Autorius Tema: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!  (Skaityta 96545 kartus)

Neprisijungęs Raimman

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 190
  • Karma: +1/-0
  • AR145-:)AR156-:)AR147- only ALFA style ROSSO
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2008-02-20 13:40 »
Sveiki,na man kazkaip keista,kokia itaka gali turet termostatas kad apsukos sokineja ::) pas mane ir tokia beda kad riedant laisvu begiu apsukos sokineja,kai stovi viskas liux,as keiciau termostata nes temperatura buvo 60-70 ir nieko apsukos kaip buvo taip ir yra  :-\

pasikartosiu ;)
i termostata sukasi daviklis :)
jai jis blogas tai duoda prasta signala, arba fiskuteje nera gero kontakto(mano atveju taip buvo) ir signala gauna su pertrukiais ;)
ps: man apsukos sokinejo uzsilus varikliui. termostata ir buvau keites nes blogai silde
termostato veikimas juk yra is esmes elementarus -atsidaryti prie tam tikros ausinimo skyscio temperaturos, ir kaip, kad visi zinome jis nesidarineja pirmyn atgal eigos metu, bet yra vienas bet- kiek jis atsidaro ??? As buvau ji ir pratestaves( tik gal nelabai atidziai)- kompu, ir ji nuemes ir virines- viskas lyg ir gerai. Bet viskas isaiskejo labai nudugniai istyrus kompu ir dar karta kartoju- man, butent jis buvo kaltas. Manau daviklis esant nepilnam ausinimo skyscio srautui , kuomet termostatas atsidaro nepilnai - duoda neteisinga signala ir kompas pradeda bludyti,- beje sustojus t.y. isjungus degima ir pradejus is karto vaziuoti trumpam viskas susitvarkydavo.  Pakeitus termostata is karto ir sanaudos sumazejo apie 2 ltr., iki gamykliniu apie 12ltr mieste ( 2ltr TS 147) . Pries tai pasikeiciau zvakes, davikli, oro srauto matuokle, galvojau dar laidus,..:)- niekas nepadejo, problemos nerado nei Girius, nei Autobrava, negalejo nieko patarti ir zazas ( nors jis is esmes neziurejo), buvo testuota ir pertestuota ....- kad kaltas termostatas visa laika atrode nerealu, nes rodykle rode NETOLI 90 ,nors ne tiksliai 90, dabar rodo butent tiksliai 90 laipsniu ir viskas ciki. :) As padariau isvada ,kad kuomet elektronikos prifarsiruota tai ir neesminis gedimas per kompa isaukia didele problema.  :alaus:  :masina:
« Paskutinį kartą keitė: 2008-02-20 14:02 sukūrė Raimman »

egonomija

  • Svečias
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2008-02-20 14:24 »
Raimman , gali but gali but  :)

bet temos autoriui (nors jis gal ir nebeskaito) visgi siulyciau dar atidziai ziureti MAF'a, el. dali, fyshke prie maf, galu gale issiardyti viska nuo filtro dezes ikipat laisvos eigos voztuvo... ieskoti mechaniniu pazeidimu, tikrinti skelnde, ieskoti oxidacijos pozymiu fyskese, kontaktuose... tikrinti oro padavimo visa zarnyna, jo sandaruma....
        panasu, kad laisvos eigos voztuvas prasiurbinetu kazkur ora. - o greiausiai per pacia sklende. nezinau as tos sistemos iki galo.,-
ant senesiu masinu - skldende turedavo likti siektiek pravira - tokiu budu paduodamas oras, varikliui dirbant prie laisvu sukiu, ant naujesniu automobiliu - ji prasiveria lygir tik spusetelejus akseleratoriu:) - tureciau savo alfa po ranka - idomumo delei paziureciau
kokios ten jautriausios vietos gali buti:) - deja ji servise su rimtesnem bedom;/ ....

bubnelis

  • Svečias
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2008-02-20 22:42 »
Ogo kokia cia per kelais dienas diskusija uzvire. Kaip ir minejau temos pradzioje MAF, laisvu sukiu reguliatorius, zvakes ir dirzai sitie dalykai pratestuoti, viskas savose vietose ir itarimu nekelia. Sklende isvalyta ir dar Zazo pareguliuota. Termostatas keistas - beda buvo ir pries keitima, ir isliko po keitimo. Skysciai jokie niekur nedingsta, tad nemanau, kad koks ausinimo skystis patenka i degimo sistema. Apsukos sokineja automobiliui riedant - nesvarbu ar ismynus sankaba, ar imusus laisva pavara. Tik sustojus apsukos normalizuojasi ir buna ~900 rpm. kai riedant jos sokineja, tai sokineja ~1500 - ~500 rpm diapozone. Kartais pasoka net iki ~1800 rpm. Ne jokia tachografo rodykle sokineja, o realios apsukos, ir savaime aisku, kad kai jos nukrenta iki 500 rpm tai atsiranda siokia tokia variklio vibracija. Reikes dar karta patikrinti sistemos sandaruma ir visas fiskes, nors paskutini 5-ta karta kai buvau palikes ja Zazui, tai tipo visa tai patikrino. Jei kas turit realiai ka nors dar patarti ir esat susidures su tokia problema, tai prasom netylekit brolyciai ir sesytes  :lol:

Darcikas

  • Svečias
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2008-02-21 02:53 »
nzn ar cia susije, bet mano alfai  ( AR 155 2.0TS) retai, bet buna kada ant laisvu apsuku esi nustates sildyma salono (H1) tai buna kad kazkas klepsi ir staigiai jauciu kad variklis pradeda sunkei dirbti ir taip pulsuoja visad vienodai... mazdaug 700-1400 apsuku...tai tik isjungi sildyma off viskas iskart susitvarko ir stovi ant 900 aps.min, bet cia buna retai man taip, ir galvoju kad cia su elektra susije kazkas,ar trumpinasi...nes buna kad panele mano kur reguliuojasi sildymas tai lemputes uzgesta,patrankius vel uzsidega ir panasiai ;) vel pradega degt, tai vel nebedega.. ir t..t xui suprasi :)

Neprisijungęs Arturas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 91
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2008-02-21 09:03 »
niekas nepatarineja, tik spelioja, norint problema rasti reikia ieskoti
Alfa romeo 164Q, Toyota celica st165, Alfa romeo 155 2.5td

Darcikas

  • Svečias
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2008-02-21 12:35 »
niekas nepatarineja, tik spelioja, norint problema rasti reikia ieskoti

kaip tau lengva kalbeti, juk nesam visi meistrai kurie cia sedim, tai ir speliojam pasakom savo nuomone, tai kam po galais tas forumas reikalingas isvis? kad tik meistrai kalbetu? ar kad visi tyletu? nesuprasi tu zmoniu.... >:(

donatas877

  • Svečias
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2008-02-21 19:03 »
Ogo kokia cia per kelais dienas diskusija uzvire. Kaip ir minejau temos pradzioje MAF, laisvu sukiu reguliatorius, zvakes ir dirzai sitie dalykai pratestuoti, viskas savose vietose ir itarimu nekelia. Sklende isvalyta ir dar Zazo pareguliuota. Termostatas keistas - beda buvo ir pries keitima, ir isliko po keitimo. Skysciai jokie niekur nedingsta, tad nemanau, kad koks ausinimo skystis patenka i degimo sistema. Apsukos sokineja automobiliui riedant - nesvarbu ar ismynus sankaba, ar imusus laisva pavara. Tik sustojus apsukos normalizuojasi ir buna ~900 rpm. kai riedant jos sokineja, tai sokineja ~1500 - ~500 rpm diapozone. Kartais pasoka net iki ~1800 rpm. Ne jokia tachografo rodykle sokineja, o realios apsukos, ir savaime aisku, kad kai jos nukrenta iki 500 rpm tai atsiranda siokia tokia variklio vibracija. Reikes dar karta patikrinti sistemos sandaruma ir visas fiskes, nors paskutini 5-ta karta kai buvau palikes ja Zazui, tai tipo visa tai patikrino. Jei kas turit realiai ka nors dar patarti ir esat susidures su tokia problema, tai prasom netylekit brolyciai ir sesytes  :lol:
dar pasikartosiu ;)
man panasiai buvo, tik sokinejo nuo 1000 iki 2000, vaziuojant net tampydavo :(
ka padare jau rasiau. pabandyk gal pades :). as tai buvau depresijoi, jau zadejau parduoti :(
sekmes ;)

Neprisijungęs Arturas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 91
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2008-02-22 07:54 »
tada pagalvok kokie davikliai turi itakos variklio darbui.
1. Ausinimo sistemos termo daviklis tik padidina kuro padavima kol variklis saltas kai pasila iki 60 laipsnius jo parodymai nenaudojami kuro riebinimui.
2. Ar pamatavot kuro slegi?
3. Ar patikrinot kontaktus taip vadinamu holo davikliu?
4. kaip rase kolega oro srauto matuokle, taip pat yra pagrindinis daviklis kurio pagalba sprendziamas variklio darbas..
5. Isiurbiamo oro termo daviklis taip pat pagrindinis daviklis.
6. Land sondas, kuris koreguoja oro/kuro santyki.
7. Masinis laidas kuris jungia varikli su variklio valdymo bloku, (oksidacija).
Stebuklu nera. Visi davikliai turi savo reiksmes tik reikia jas pamatuoti ir surasti kuris duoda klaidingus duomenis, ir del kokios priezasties, kai surasi sutaisysi ir busi meistras. Sekmes paieskose.
Alfa romeo 164Q, Toyota celica st165, Alfa romeo 155 2.5td

bubnelis

  • Svečias
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2008-02-22 08:40 »
Bandysiu si savaitgali ieskot galu. Taip ir tikisi, kad atrasiu ka nors. Bent jau labai noreciau.

Neprisijungęs zebeliukas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 38
  • Karma: +0/-0
  • lek kaip velnias!!!!
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sokineja apsukos riedant ant laisvu. Zazas neranda bedos. HELP!!!
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2008-02-24 17:45 »
vienas esminiu klausimu kaip pas tuos pas ka pulsuoja ar yra ispjautas katalizatorius? ^-^
ALFA FOREVER