Citata iš: Laimius 2010-01-06 10:15pastebejimas!: man apsukos sukildavo iki 1500rpm, tai pasirodo buvo kalte, kad neuzdeta ta deze pries oro filtro deze, uzdejau ta deze ir filtra pakeiciau - dirba graziai, apsukas renka be "duobiu", laisvos stovi ~1000rpm - net riedant.gal gali kokia foto ideti kokia ten deze prie oro filtra statosi?
pastebejimas!: man apsukos sukildavo iki 1500rpm, tai pasirodo buvo kalte, kad neuzdeta ta deze pries oro filtro deze, uzdejau ta deze ir filtra pakeiciau - dirba graziai, apsukas renka be "duobiu", laisvos stovi ~1000rpm - net riedant.
Pasižiūrėk šitam PDF'e - čia yra ir brėžinys, ir nuotrauka tos dėžės/rezonatoriaus (16V air intake system/unit): http://www.madau.net/alfa/156_V6_intake_mod.pdf
tai tipo del sito "apendicito" ir grybauja tos apsukos? kazko nesitiki... nors, cia juk alfa...
Užsienio forumuose teko skaityt, kad daug kas daro tai, kas aprašyta tame PDF'e - iš TS'ų išmeta tą rezonatorių ir vietoj jo įstato vamzdį nuo V6 arba JTD variklio. Tipo pagerėja garsas, geriau klauso gazo pedalo, kai kam net arklių padaugėja, nors kažkas lyg ir skundėsi, kad trukčiot pradeda. Tai, matyt, ta dėžutė kažkokią įtaką variklio darbui visgi daro
ar ja lengva išimti?Pas mane joje kazkas barška, galvoju siuksliu bus prisineses.....Bet ar negalima atjungto oro filtro dėžę ir pabandyti pasivezinėti, tai tad manau turetu ir išaiškėti ar tas rezonatorius kaltas, ar ne?
O jei sportini filtra imetus???