Sveiki,na man kazkaip keista,kokia itaka gali turet termostatas kad apsukos sokineja
pas mane ir tokia beda kad riedant laisvu begiu apsukos sokineja,kai stovi viskas liux,as keiciau termostata nes temperatura buvo 60-70 ir nieko apsukos kaip buvo taip ir yra 
pasikartosiu 
i termostata sukasi daviklis 
jai jis blogas tai duoda prasta signala, arba fiskuteje nera gero kontakto(mano atveju taip buvo) ir signala gauna su pertrukiais 
ps: man apsukos sokinejo uzsilus varikliui. termostata ir buvau keites nes blogai silde
termostato veikimas juk yra is esmes elementarus -atsidaryti prie tam tikros ausinimo skyscio temperaturos, ir kaip, kad visi zinome jis nesidarineja pirmyn atgal eigos metu, bet yra vienas bet- kiek jis atsidaro

As buvau ji ir pratestaves( tik gal nelabai atidziai)- kompu, ir ji nuemes ir virines- viskas lyg ir gerai. Bet viskas isaiskejo labai nudugniai istyrus kompu ir dar karta kartoju- man, butent jis buvo kaltas. Manau daviklis esant nepilnam ausinimo skyscio srautui , kuomet termostatas atsidaro nepilnai - duoda neteisinga signala ir kompas pradeda bludyti,- beje sustojus t.y. isjungus degima ir pradejus is karto vaziuoti trumpam viskas susitvarkydavo. Pakeitus termostata is karto ir sanaudos sumazejo apie 2 ltr., iki gamykliniu apie 12ltr mieste ( 2ltr TS 147) . Pries tai pasikeiciau zvakes, davikli, oro srauto matuokle, galvojau dar laidus,..

- niekas nepadejo, problemos nerado nei Girius, nei Autobrava, negalejo nieko patarti ir zazas ( nors jis is esmes neziurejo), buvo testuota ir pertestuota ....- kad kaltas termostatas visa laika atrode nerealu, nes rodykle rode NETOLI 90 ,nors ne tiksliai 90, dabar rodo butent tiksliai 90 laipsniu ir viskas ciki.

As padariau isvada ,kad kuomet elektronikos prifarsiruota tai ir neesminis gedimas per kompa isaukia didele problema.
