pavargau skaityt nesamones.
pirma - ne, vimota to nedarys,- ne tuo uzsiima.
antra - man, kaip megejui, kukliai vertinanciam savo zinias,- paaiskinkm kodel tu siulai zmogui
perrasineti ECU ? - ta prasme,- logiskai paaisknk. (jei tai butu nemokama pramoga,- tebunie).
tu itari jog kompe atsirado klaida? - na tai geriausias kauno (ir Liteuvos) meistras ja tiesiog istrins.
apsukos nebesokines!..pajungs prie kompo, ras "error!-jumping RPM!" , ar kaip cia? o gal nuresetinti
kompa? juk tai galima atlikti paciam? ar tas nepadetu?
man tiesa, kaip nedaug ismananciam, net pati tema nera iki galo aiski.. - ant laisvu (ir ismynus sankaba)
variklis pats akseleruojasi? - svyruoja realus sukiai kazkokiame diapozone ar svyruoja tachometro rodykle?
pulsuoja apsukos tolygiai?
atsakius i si klausima - issiskiria trys keliai - oro srautas, kuro padavimas (paprastieji) bei elektos dalis.
jei tikrai pusluoja variklio apsisukimai, o ne tachometras gryba pjauna - tai turetu atsiliepti ir vaziavimui.
galu gale krentant iki 500rpm - turi atsirasti vibracija. taip yra?
aukstos itampos visa dalis patikrinta, ar tik zvakes? ....... man kazkodel kyla itarimai, kad beda gali but sunkiai
randama ir slypet kokiuose nulauztuose fiskiu sakutese ar pan. kaip kad ir pagrindine fiske prie MAF'o jau
pas keliu metu senumo masinas yra gerokai sutrunyjusi... - is kavos tirsciu nepribursim. su testeriu reiks
praleist savaitgali garaze tau:)
ir as neesu kompetetingas pasakyti kur dabar turi begti leisti pinigu. internetu tokios problemnos nesprendziamos;/