveli, tik pries tai uzstata reikia palikti. Jis kainuoja 23 Lt :) ir siuncia ji 2 sav.
Beja ZAZUI, prisikaites forumu, i ta voztuveli baksnojau 2 kartus is 5 apsilankymu. Bet jis tik mojo ranka, kad cia itakos neturi. Ir geriausi meistrai klysta...
Jus juokingi chebra esat, kiek zmoniu tiek nuomoniu. Jei masinoje nedega lempute, tai yra kelios priezastys, lempute perdege, saugiklis perdege, elektros grandine nutruko.Telepatijos budu niekas nenustato gedimo. visi klysta nes yra zmones.
-
Sveiki,na panasu kad ir mano apsukos nesokines bent jau taip kaip budavo,riedant nuo 1500 iki 400 apsuku :o
Sian biski pasikrapsciau,isardziau visas oro slangas,isvaliau is vidaus,isvaliau gazo sklende,MAF'o fiske, kontaktai buvo pazaliave jau,dar apipurskiau zvakiu laidus WD40 . Tai va,dabar apsukos tik biski pulsuoja iki 900 apsuku ir nusileidzia kazkaip uzsilaikant nuo 1500,paskui 1200 ir tik paskui nusileidzia iki normaliu 900,cia riedant,o stovint viskas ok kaip ir buvo. Na ziuresim toliau,kol kas tik pora km pravaziavau. Bent jau man taip geriau nei buvo,kai masina vos neuzgesdavo.
-
as anksciau turejau beske man tas pats buvo tai problema buvo lamda zondas ogeriausia kompas nusinulina atjungus akuma keliom valandom man kodas neleisdvo uzsivest ismesdavo rakto koda pabegdavo imob. kodas tai atjungiau akuma ir problema dingo :alaus:
-
as anksciau turejau beske man tas pats buvo tai problema buvo lamda zondas ogeriausia kompas nusinulina atjungus akuma keliom valandom man kodas neleisdvo uzsivest ismesdavo rakto koda pabegdavo imob. kodas tai atjungiau akuma ir problema dingo :alaus:
Alfoje atjungus akuma niekas nesikeicia...
-
sweiki pas mane ir panasiai daros . pvz vaziuoji ismini sankaba mes begiui ir nukrenta apsukos kartais net isvis uzgesta . bet man susitvarke pakeitus lemdozonda. bet daba isvietos sdusta masina nevaziuoja gali but del kuro filtro? kurioi vietoi pas 156 jis stovi?
-
sweiki pas mane ir panasiai daros . pvz vaziuoji ismini sankaba mes begiui ir nukrenta apsukos kartais net isvis uzgesta . bet man susitvarke pakeitus lemdozonda. bet daba isvietos sdusta masina nevaziuoja gali but del kuro filtro? kurioi vietoi pas 156 jis stovi?
Ziurint kokia tavo alfa. Jei 2.0 TS - tai ten tokio filtro realiai nera.
-
sweiki pas mane ir panasiai daros . pvz vaziuoji ismini sankaba mes begiui ir nukrenta apsukos kartais net isvis uzgesta . bet man susitvarke pakeitus lemdozonda. bet daba isvietos sdusta masina nevaziuoja gali but del kuro filtro? kurioi vietoi pas 156 jis stovi?
Jei 1.6 ts 16v, filtro taip pat, realiai nera. Cia panasu i oro srauto matuokle, dar turetu purkstukas degti, jei nedega, gal ir ne ji.
-
Mano AR 156 1.8 apsukos irgi sokineja nuo 500-1500,ziema gesdavo(bet gan retai),temperatura visada stovi ties 90,tagi nemanau kad cia su termostatu kas blogai,pasitaiko dienu kai riedant laisvai nukrenta strele ant 1 ir viskas ciki,bet dazniausiai riedant laisvai sokineja...
-
Daug cia tokiu likimo broliu :D pas mane irgi sokineja, jau koks pusmetis bet lyg ir nieko blogo, as tai manau vistiek ne pirmos jaunystes gal del to :smilie:
-
krc reziumuojant galima pasakyti kad kaltas MAF'as, liambda zondas, "pravodke" ir ivairios sklendes... o del termostato tai abejociau, nors cia juk alfa... stebuklu su ja nemazai :lol:
-
Sveiki, turiu problemele siokia tokia ;D. Riedant laisvu begiu sokineja apsukos nuo 500rpm iki 1500rpm. Pas Zaza jau 5 kartus buvau. Pirma karta tik kazkokia klaida su kompu rado, tai ja panaikino, bet problema isliko. Antra karta patikrino zvakes, dirzus ir t.t. - tipo viskas ciki. Trecia karta idejom kita bet deveta laisvu sukiu reguliatoriu. Viskas iliko taip paciai. Ketvirta karta pakeitem nauja oro srauto matuokle, irgi nepadejo. Penkta karta vel viska nuosekliai patikrino, buvo idejes nauja sukiu reguliatoriu, tikrino ar negaudo oro ir sklende reguliavo, liambda patikrino ir laidus visokius. Viskas ok, bet apsukos vis tiek sokineja. Kas gali ka nors patart, padet. Dekui uz atsakymus
Siai cia ne siokia tokia problema. kaip matau cia daug kam taip, man ir tas pats viska tikrinau, niekas nepadeda, nebezinau kur kreiptis. Busiu dekingas :du:
-
man ir tas pats viska tikrinau , visur veziau, niekas nieko neranda, nebezinau ka daryti.Gal kam buvo taip, gal kam pavyko tai istaisyti????????????
-
man ir tas pats viska tikrinau , visur veziau, niekas nieko neranda, nebezinau ka daryti.Gal kam buvo taip, gal kam pavyko tai istaisyti????????????
Na as jau rasiau kad man susitvarke kai isvaliau gazo sklende,buvo tokio brudo su tepalu,isvaliau MAF'o kontaktus ir ok dabar riedant vos vos sokineja,net nesijaucia ;)
-
man ir tas pats viska tikrinau , visur veziau, niekas nieko neranda, nebezinau ka daryti.Gal kam buvo taip, gal kam pavyko tai istaisyti????????????
Na as jau rasiau kad man susitvarke kai isvaliau gazo sklende,buvo tokio brudo su tepalu,isvaliau MAF'o kontaktus ir ok dabar riedant vos vos sokineja,net nesijaucia ;)
Sokinejo riedant laisva pavara ir isminus sankaba. Isardziau viska nuo oro filtro dezes iki gazo sklendes. Isvaliau ja, nes irgi buvo brudo. Viska sudejau atgal. Tik teko "pripjauti" oro filtra, nes buvo keliais mm per ilgas ir iki galo neprisiverzdavo dangtelis.
Dabar nebera jokiu pulsavimu, o svyruodavo nuo 500 iki 1500 rpm :masina:
-
savaitgaly ishvaliau ir as gazo oro sklende- dabar viskas ciki, apsukos neshokineja :star:
to : MyAlfa :alaus:
-
;D
-
glusas, tai kaip ir subine, kam ten uostyt. Degimo produktai rozem nekvepia.
Oro filtras jei siurbia pasalini ora per nesandarumus gali tureti itakos. Jei nesandariai priverztas, nuo vibracijos gali tai siurbti pasalini ora tai ne. Atatinkamai keiciasi variklio darbo rezimai ir gali apsukos svyruoti. Del to voztuvelio tai nezinau kas per daiktas. O tepalas jei nesisunkia pro nieka, reiskia stumokline grupe susidevejusi.
-
glusas, tai kaip ir subine, kam ten uostyt. Degimo produktai rozem nekvepia.
Oro filtras jei siurbia pasalini ora per nesandarumus gali tureti itakos. Jei nesandariai priverztas, nuo vibracijos gali tai siurbti pasalini ora tai ne. Atatinkamai keiciasi variklio darbo rezimai ir gali apsukos svyruoti. Del to voztuvelio tai nezinau kas per daiktas. O tepalas jei nesisunkia pro nieka, reiskia stumokline grupe susidevejusi.
o gal voztuvu gumeles?
-
o gal voztuvu gumeles?
Gali buti ir gumeles. Salyginai galima patikrinti taip. Ipylus vos vos tepalo i cilindrus jei kompresija zymiai padideja, galima itarti stumokline grupe. Jei pokyciai nera dideli, galimas dalykas voztuvai. Nes jei gumeles leidzia tepala, voztuvai greitai apdega ir blogai priglunda prie lizdo.
-
:-X
-
pastebejimas!: man apsukos sukildavo iki 1500rpm, tai pasirodo buvo kalte, kad neuzdeta ta deze pries oro filtro deze, uzdejau ta deze ir filtra pakeiciau - dirba graziai, apsukas renka be "duobiu", laisvos stovi ~1000rpm - net riedant.
-
pastebejimas!: man apsukos sukildavo iki 1500rpm, tai pasirodo buvo kalte, kad neuzdeta ta deze pries oro filtro deze, uzdejau ta deze ir filtra pakeiciau - dirba graziai, apsukas renka be "duobiu", laisvos stovi ~1000rpm - net riedant.
gal gali kokia foto ideti kokia ten deze prie oro filtra statosi?
-
imetu: pirmoje matosi iskelta deze ir ten kur apibreziau jungiasi kita filtro deze, kuri stovi po vairuotojo sparnu, taciau jos nerandu, o ir pats jos isemes nebuvau. antroje matosi deze is virsaus be filtro, rodykle rodo i skyle prie kurios jungiasi mineta antroji deze
-
Jokia ten deze. Ten eina paprastas prailgintas oro paemimas, Toks kaip vamzdys plastmasinis, nukreiptas i interkuleri.
-
NEMAISYK ZMONIU! pas dyzeli ir pas v6 eina ta slanga kur pas tave matosi, o pas TS vietoj tos slangos eina deze, ir vos ne oro filtro dezes dydzio!
-
pastebejimas!: man apsukos sukildavo iki 1500rpm, tai pasirodo buvo kalte, kad neuzdeta ta deze pries oro filtro deze, uzdejau ta deze ir filtra pakeiciau - dirba graziai, apsukas renka be "duobiu", laisvos stovi ~1000rpm - net riedant.
gal gali kokia foto ideti kokia ten deze prie oro filtra statosi?
Pasižiūrėk šitam PDF'e - čia yra ir brėžinys, ir nuotrauka tos dėžės/rezonatoriaus (16V air intake system/unit): http://www.madau.net/alfa/156_V6_intake_mod.pdf
-
Pasižiūrėk šitam PDF'e - čia yra ir brėžinys, ir nuotrauka tos dėžės/rezonatoriaus (16V air intake system/unit): http://www.madau.net/alfa/156_V6_intake_mod.pdf
tai tipo del sito "apendicito" ir grybauja tos apsukos? kazko nesitiki... nors, cia juk alfa... ;D
-
tai tipo del sito "apendicito" ir grybauja tos apsukos? kazko nesitiki... nors, cia juk alfa... ;D
Užsienio forumuose teko skaityt, kad daug kas daro tai, kas aprašyta tame PDF'e - iš TS'ų išmeta tą rezonatorių ir vietoj jo įstato vamzdį nuo V6 arba JTD variklio. Tipo pagerėja garsas, geriau klauso gazo pedalo, kai kam net arklių padaugėja, nors kažkas lyg ir skundėsi, kad trukčiot pradeda. Tai, matyt, ta dėžutė kažkokią įtaką variklio darbui visgi daro :)
-
Užsienio forumuose teko skaityt, kad daug kas daro tai, kas aprašyta tame PDF'e - iš TS'ų išmeta tą rezonatorių ir vietoj jo įstato vamzdį nuo V6 arba JTD variklio. Tipo pagerėja garsas, geriau klauso gazo pedalo, kai kam net arklių padaugėja, nors kažkas lyg ir skundėsi, kad trukčiot pradeda. Tai, matyt, ta dėžutė kažkokią įtaką variklio darbui visgi daro :)
gali buti, nesiginciju. man tai siaip visa deze reiketu nauja statyt, nes ten ir taip jau nesamoniu pridaryta...
-
ar ja lengva išimti?
Pas mane joje kazkas barška, galvoju siuksliu bus prisineses.....
Bet ar negalima atjungto oro filtro dėžę ir pabandyti pasivezinėti, tai tad manau turetu ir išaiškėti ar tas rezonatorius kaltas, ar ne?
-
ar ja lengva išimti?
Pas mane joje kazkas barška, galvoju siuksliu bus prisineses.....
Bet ar negalima atjungto oro filtro dėžę ir pabandyti pasivezinėti, tai tad manau turetu ir išaiškėti ar tas rezonatorius kaltas, ar ne?
Na jei atjungsi deze po kurios eina oro srauto matuokle, tai pasijaus aisku trauka, nes laisvai oras pateks, bet su juo ir siuksles kurios uzmusa oro srauto matuokle, tad tau spresti :D
-
O jei sportini filtra imetus??? >:D
-
O jei sportini filtra imetus??? >:D
"mesk", tik protingai, o ne belekaip! svarbiausia kad "sportinis" oro filtras negautu silto oro nuo variklio. o geriausia "sportini" oro filtra statyt i gamykline filtro deze, ten kur jis ir turi stovet. jei gerai atsimenu, tai yra tema apie oro filtrus. pasiskaityk ten, daug prirasyta. :alaus:
-
Sveiki, linksmuoliai, as irgi turejau tokia beda,kai pakeiciau tepalus ir spustelejo saltukas: riedi ant laisvu sukiu, o laiko 1500RPM kai visiskai sustoji, kartais nukrenta,tiksliau nukrisdavo, iki 850RPM, kartais ir ne...
Na bet mano ALFA MY:2000 156 2.0 T-Spark 114 kW Sitos bedos nuo praeito savaitgalio jau nebeturi...
Dabar ji stovi pas GIRIU servise ir laukia naujo motoro... Toliau ziureti " Nekokyiskai atlikti darbai"
Po to kai pradejo plaukioti sukiai apsigyveno geniukas po kapotu, o tada variklis gavo klyna... Po ko ausinimo skystis, panasu, kad visas, atsidure karteryje...
O seip reiktu pabandyti nuresetinti sklende su AlfaDiag programulka ir tiesa sakant kaikurioms Alfoms, berods iki '99m padedavo softo updeitas... o naujasnem rekomenduoja pakeisti laisvos eigos aktuatoriu, naujasniu varikliuku, updeitinta versija, man rodos ir autodatoj 3.18 versijoj raso apie situos bug'us
-
Kalbant apie sukius, tai idomus daykas: Siandien pasikeiciau solenoida pas p Giriu... Placiau apie tai Nekoybiskai atlikti darbai... Ir ka sau manot, trajilinimas ant saltos dingo, o ir sukiai nukrenta ki 1300RPM, nebekaba apie 1,5 K riedant ant laisvu... Beja, dar radau viena aprasyma angliska, kur abai ishsamiai nagrinejo sia problema ir galutiniame rezultate paaiskejo, kad pagrindine beda yra laidai: DC laiduose AC triuksmai iki 500mV, kai turetu nevirsyti 100mV, nes kompas itamos sokinejimus interpreuoja kaip signala...tad pasalinus triuksmus logikos laiduose,problema kaip ir dingo... Is princimo tai cia turetu bt susije su implsiniais laidais: Liambda, holo daviklis, tie davikliai, kurie duoda impulsus, o ne varza, nors zinoma as galiu ir klysti, jei kam idomu, galiu schema duot M 1.5.5 Motronic permest...su aprasymais ir tt.
Beja sita sistema turi viena durna reikala su softo perrasymu: i kompa softa irasyti galima be problemu, ale Remapint ir per OBD fishke, bet vat nuskaityti neduoda. Tad reiktu kompa skerst ir chipa ant programatoriaus nuskaitinet... Taigi toks smagus dalykas...:)
-
O kompo nepaskersi, nes jis neardomas 2.0TS ir visos mokroschemos epoksidke užlietos
-
Ka reiskia neardomas ? :) Neardomu daigtu nebuna, buna tik neisardyti :)
-
Sveiki, taip pat turiu beda su alsuojanciu varikliu. Noreciau patikrinti gazo sklende, laisvos eigos aktuatoriu. Tik nezunau kaip tai padaryti? Gal kas zinot? Gal turit kas paskolinti, jei ta beda iskart nupirkciau. ;)
-
Ka reiskia neardomas ? :) Neardomu daigtu nebuna, buna tik neisardyti :)
Tai pabandyk išardyt, o tada jau galėsi pasidalint patirtimi ;) Taip, išardoma viskas, bet ar surenkama ir ar veikia po bandymo surinkt
-
Uztat buna isardytu ir nebesurinktu :D
-
Kokios mados tendensijos apsukų sviravimo problemoje? ::)
Gal kam nors, kaip nors pavyko ją sutvarkyti? :o
-
Idomus dalykas tas durnas alsuoklio voztuvelis uz sklendes, jei jis perdaug atsidares tai apsuku niekad nesureguliuosi, nes jei visai uzdarai ta slanga is alsuoklio, tai apsukos kaip ikaltos ant 840RPM laikosi, na o jei vozdutvelis nedirba, tai sklende, kad ir visiskai uzsidaro, bet perdaug oro prisiurbia per ta voztuveli...
-
Idomus dalykas tas durnas alsuoklio voztuvelis uz sklendes, jei jis perdaug atsidares tai apsuku niekad nesureguliuosi, nes jei visai uzdarai ta slanga is alsuoklio, tai apsukos kaip ikaltos ant 840RPM laikosi, na o jei vozdutvelis nedirba, tai sklende, kad ir visiskai uzsidaro, bet perdaug oro prisiurbia per ta voztuveli...
ok, ta mes supratom... sakykim... sprendimo budas? jei susitvarkys, tai tamsta busi pionierius sitam reikale ir pretenduosi i Nobeli ;)
-
cia mes su alfuku sita klausima bandem spresti, man pavyko - jam ne... ;)
-
25lt autobravoj kainuoja ir 20min pasikeitimui.
Tai galite visi ta pabandyti.
kam pasitaisys kam ne.
O as 2ra kartą pirskiu ta voštuvėly, nes bekeisdamas pamečiau pačia svarbiasią detalę - nauja sprendzinėlę. :angry:
-
Dutchman, gaudau ant zodzio ;) Seip tiesa yra dar vienas budas, tai pareguliuoti nulini sklendes atsidarima (ale laisva eiga) su tuo varzteliu, bet nesiulyciau to daryti taip is lemppos, nes gali daugiau bedos prisidaryti, nei naudos, nes tarkim ant mano alfos yra pastatyta 0,47, laipsnio, seip ant laisvu kompas palaiko 0,97, tad vis gi siulyciau pabandyt pradeti nuo to voztuvelio mechaninio, nes sklende reguliuojama ant tvarkingo variklio, o kai kas pradeda grybauti, ir nebetelpa i kompo tolerancijos ribas, tai ir gaunasi grybu karas...
Na as saviskei uzsisakiau ten visa to voztuvelio komplekta Part Number: 71715148 goooglej rasit jei kam idomu ir apie jo veikima nepamirskit, kad ant Twin sparko jis ne tik siurbia ora is po voztuvu dangtelio, bet ir pasiurbia ora is pries droselio sklendes, ir ji rekomenduojama keisti kas 30-50k myliu, is esmes paprastas, bet tikslus mechaninis prietaisas (kalibruota spyruokle, kalibruota konusine skyle), nes jo ilgoji dalis yra konusas, tad kalibruoja atidarima ir oro srauta ir is principo ant laisvu sukiu turi buti beveik pilnai sulindes i kolektoriu, kai vakuumas jame didziausias, o didinant sukius jis po truputuka atsidarineja, kai vakuumas mazeja ir spiruokle spaudziama mazesne jega, na o kai variklis uzgesinamas jis pilnai islenda is kolektoriaus ir uzdaro zarneles iejima, kad nuodingi garai neiskeliautu is variklio, tai vat tokia teorija...
-
Tikiuosi neikyrejau, bet turiu dar viena pastebejima su droselio sklene: pirma ishsivaliau senaja sklende problemos rodos neishsprende, pasikeiciau sklende na o senaja sakau persirinksiu, perreguliuosiu, panaikinsiu liufta, ir ka jus sau manote? O gi ishsirankiojau as ja iki spyruoklyciu ir t.t, usmerkiau i wd, paskui gerai isploviau su karcheriuku, gerai isvaliau kampucius aseles, tada dar karta su wd praploviau viska ir su spricu i tuos kampucius, kai sklende pilnai atidaryta, i asies vidu prisvirksciau tirsto tepalo, ale litol g24, tada toj pusej kur stovi aktuatorius irgi su spricu po plokstele padaviau konsistencinio tepalo, tada pramankstinau, kol sklende uzsidaro lengvai lengvai ir kai ziuri pries saule, tai tarpelis tarp sklendes ir sieneles butu beveik nematomas, bet sklende neuzkibtu, tik nereguliuokit varztelio laisvu, tada viska surinkau spyruokles ir ka jus manote? Jokio liufto nebera, tik pajudinus ta dali kur trosas dedasi iskart ja pajudinus sklende reaguoja, jokio liufto :star: kitaip tariant sklende kaip nauja :)
Kadangi sklende turi dvipuse eiga ant spyruokliu, tai jei kampuciu idealiai neisvalai, gaunasi tarpas ir net jei toliau nuo asies nuosedos isvalytos sklende lieka atvira apie viena procenta ko pasekoje ant laisvu gali prasideti plaukiojimas, arba kaip pas mane buvo uzkimbancios apsukos... Sklende pilnai neuzsidaro, vakuumas uz sklendes mazesnis nei numatytasis ir alsuoklio voztuvelis pilnai neuzsidaro ant laisvu, nes tas voztuvelis skirtas aukstoms apsukoms kai vakumas uz sklendes panasus i pries ja esanti... tad dabar turiu dvi puikiai veikiancias sklendes, jei kam reikes pagalbos sakykit, pabandysiu padet :)
-
Stebiuosi tavo noru apšviesti visus čia esančius techniniais klausimais. Bet stebiuosi gerąja prasme. Džiaugiuosi, kad yra žmonių, kurie savanoriškai dalinasi žiniomis ir patirtimi. Gerbiu tokius žmones :alaus:
P.S. Paaiškink kas yra tas "liuftas"?
-
Stebiuosi tavo noru apšviesti visus čia esančius techniniais klausimais. Bet stebiuosi gerąja prasme. Džiaugiuosi, kad yra žmonių, kurie savanoriškai dalinasi žiniomis ir patirtimi. Gerbiu tokius žmones :alaus:
P.S. Paaiškink kas yra tas "liuftas"?
Laisvumas, klibėjimas...
-
Dutchman, gaudau ant zodzio ;) Seip tiesa yra dar vienas budas, tai pareguliuoti nulini sklendes atsidarima (ale laisva eiga) su tuo varzteliu, bet nesiulyciau to daryti taip is lemppos, nes gali daugiau bedos prisidaryti, nei naudos, nes tarkim ant mano alfos yra pastatyta 0,47, laipsnio, seip ant laisvu kompas palaiko 0,97, tad vis gi siulyciau pabandyt pradeti nuo to voztuvelio mechaninio, nes sklende reguliuojama ant tvarkingo variklio, o kai kas pradeda grybauti, ir nebetelpa i kompo tolerancijos ribas, tai ir gaunasi grybu karas...
Na as saviskei uzsisakiau ten visa to voztuvelio komplekta Part Number: 71715148 goooglej rasit jei kam idomu ir apie jo veikima nepamirskit, kad ant Twin sparko jis ne tik siurbia ora is po voztuvu dangtelio, bet ir pasiurbia ora is pries droselio sklendes, ir ji rekomenduojama keisti kas 30-50k myliu, is esmes paprastas, bet tikslus mechaninis prietaisas (kalibruota spyruokle, kalibruota konusine skyle), nes jo ilgoji dalis yra konusas, tad kalibruoja atidarima ir oro srauta ir is principo ant laisvu sukiu turi buti beveik pilnai sulindes i kolektoriu, kai vakuumas jame didziausias, o didinant sukius jis po truputuka atsidarineja, kai vakuumas mazeja ir spiruokle spaudziama mazesne jega, na o kai variklis uzgesinamas jis pilnai islenda is kolektoriaus ir uzdaro zarneles iejima, kad nuodingi garai neiskeliautu is variklio, tai vat tokia teorija...
Gal kas galite pasakyti, kur jis randasi?? Nes nei autodata nei elearn neradau
-
Jei voztuvelis, tai jis yra tiesiai uz droselio sklendes is virsaus dalis NR:10 (Part number:71715148)
Tai vat, teorija byloja, kad tas voztuvelis (high speed ventilation) turi atsidaryti tik paspaudus gaza, kai vakuumas mazeja uz droselio sklendes, nes ant laisvu is po dangtelio viska ispumpuoja tarp droselio sklendes ir oro srauto matuokles esantis alsuoklis (Low speed ventilation)...
-
Jei voztuvelis, tai jis yra tiesiai uz droselio sklendes is virsaus dalis NR:10 (Part number:71715148)
Tai vat, teorija byloja, kad tas voztuvelis (high speed ventilation) turi atsidaryti tik paspaudus gaza, kai vakuumas mazeja uz droselio sklendes, nes ant laisvu is po dangtelio viska ispumpuoja tarp droselio sklendes ir oro srauto matuokles esantis alsuoklis (Low speed ventilation)...
kas ten per dalis numreis 5
-
Kiek suprantu dalis NR5 yra kuro garu atsiurbimo voztuvelis (solenoidas) jis po droselio sklende stovi...
-
Kiek suprantu dalis NR5 yra kuro garu atsiurbimo voztuvelis (solenoidas) jis po droselio sklende stovi...
man niekaip neina susitvarkyti apsuku plaukiojimo.
Pradejau įtarineti ar paciam kolektoriuje nera kur skyles, tai ieskau visko kas dar gali itakoti
-
Mindes323 pabandyk ant uzvesto variklio, atjungti abu slangelius kur nuo voztuvu dangtelio ir uzkisk juos pirstais ar pan. na jei jau kokia skyle bus, tai toki svilpima isgirsi :) Audinese tai budavo panasus bajeris kai stabdziu vakuumo membrana pareidavo, tai per stabdziu stiprintuva taip smagiai siurbdaro ora, o alfoje stiprintuvo vakuumas tiesiai uz droselio sklendes salia to virsutinio voztuvelio :) Seip pabandyk ant veikiancio pilnai uzspausti i voztuveli nr10 ateinancia slanga ir pasiziurek kas su sukiais darosi... Jei ka, tai pasuk, pabandysim ka isgimdyt :) 8-600-67995
-
Na ka, pasikeiciau PCV voztuveli. Apsukos stovi kaip ikaltos, esant saltam varikliui nebedurniuoja.
Pasirodo spyruoklei buvo sakes ir priedo kazkoks italu asilas sugebejo pcv ne taip surinkti
-
Sveiki man Problema šita irgi iškilo ::) Paskaičiau puse temos supratau, kad nieko pas savo jėgom nepadarysiu perdauk jau galimuju :o tad klausiu gal kas žinot kas Radviliški-Šiauluose-Klaipėdoje gera autoservisa kad pratestuotu elektronika?
-
Sveiki man Problema šita irgi iškilo ::) Paskaičiau puse temos supratau, kad nieko pas savo jėgom nepadarysiu perdauk jau galimuju :o tad klausiu gal kas žinot kas Radviliški-Šiauluose-Klaipėdoje gera autoservisa kad pratestuotu elektronika?
tai pradziai bandyk pravalyti droseline sklende ir pasiziurek ta voztuva. Su situo tikrai susitvarkysi savo jegom :)
-
Tai buvau pas auksaranki kaimyna jau, apžiūrėjo jis, ka tai pravalė, ir sakė varytis diagnostika.
-
Tai buvau pas auksaranki kaimyna jau, apžiūrėjo jis, ka tai pravalė, ir sakė varytis diagnostika.
diagnostika nelabai ka parodys.
-
Tai žinot kas Šiauluose autoservisa koki nes pramonės gatvėj prie pabaliu ir prie bruklino pravažiavau autoservisus ir niekas neapsima patvarkyti :-X
-
pas mane 2.4 jtd panasei pradejo darytis, bet ne pulsuoti o pakilti apsukos ir nenukristi. Kai vaziuoju viskas gerai, tik noriu perjungti begi ismynus sankaba apsukos pradeda kilti pvz nuo 2000 iki 3000 ir sustojus ant laisvu buna pakyla iki 2500 ir taip tenka gesinti varikli, bet pas mane su stabdziu pedalo davikliu kazkas yra nes ji paspaudus probliama dingo stebuklingai ;D Tik nezinau ar ilgai.
-
pas mane 2.4 jtd panasei pradejo darytis, bet ne pulsuoti o pakilti apsukos ir nenukristi. Kai vaziuoju viskas gerai, tik noriu perjungti begi ismynus sankaba apsukos pradeda kilti pvz nuo 2000 iki 3000 ir sustojus ant laisvu buna pakyla iki 2500 ir taip tenka gesinti varikli, bet pas mane su stabdziu pedalo davikliu kazkas yra nes ji paspaudus probliama dingo stebuklingai ;D Tik nezinau ar ilgai.
Autopilotas yra?
-
pas mane 2.4 jtd panasei pradejo darytis, bet ne pulsuoti o pakilti apsukos ir nenukristi. Kai vaziuoju viskas gerai, tik noriu perjungti begi ismynus sankaba apsukos pradeda kilti pvz nuo 2000 iki 3000 ir sustojus ant laisvu buna pakyla iki 2500 ir taip tenka gesinti varikli, bet pas mane su stabdziu pedalo davikliu kazkas yra nes ji paspaudus probliama dingo stebuklingai ;D Tik nezinau ar ilgai.
Autopilotas yra?
Nea nera
-
Sveiki, turiu problema. Niekur Kaune nerandu Alfos gazo sklendės. Gal kas turit, žinoma veikianti :smilie: Mano Alfoje neveikia elektrinė dalis. Kiek žinau tinka įvairių variklių ir modelių. Labai būčiau dekingas ;)
-
Sveiki, turiu problema. Niekur Kaune nerandu Alfos gazo sklendės. Gal kas turit, žinoma veikianti :smilie: Mano Alfoje neveikia elektrinė dalis. Kiek žinau tinka įvairių variklių ir modelių. Labai būčiau dekingas ;)
Paskambink Taurui, manau kad tures
-
Pas mane ta pati beda buvo, bet viskas jau tvarkoj. Uz oro srauto matuokles buvo slanga itrukus, tai per itrukima gaude ora matyt. Pakeiciau slanga, viskas tvarkoj. O pries tai ir keiciau ir oro srauto matuokle i nauja, lambda zonda, zvakes. Tik liko nezinoma beda... kazkur iki 2.3 tukst kazkaip labai jau vos vos traukia, virs ju eina kaip turi but.
-
Pas mane ta pati beda buvo, bet viskas jau tvarkoj. Uz oro srauto matuokles buvo slanga itrukus, tai per itrukima gaude ora matyt. Pakeiciau slanga, viskas tvarkoj. O pries tai ir keiciau ir oro srauto matuokle i nauja, lambda zonda, zvakes. Tik liko nezinoma beda... kazkur iki 2.3 tukst kazkaip labai jau vos vos traukia, virs ju eina kaip turi but.
Dar viena Alfu T.S. liga, kurios kiek zinau niekas dar normaliai neisaiskino kodel taip yra. Issivalyk oro paemimo sistema, pagrinde droseline sklende, o jei imanoma ir visa kolektoriu - turetu padeti. man padejo, bet vistiek liko tas toks "tupumas" iki 2300 rpm. Dar issivalyk laisvos eigos voztuvo slangute, jei ji niekada nevalyta, ten belekiek brudo turetu buti.
-
Pas mane ta pati beda buvo, bet viskas jau tvarkoj. Uz oro srauto matuokles buvo slanga itrukus, tai per itrukima gaude ora matyt. Pakeiciau slanga, viskas tvarkoj. O pries tai ir keiciau ir oro srauto matuokle i nauja, lambda zonda, zvakes. Tik liko nezinoma beda... kazkur iki 2.3 tukst kazkaip labai jau vos vos traukia, virs ju eina kaip turi but.
Dar viena Alfu T.S. liga, kurios kiek zinau niekas dar normaliai neisaiskino kodel taip yra. Issivalyk oro paemimo sistema, pagrinde droseline sklende, o jei imanoma ir visa kolektoriu - turetu padeti. man padejo, bet vistiek liko tas toks "tupumas" iki 2300 rpm. Dar issivalyk laisvos eigos voztuvo slangute, jei ji niekada nevalyta, ten belekiek brudo turetu buti.
Dekui! Bandysiu. Nes tos traukos nebuvimas tai jau.....
-
Ta pati bėda ištiko ir mano 1.8 TS'ą.
Perskaičiau visą temą, pasidarė aišku tik tiek, kad šios problemos sprendimo variantų yra labai daug, tad nesinori visko aklai keisti.
Taigi, manajai apsukos šokinėja tik važiuojant (išmynus sankabą) nuo ~1500 iki 500 rpm ar net kartais užgęsta. Sustojus dar pašokinėja kol išsilygina iki 1000 rpm. Stovint - viskas tvarkoje, kol patsosas - taip pat viskas tvarkoje. Trauka gera. Tiesa, pavažiavus ilgesnę atkarpą didesniu greičiu ir išmynus sankabą - užgesimas garantuotas.
Pravaliau oro sklendę - nepagerėjo. Padarius diagnostiką parodė, kad tik liambda zondas miręs. Tik ką apžiūrėjau tą oro filtro dėžę (kur apačioje kampe prie bamperio), tai ji gan labai kliba.
Kaip manote, dėl kurių šių defektų gali būti tokie simptomai? Gal išvis koks rmp daviklis? AČIŪ.
-
Ta pati bėda ištiko ir mano 1.8 TS'ą.
Perskaičiau visą temą, pasidarė aišku tik tiek, kad šios problemos sprendimo variantų yra labai daug, tad nesinori visko aklai keisti.
Galimi variantai, kad bus uzsikises, arba sugedes laisvos eigos voztuvas... Liambda 100% keisk, nes apetitas tavo alfos turetu buti labai didelis pagal kubatura. Toliau, tvarkyk oro filtro deze, kad butu sandari. Pasitikrink zvakes... Daug investiciju nebus. Liambda ~150 Lt (pasikeisti galima ir paciam), laisvos eigos voztuvas ~20 Lt, o filtro deze tai jau priklausys nuo to kaip stipriai ji suluzus.
-
Pas mane bedos jau dingo. Apsukos sokinedavo, nes uz oro srauto matuokles pro plysiuka ora gaude, dar kita beda buvo ta, kad pagrindinis dirzas netaisyklingai buvo uzdetas. Problemos baigesi :)
-
Koks laisvos eigos voztuvas ant TS ??? tas kur ant kolektoriaus virsaus? ten tai PCV voztuvas, kitaip tariant alsuoklis :-) laisva eiga reguliuoja atuatorius atidarydamas ar uzdarydamas gazo sklende, ir jei bent biski slamsto yra buna, kad nevaiksto tiap kaip reikia, as pas save persirinkau gazo sklende, ishstaciau, tai pupa uoga kaip eina... Tiesa pasikeiciau ir ta voztuveli nes uzpyyyp kai apsukos peraukstos riedant tai vat cia bedos ir dingo...
O jei trajilina ant laisvu kai motoras pradeda silti krapstykit variatoriaus solenoida lauk ir valykite, ir pasiziurekite ar stumoklis kur neuzkimba... Tai vat tiek ir bedu su tais motorais :-) KOL NEUZLINKSTA cia 1,8 ir 2.0 TS Beja del traukos vienas is variantu solenoidas...
-
Pastebejau, kad tos esmines TS'u bedos tiik 1.8 ir 2.0 varikliuose(bent jau taip forumas raso), o tipo 1.6TS jau veikia kitaip ???
-
Su samakatais mazai kas vazineja :-) del to apie 1.6 ir nelabai sneka :-)
-
sveiki. nekurdamas naujos temos bandysiu cia pasiklausti pas nusimanancius.. kaip ir daug kam, mano 1.8 TS tik uzkurus netolygiai dirba ir sunkiai "priima" akseleratoriu. truputi pasilus viskas buna ok. apsukos neplaukioja, PCV beveik naujas, MAF geras, zvakes, zvaklaidziai ir "babinos" geri. o problema tame, kad isiurbimo kolektoriuje buna nemazai tepalo taigi reiskia, kad ir zvakes tepaluotos, todel tik uzkurus prastai dirba. karteryje alyvos lygis taip pat gana sparciai mazeja. tad klausimas- is kur isiurbime atsiranda varikline alyva?? realiai keliai yra 2- per zarneles einancias nuo voztuvu dangtelio. gal kas su tuo susidure ir zino kaip to isvengti (nekeiciant automobilio :smilie:)?
-
Ta pati bėda ištiko ir mano 1.8 TS'ą.
Perskaičiau visą temą, pasidarė aišku tik tiek, kad šios problemos sprendimo variantų yra labai daug, tad nesinori visko aklai keisti.
Galimi variantai, kad bus uzsikises, arba sugedes laisvos eigos voztuvas... Liambda 100% keisk, nes apetitas tavo alfos turetu buti labai didelis pagal kubatura. Toliau, tvarkyk oro filtro deze, kad butu sandari. Pasitikrink zvakes... Daug investiciju nebus. Liambda ~150 Lt (pasikeisti galima ir paciam), laisvos eigos voztuvas ~20 Lt, o filtro deze tai jau priklausys nuo to kaip stipriai ji suluzus.
nu noreciau pazet kaip lemda nauja nupirksi uz 150 lt ir dar ipac laisvos eigos voztuva, devetas du kart daugiau kainuoja o ce nauja siulai tai vesk iskart tris paimsiu :D
-
;D laisvos eigos voztuvas tiek ir kainuoja... lemda BOSH universali 150lt, o del voztuvo dar sugrysiu turbut sumaisei su veleno apsuku davikliu kuris kainuoja virs 150 lietuvisku
-
Na va ir pas mane alfutei su 1.6 varikliuku atsirado lygei tas pats kaip pas dauguma,visa tema perskaiciau,bet niekas neminejo tokio dalyko koks pas mane yra zodziu viskas tas pats kas pas visus apsukos pradejo sokineti ant laisvu apsuku riedant masinai ar nuspudus sankaba ant galo isvis prdejo masina nebevaziuoti spaudi gaza apsukos net nekila variklis uzia tik atjungiau oro srauto matuokle iskarto visks susitvarke na ka galvojau oro srauto matuokle perejo pajungiau kita is lauzino pasiemes pabandyti kaip ir normalei viskas pavaziavau vel tas pats i gaza nereguoja visai atjungiau vel ja vel normalei viskas be oro srauto matuokles... dabar be oro srauto matuokles vaziuojant irgi blogumai pasidare kazkaip gesina varikli prie zemes atrodo trauke masina visa... :)
-
Sveiki,iskilo tokia problema, 1,8 l,apsukas kelia tik iki kazkur 4,5 tikriausiai bus kaltas veleneliu daviklis ? ar dar kas rimciau galetu but ? zondas ? oro srauto matuokle ?
-
niekas nepades jai tos apsukos sokineja,nei tas velenelio daviklio keitimas o ir jo kaina 265lt,geriau pamegink oro srauto matuokle ideti kita,uzuojauta visiems alfa romeo savininkams.pagaliau galiu ramei sau gyventi buvau per klaida ant afa uzkibes,tai garaze ir stovedama gesdavo.
-
niekas nepades jai tos apsukos sokineja,nei tas velenelio daviklio keitimas o ir jo kaina 265lt,geriau pamegink oro srauto matuokle ideti kita,uzuojauta visiems alfa romeo savininkams.pagaliau galiu ramei sau gyventi buvau per klaida ant afa uzkibes,tai garaze ir stovedama gesdavo.
Gal pats gyvenimas klaida? ;D Uzkibai ne ant alfos, o ant lavono. Genda visos masinos, tiesiog reikia teisingai nustatyti gedima ir nereiks paeiliui keisti visu daliu. O taip buna, kai pagailima pinigu teisingai diagnostikai, ir bandoma gedima taisyti savo jegom. Ir modelis alfa ar bmw ne prie ko. Siuolaikines masinos prikistos elektronikos ir be diagnostikos susigaudyti sunku ar net neimanoma. Gal tik su diagnostika alfom sunkiau. Pilnaverte diagnostika su gamykliniu skaneriu ir protingu diagnostu lietuvoje greiciausiai negalima :angry:
-
Na atjungus oro srauto matuokle apsuku neriboja ,tai rytoj pabandysiu ja isplaut jai nepades bandysiu kita pakeist ar bent pasiskolint....
-
Na atjungus oro srauto matuokle apsuku neriboja ,tai rytoj pabandysiu ja isplaut jai nepades bandysiu kita pakeist ar bent pasiskolint....
Tai viskas aisku. Kam skolintis? Pradziai bandyk plaut saviske ir taupyk pinigus naujai matuoklei, nes praplovimas laikinas dalykas, vistiek ji po kurio laiko uzlinks visai ir reikes nauja statyt. Kiek zinau galima keist pacia membrana, bet jei gerai atsimenu ju kaina ta pati, ar pirksi tik membrana ir statysi ja i vamzdi, ar pirksi jau visa matuokle.
Beje, patartina pirkti BOSCH, nes kiek girdejau pigesni analogai "tik vieta uzima" :)
-
Na va beda kaip ir issisprende ,kol kas uzteko praplaut ja ir viskas ok,Dekui uz pagalba :)
-
Na atjungus oro srauto matuokle apsuku neriboja ,tai rytoj pabandysiu ja isplaut jai nepades bandysiu kita pakeist ar bent pasiskolint....
Tai viskas aisku. Kam skolintis? Pradziai bandyk plaut saviske ir taupyk pinigus naujai matuoklei, nes praplovimas laikinas dalykas, vistiek ji po kurio laiko uzlinks visai ir reikes nauja statyt. Kiek zinau galima keist pacia membrana, bet jei gerai atsimenu ju kaina ta pati, ar pirksi tik membrana ir statysi ja i vamzdi, ar pirksi jau visa matuokle.
Beje, patartina pirkti BOSCH, nes kiek girdejau pigesni analogai "tik vieta uzima" :)
Regis kolegų ekperimentai su Pienburg davė puikius rezultatus (reiktu pravers temas)
-
Turiu nauja Pierburg matuokle, kazkada eksperimentavau ir as, gal kam reiktu? :)
-
Dėl analogų - Pierburg daugelyje forumų giria, pats nesu bandęs. Esu bandęs Magnetti Marelli. Na ir nelabai važiavimas su ja patiko - nors apsukos stabilios, kaip įkaltos, tačiau nuspaudus sankabą apsukos tiesiog žaibiškai į apačią krenta, o Bosch - iš pradžių lėčiau (per tą laiką spėji kitą bėgį įsimest) ir tik po to į apačią staigiau; dėl Magnetti Marelli reakciją į akseleratorių lėtesnė, t.y. yra tam tikras "lagas", kaip pas turbo dyzelį - iš pradžių nuspaudi "tapkę" ir tik po tam tikro laiko (nors ir gan trumpo :-) ) rauna į priekį; o kol "rauna" mašina sutrūkčioja, nes kaip minėjau žaibiškai numeta apsukas.
O naujas Bosch juk ne karvę kainuoja apie 300 / 350 Lt (kaip pavyks susidėrėti), tai manau nusipirk ir bus ramu. Tik jei pas tave užsinešusi, tai aš tavo vietoje oro filtrą pasikeisčiau ir oro padavimo šlangas iki ir už matuoklės prasivalyčiau, nes įtariu, kad ten daug "turto" bus prisikaupę.
-
Igijau siokios tokios patirties su pigiom oro matuoklem. Neseniai nupirkau kazkokia fuflo is ebajaus pigiai (nes uz orginala bosch ~2000lt moketi nelabai norejosi). Siaip viskas ok, is vietos "rauna" puikiai (taip "rauna", kad ir 215 R17 is vietos ant asfalto prakasdavo), apsukos nesokineja, jokiu lagu, zodziu viskas butu puiku, Bet yra viena problema. Kai masina pravazineta ir pasilus, uzgesinus ir palaukus keliolika sekundziu, bei vel uzkurus ji taip sunkiai dirba, kad dazniausiai uzgesta, jei nepagazuoji. Jei neuzgesta tai apsukos sokineja tarp netoli 0 ir 1000, apie 10sekundziu, tada normalizuojasi. Jei pergazuoji, viskas is karto i vietas atsistoja. Ir tokia matuokle su viskuo kainavo apie 160-200lt. O lietuvoj nauja Bosch autogralis siule uz 420lt, autobrava 495lt, pamirskit 300lt uz normalia matuokle, nebent geras nuolaidas kazkur turit :)
-
O lietuvoj nauja Bosch autogralis siule uz 420lt, autobrava 495lt, pamirskit 300lt uz normalia matuokle, nebent geras nuolaidas kazkur turit :)
Normalus Bosch su gera nuolaida man nekainavo 300 Lt - mokėjau 295 Lt, jeigu tiksliai. Paieškojus (buvau radęs firmą, kur prekiauja Lietuvoje internetu), galima nupirkti už 330-340 Lt.
Apie Autobravos kainas nelabai noriu kalbėti, pvz. jie vieną varžtą su 13 galvute starteriui prisukti norėjo už 6 Lt parduot (Wurthe toks varžtas 1 Lt kainuoja), o prieš tai tą varžtą tik iš Italijos reikėjo atsisiųsti... Žodžiu, apie Autobravą nekalbam, o nuo Autogralio kainos numetam ~ 15 proc. ir gaunam kainą, už kurią galima nusipirkti be kažkokios super, o tiesiog su normalia nuolaida t.y. 357 Lt :smilie:.
-
Normalus Bosch su gera nuolaida man nekainavo 300 Lt - mokėjau 295 Lt, jeigu tiksliai. Paieškojus (buvau radęs firmą, kur prekiauja Lietuvoje internetu), galima nupirkti už 330-340 Lt.
Apie Autobravos kainas nelabai noriu kalbėti, pvz. jie vieną varžtą su 13 galvute starteriui prisukti norėjo už 6 Lt parduot (Wurthe toks varžtas 1 Lt kainuoja), o prieš tai tą varžtą tik iš Italijos reikėjo atsisiųsti... Žodžiu, apie Autobravą nekalbam, o nuo Autogralio kainos numetam ~ 15 proc. ir gaunam kainą, už kurią galima nusipirkti be kažkokios super, o tiesiog su normalia nuolaida t.y. 357 Lt :smilie:.
Padaryk paslauga tautai ir pasakyk tos firmos pavadinima ::D
-
Padaryk paslauga tautai ir pasakyk tos firmos pavadinima ::D
Plz:
http://www.osm.lt/index.php?categoryID=23
1.6 TS, 1.8 TS, 2.0 TS ir dyzeliams 1,9 ir 2,4 (bet ar visiems dyzeliams šis tinka - tiksliai nežinau, reikia žiūrėti, kas pas jus automobilyje "stovi" arba su VIN kodu ePERyje) eina Bosch 0281002309, o jis šioje firmoje kainuoja 340 Lt, konkrečiai eina kalba apie šį MAF:
http://www.osm.lt/index.php?productID=257
Beje, čia yra ir Pierburg ir kt, įskaitant kiniečių...
Tiesa, aš pirkau ne iš čia.
-
Net nezinojau, kad Birstone tokiu parduotuviu yra :)
-
Net nezinojau, kad Birstone tokiu parduotuviu yra :)
Na ir aš buvau nustebęs, kai radau. Kainos super. Ir ne tik MAF'ų.
P.S.
Prieš perkant ten MAF būtinai pasižiūrėkit, koks pas jus stovičio MAF Bosch numeris, arba pasitikrinkit su VIN kodu ePERyje kad po to nebūtų cirkų :-)
-
Ar tinka CF3 MAF'as varikliui CF2(114kw) ?
-
itarciau, kad tinka. su tais maf'ais mistika kazkokia. esu pats mates kai is cilindru su skirtingais numeriais (nuo cf2 ir cf3) isemus pacius daviklius ant ju buvo tie patys skaiciai.. tai ir suprask kaip nori..
pas mane 1.9 jtd cf3, bet stovi maf'as cf2 (pats daviklis). vaziuoja kuo puikiausiai.
-
itarciau, kad tinka. su tais maf'ais mistika kazkokia. esu pats mates kai is cilindru su skirtingais numeriais (nuo cf2 ir cf3) isemus pacius daviklius ant ju buvo tie patys skaiciai.. tai ir suprask kaip nori..
pas mane 1.9 jtd cf3, bet stovi maf'as cf2 (pats daviklis). vaziuoja kuo puikiausiai.
Tai ant triubos tos plastmasines kodai reikalingi ju dydziui nustatyti :) o toliau patys sensoriai vienodi, tik paciu maf'u kaina dideje su litrazu :D tipo galingesnis automobilis, daugiau dalims turi pinigu, bosch'o "marketingas" :)
Mano GTV 3.0ltr maf'o sensorius buvo identiskas 2.0T.S sensoriui, tik kainos skyresi trigubai :)
-
Gal kas galit ymest foto ar koky pav ,ka reikia isvalyti ,kad nustotu pulsuoti variklis riedant. Kazka buvau rades ,bet nera pakankamai info
-
Cia kaip supratau reikia uzsisakyt ta 10pav. komplekta gumeliu ? ar galima kazka kito padaryt ?
(http://img688.imageshack.us/img688/3333/elektrozawrwariatora25s.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/688/elektrozawrwariatora25s.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Gal dar kas turit kokiu ideju del to pulsavimo nes jau uzpi..... perziurejau ta pcv voztuva,perrinkau,isvaliau ta zarna kur eina y pcv.,pareguliavau sklende ,bet naudos jokios.Diagnostikoj nieko neparode
-
pirma varikli pasakyk bent..
-
1.8 TS 99metu siadien bandysiu isvis atjungt ta voztuva ir pazesiu ar kas pasikeis
-
tau netolygiai dirba variklis ar apsukos "plaukioja"? jei netolygiai tai pradziai ziek zvaklaidzius ir pacias zvakes, o del apsuku plaukiojimo gali buti kaltas ir oro srauto matuokle arba lambda zondas(dazniausiai kai uzsyla masina)
-
Plaukioja apsukos riedant,kai sustoji viskas gerai,bet diagnostikoj rode ,kad matuokle veikia tai nemanau ,kad ji gali but kalta
-
seip idomu ar labai trugdo apsuku pulsavimas riedant :)
bent jau man ir papulsuoja siek tiek atleidus gaza ir del to galvos nesuku
-
Plaukioja apsukos riedant,kai sustoji viskas gerai,bet diagnostikoj rode ,kad matuokle veikia tai nemanau ,kad ji gali but kalta
Sveikas,pazek ar kuro sistemoje nera oro burbulu jie taip pat sukelia apsuku kalatojimasi.Sekmes beieskant.Tas pats man buvo su drauges A3 1.9tdi.Buvo oro burbulu ir apsukos kalatojosi,pakeiciau kuro filtra,slangutes ir sitas dingo.
-
Reikia pagalbos,pakeiciau droseline sklende,uzkurus apsukos laikesi ties 1.2,bet pergazavus pakibo ties 2.2 ir nekrenta.Gal uzstrigo tas daviklis prie sklendes(laisvos eigos varikliukas ar kas ten)
-
reikia padaryti sklendes adaptacija ant kompo ir kazkodel itariu kad tai gali padaryti tik autorizuotas servisas arba ponas Zazas :)
-
o kas ten per dalis kur sukasi virs sklendes ? y ja jungiasi 2 fiskes . O kiek kainuotu mazdaug tas malonumas ?
-
sveiki, man irgi tokia pati beda, riedant sokineja apsukos, mazdaug nuo 500 iki 1300 rpm. diagnostika parode kad liambda zondas nelb veikia, pasikeiciau i kita, bet vistiek tas pats(zondas srotinis) uzkurtam auto atjungus zonda niekas nesikeicia ir niekas neuzsidega skydelyje, atjungus MAF auto iskart uzgesta, droseline sklende isplauta, buvo daug brudo, voztuvas virs sklendes tai pat isvalytas. kolkas belieka normalu zonda isistatyt, bet siuo metu esu svedijoj, ir nelb yra kur gaut galiu nauja, nebent uzsakinet, bet svediskom kainom nesinori :lol: tai va, bandysiu dar zvakes ir laidus paziureti, gal kas ten yra.. kai susitvarkysiu, parasysiu cia :)
-
tema nuo pradziu atidziai persiskaityk, atmesk viska ka tvarkei ir tikrinai, o ka rasi cia, ko dar netikrinai - tikrink, tvarkyk, keisk. Beje, liambda nelabai itakoja apsuku sokinejima, ji labiau itakoja kuro sanaudas, kurias tikrai pajausi, o ypac svediskom benzino kainom ;D Paprasyk, kad kas nors atsiustu per koki kurjeri is LT, bus pigiau, o ir nauja daikta turesi. Jei gerai pamenu, as mokejau uz "universalu" zonda apie 160 Lt berods su nuolaida. Sitiem varikliam zondai tinka nuo SAAB masinu. Turi buti su 4 laidais.
-
tema visa jau kelis kart perveciau, ka savo jegom padaryt galejau ta ir padariau.. ::) bandysiu dar pcv voztuveli i nauja pasikeist, gal ta spiruoklyte jau visai susidevejus.. o del zondo reiks dar nulekt i srota pazet i saab :) dekui uz info
-
ir dar vienas klausimelis, pvz liambda zondas tinka nuo merso? irgi 4 laidu ir tinka isukti i duslintuva
-
ir dar vienas klausimelis, pvz liambda zondas tinka nuo merso? irgi 4 laidu ir tinka isukti i duslintuva
Isidekit originalus ir vargo nematysit. Kai pradedat delioti visokius SAAB, MB ir kitoki fuflo, tai ir prasideda kuro valgymai, apsuku plaukiojimai ir t.t. 8)
-
ir dar vienas klausimelis, pvz liambda zondas tinka nuo merso? irgi 4 laidu ir tinka isukti i duslintuva
Isidekit originalus ir vargo nematysit. Kai pradedat delioti visokius SAAB, MB ir kitoki fuflo, tai ir prasideda kuro valgymai, apsuku plaukiojimai ir t.t. 8)
ok, dekui :smilie:
-
Is asmenines patirties su kazkokiu universaliu lambda zondu galiu pasakyti, kad jis atlaike man apie 30-40k km tiktai. Vazineju tik geros kokybes (kiek tai LT yra imanoma) benzina pildamas. Dujomis varomiems automobiliams visokie neaiskus zondai dar greiciau nusprogs. 8)
-
dar klausimelis o lemda zondas itakoja gale variklio ,ta prasme blogiau trauke ar tik kuro sanaudos padideja
ps
o ar landa tinka 1,6ltr maniskei nuo 2,0 l
-
teoriskai gali, nes reguliuoja misinio riebuma, bet praktiskai tai nelabai ir tesijauciau
-
Sveiki. Turiu panasia beda taciau apsukos sokineja masinai stovint. Masina AR GTV'96 2.0 TS. Buvo keistos zvakes, MAF, filtrai, siurblys ir kiti velniai, taciau beda liko. Gal kas galetu idet nuotrauka kur randas tas pcv voztuvas. Busiu labai dekingas.
-
Pasikeiskit droselines sklendes reguliatoriu ir bedos neturesit, aisku jis kainuoja nepigiai ~500LT. As ji susitvarkes tai jau 4 metai pamirses kas yra apsuku sokinejimas, variklis 2.0 TS 99metai.
-
Sveiki. Turiu panasia beda taciau apsukos sokineja masinai stovint. Masina AR GTV'96 2.0 TS. Buvo keistos zvakes, MAF, filtrai, siurblys ir kiti velniai, taciau beda liko. Gal kas galetu idet nuotrauka kur randas tas pcv voztuvas. Busiu labai dekingas.
Detale nr 10:
[img=http://img21.imageshack.us/img21/3333/elektrozawrwariatora25s.jpg][/img] (http://imageshack.us/photo/my-images/21/elektrozawrwariatora25s.jpg/)
-
pas mane tai is vis kazkokia mistika kaip sustoju gal kokius 3 kart papulsuoja ir vel gerai dirba
-
Pasikeiskit droselines sklendes reguliatoriu ir bedos neturesit, aisku jis kainuoja nepigiai ~500LT. As ji susitvarkes tai jau 4 metai pamirses kas yra apsuku sokinejimas, variklis 2.0 TS 99metai.
O kai pakeitei reikejo jungt prie kompo ? ar tik pakeitei uzkurei ir apsukos susitvarke ?
-
Pasikeiskit droselines sklendes reguliatoriu ir bedos neturesit, aisku jis kainuoja nepigiai ~500LT. As ji susitvarkes tai jau 4 metai pamirses kas yra apsuku sokinejimas, variklis 2.0 TS 99metai.
O kai pakeitei reikejo jungt prie kompo ? ar tik pakeitei uzkurei ir apsukos susitvarke ?
Reikejo jungti prie kompo ir nuresetinti droseline sklende. Ir kai isvalai sklende nuo nesvarumu reiketu nuresetinti, nes pasikeicia sklendes padetis.
Tik is sroto nepirkit sklendes reguliatoriaus, nes nusipirksit su sudroztais potencais, nebent mokesit pasitikrinti potencus, nes jie turi savybe isdilti.
-
Pas zaza buvai nuresetint ?
-
Pas zaza buvai nuresetint ?
Ne, pas pazystama, pas Zaza buvau kaip apsukos sokinejo nieko nepagelbejo kol pats nepradejau tirineti nuo A iki Z, o dabar naudoju AlfaDiag programa, kartais prisijungiu prie AR kai netingiu, pasiziuriu parametrus ar kokia klaida neisivelus.
-
sveiki, man irgi tokia pati beda, riedant sokineja apsukos, mazdaug nuo 500 iki 1300 rpm. diagnostika parode kad liambda zondas nelb veikia, pasikeiciau i kita, bet vistiek tas pats(zondas srotinis) uzkurtam auto atjungus zonda niekas nesikeicia ir niekas neuzsidega skydelyje, atjungus MAF auto iskart uzgesta, droseline sklende isplauta, buvo daug brudo, voztuvas virs sklendes tai pat isvalytas. kolkas belieka normalu zonda isistatyt, bet siuo metu esu svedijoj, ir nelb yra kur gaut galiu nauja, nebent uzsakinet, bet svediskom kainom nesinori :lol: tai va, bandysiu dar zvakes ir laidus paziureti, gal kas ten yra.. kai susitvarkysiu, parasysiu cia :)
sveiki,
tai va, siaip ne taip susitvarkiau apsuku pulsavima, pasirodo buvo voztuvelis virs droselines sklendes blogas. tiesiog pabandziau patemti jo spyruoklyte(kazkas minejo kad padeda) ir viskas ok, apsukos riedant stovi 1000 rpm ir nebesokineja, beje lyg ir kuro sanaudos pamazejo ;D beje liamda zonda isukes nuo MB ml 320 ir jokiu problemu, sanaudos apie 8,5 misriu rezimu :)
Jei kam nesigauna surast problemos, tiesiog pabandykit ta voztuvelio spyruoklyte patemt, gal pades, (kaip man siuo atveju padejo) dekui uz info ir sekmes tvarkantis auto :du:
-
Sveiki.
Skaiciau kad voztuvo kaina siekia +\- 20 lt. Nuvaziavus pas AR atstova(kitur paprasciausiai niekas arba ne zinoja kas cia per daiktas arba jo neturejo) jie man uzlauze kaina 154.77 lt ;D gal kas pasiulys kur galima pigiau rast? Veiksmas KLPD
-
klaipedoj manau sunkiau bus.. jei gerai suprantu apie ka kalba eina, tai autogralis yra pardaves toki daikta :)