Autorius Tema: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!  (Skaityta 90086 kartus)

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #90 Įrašytas: 2010-03-01 11:01 »
cia mes su alfuku sita klausima bandem spresti, man pavyko - jam ne... ;)
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs mindes323

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 145
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #91 Įrašytas: 2010-03-01 19:36 »
25lt autobravoj kainuoja ir 20min pasikeitimui.
Tai galite visi ta pabandyti.
kam pasitaisys kam ne.
O as 2ra kartą pirskiu ta voštuvėly, nes bekeisdamas pamečiau pačia svarbiasią detalę - nauja sprendzinėlę.  :angry:
Alfa Romeo 156 2.0 T.S

ALFUX

  • Svečias
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #92 Įrašytas: 2010-03-02 03:06 »
Dutchman, gaudau ant zodzio ;) Seip tiesa yra dar vienas budas, tai pareguliuoti nulini sklendes atsidarima (ale laisva eiga) su tuo varzteliu, bet nesiulyciau to daryti taip is lemppos, nes gali daugiau bedos prisidaryti, nei naudos, nes tarkim ant mano alfos yra pastatyta 0,47, laipsnio, seip ant laisvu kompas palaiko 0,97, tad vis gi siulyciau pabandyt pradeti nuo to voztuvelio mechaninio, nes sklende reguliuojama ant tvarkingo variklio, o kai kas pradeda grybauti, ir nebetelpa i kompo tolerancijos ribas, tai ir gaunasi grybu karas...
Na as saviskei uzsisakiau ten visa to voztuvelio komplekta Part Number: 71715148 goooglej rasit jei kam idomu ir apie jo veikima nepamirskit, kad ant Twin sparko jis ne tik siurbia ora is po voztuvu dangtelio, bet ir pasiurbia ora is pries droselio sklendes, ir ji rekomenduojama keisti kas 30-50k myliu, is esmes paprastas, bet tikslus mechaninis prietaisas (kalibruota spyruokle, kalibruota konusine skyle), nes jo ilgoji dalis yra konusas, tad kalibruoja atidarima ir oro srauta ir is principo ant laisvu sukiu turi buti beveik pilnai sulindes i kolektoriu, kai vakuumas jame didziausias, o didinant sukius jis po truputuka atsidarineja, kai vakuumas mazeja ir spiruokle spaudziama mazesne jega, na o kai variklis uzgesinamas jis pilnai islenda is kolektoriaus ir uzdaro zarneles iejima, kad nuodingi garai neiskeliautu is variklio, tai vat tokia teorija...

ALFUX

  • Svečias
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #93 Įrašytas: 2010-03-03 23:04 »
Tikiuosi neikyrejau, bet turiu dar viena pastebejima su droselio sklene: pirma ishsivaliau senaja sklende problemos rodos neishsprende, pasikeiciau sklende na o senaja sakau persirinksiu, perreguliuosiu, panaikinsiu liufta, ir ka jus sau manote? O gi ishsirankiojau as ja iki spyruoklyciu ir t.t, usmerkiau i wd, paskui gerai isploviau su karcheriuku, gerai isvaliau kampucius aseles, tada dar karta su wd praploviau viska ir su spricu i tuos kampucius, kai sklende pilnai atidaryta, i asies vidu prisvirksciau tirsto tepalo, ale litol g24, tada toj pusej kur stovi aktuatorius irgi su spricu po plokstele padaviau konsistencinio tepalo, tada pramankstinau, kol sklende uzsidaro lengvai  lengvai ir kai ziuri pries saule, tai tarpelis tarp sklendes ir sieneles butu beveik nematomas, bet sklende neuzkibtu, tik nereguliuokit varztelio laisvu, tada viska surinkau spyruokles ir ka jus manote? Jokio liufto nebera, tik pajudinus ta dali kur trosas dedasi iskart ja pajudinus sklende reaguoja, jokio liufto  :star: kitaip tariant sklende kaip nauja :)

Kadangi sklende turi dvipuse eiga ant spyruokliu, tai jei kampuciu idealiai neisvalai, gaunasi tarpas ir net jei toliau nuo asies nuosedos isvalytos sklende lieka atvira apie viena procenta ko pasekoje ant laisvu gali prasideti plaukiojimas, arba kaip pas mane buvo uzkimbancios apsukos... Sklende pilnai neuzsidaro, vakuumas uz sklendes mazesnis nei numatytasis ir alsuoklio voztuvelis pilnai neuzsidaro ant laisvu, nes tas voztuvelis skirtas aukstoms apsukoms kai vakumas uz sklendes panasus i pries ja esanti... tad dabar turiu dvi puikiai veikiancias sklendes, jei kam reikes pagalbos sakykit, pabandysiu padet :)

Neprisijungęs Daineckaz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +0/-0
  • DOO943 Argento bellezza
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #94 Įrašytas: 2010-03-04 09:07 »
Stebiuosi  tavo noru apšviesti visus čia esančius techniniais klausimais. Bet stebiuosi gerąja prasme. Džiaugiuosi, kad yra žmonių, kurie savanoriškai dalinasi žiniomis ir patirtimi. Gerbiu tokius žmones  :alaus:
P.S. Paaiškink kas yra tas "liuftas"?

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #95 Įrašytas: 2010-03-04 09:11 »
Stebiuosi  tavo noru apšviesti visus čia esančius techniniais klausimais. Bet stebiuosi gerąja prasme. Džiaugiuosi, kad yra žmonių, kurie savanoriškai dalinasi žiniomis ir patirtimi. Gerbiu tokius žmones  :alaus:
P.S. Paaiškink kas yra tas "liuftas"?

Laisvumas, klibėjimas...

Neprisijungęs warlock

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 422
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #96 Įrašytas: 2010-03-04 09:24 »
Dutchman, gaudau ant zodzio ;) Seip tiesa yra dar vienas budas, tai pareguliuoti nulini sklendes atsidarima (ale laisva eiga) su tuo varzteliu, bet nesiulyciau to daryti taip is lemppos, nes gali daugiau bedos prisidaryti, nei naudos, nes tarkim ant mano alfos yra pastatyta 0,47, laipsnio, seip ant laisvu kompas palaiko 0,97, tad vis gi siulyciau pabandyt pradeti nuo to voztuvelio mechaninio, nes sklende reguliuojama ant tvarkingo variklio, o kai kas pradeda grybauti, ir nebetelpa i kompo tolerancijos ribas, tai ir gaunasi grybu karas...
Na as saviskei uzsisakiau ten visa to voztuvelio komplekta Part Number: 71715148 goooglej rasit jei kam idomu ir apie jo veikima nepamirskit, kad ant Twin sparko jis ne tik siurbia ora is po voztuvu dangtelio, bet ir pasiurbia ora is pries droselio sklendes, ir ji rekomenduojama keisti kas 30-50k myliu, is esmes paprastas, bet tikslus mechaninis prietaisas (kalibruota spyruokle, kalibruota konusine skyle), nes jo ilgoji dalis yra konusas, tad kalibruoja atidarima ir oro srauta ir is principo ant laisvu sukiu turi buti beveik pilnai sulindes i kolektoriu, kai vakuumas jame didziausias, o didinant sukius jis po truputuka atsidarineja, kai vakuumas mazeja ir spiruokle spaudziama mazesne jega, na o kai variklis uzgesinamas jis pilnai islenda is kolektoriaus ir uzdaro zarneles iejima, kad nuodingi garai neiskeliautu is variklio, tai vat tokia teorija...
Gal kas galite pasakyti, kur jis randasi?? Nes nei autodata nei elearn neradau
Alfa 155 1.8TS
Alfa 156 2.0TS Selespeed

ALFUX

  • Svečias
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #97 Įrašytas: 2010-03-05 14:38 »
Jei voztuvelis, tai jis yra tiesiai uz droselio sklendes is virsaus dalis NR:10 (Part number:71715148)
Tai vat, teorija byloja, kad tas voztuvelis (high speed ventilation) turi atsidaryti tik paspaudus gaza, kai vakuumas mazeja uz droselio sklendes, nes ant laisvu is po dangtelio viska ispumpuoja tarp droselio sklendes ir oro srauto matuokles esantis alsuoklis (Low speed ventilation)...
« Paskutinį kartą keitė: 2010-03-05 15:36 sukūrė ALFUX »

Neprisijungęs mindes323

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 145
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #98 Įrašytas: 2010-03-07 16:38 »
Jei voztuvelis, tai jis yra tiesiai uz droselio sklendes is virsaus dalis NR:10 (Part number:71715148)
Tai vat, teorija byloja, kad tas voztuvelis (high speed ventilation) turi atsidaryti tik paspaudus gaza, kai vakuumas mazeja uz droselio sklendes, nes ant laisvu is po dangtelio viska ispumpuoja tarp droselio sklendes ir oro srauto matuokles esantis alsuoklis (Low speed ventilation)...

kas ten per dalis numreis 5
Alfa Romeo 156 2.0 T.S

ALFUX

  • Svečias
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #99 Įrašytas: 2010-03-07 16:53 »
Kiek suprantu dalis NR5 yra kuro garu atsiurbimo voztuvelis (solenoidas) jis po droselio sklende stovi...