Autorius Tema: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:  (Skaityta 53072 kartus)

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #50 Įrašytas: 2015-03-11 14:28 »
siulau pasimatuot skirtuma tarp ratlankio vidines dalies ir kelmo(toj vietoj kur kelmas eina link virsutines svirties).
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #51 Įrašytas: 2015-03-11 16:31 »
Liudai, jomajo. Jau kalbėjom šia tema. Žeminant išvirtimas alfom didėja. Jei netiki mumis, pasiskaityk užsienio forumus... Pagal dokumentaciją SportPack važiuoklei, originaliai, yra didesnis išvirtimas. O ten, apart spyruoklių ir amortikų niekas nesiskiria.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-03-11 16:33 sukūrė Esnyper »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #52 Įrašytas: 2015-03-11 17:23 »
Man jau atsibodo tą patį rašynėt  :angry:

Domai, jomajo, perskaityk iki galo tą pačią temą, rasi paaiškinimą, kada virsta lauk, kada į vidų. Neketinu "užmirštukams" kartot.

ATSIBODOT :angry:

Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #53 Įrašytas: 2015-03-11 17:54 »
siulau pasimatuot skirtuma tarp ratlankio vidines dalies ir kelmo(toj vietoj kur kelmas eina link virsutines svirties).


Dar galimas reikalas amortizatoriaus shtokai gali būti (iš)linkę, tai ir įtakotų išvirtimą.

Kolegą čia matyt nori pasakyt, kad amortizatoriaus tvirtinimai, kur tvirtinas stebule, stabdžių diskas tt. linkę/pasislinkę. ta prasme amortizatorius tiesus kaip styga, o rato guolio tvirtinimas netaisiklingoj vietoj.
Logika sako tada yra dar variantas, kad guolis ore maskatuojas.

Kur autorius tą lavoną traukė ?
Spėju čia iš temos graži mašina 260 eurų, tai ir paėmiau. 2000m oda, kodėl ne.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #54 Įrašytas: 2015-03-11 19:47 »
Arba stupica lenkta arba virsutine sake. Vizuliai nieko nematyti bet vienas is situ bus linkes . Pradeciau nuo virsutines sakes.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Steponas

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #55 Įrašytas: 2015-03-11 21:59 »
Liudai - issitrink visas savo zinutes... ir mesk rukyt!!!
zeminant masina (156, 147, gt) isvirtimas dideja (eina i minusa).
Pas temos autoriu gali but ir kebulo geometrijos problema ir tiketina, kaip pas daugeli linkusi "namo" koja (swivel  hub)
tai galima istaisyti, trumpai tariant "preso pagalba".
su galu - kita istorija, bet padaryt - viskas imanoma :)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #56 Įrašytas: 2015-03-12 19:22 »
Gal patys baikit traukt e-kalianus, ir pradėkit skaityti tekstą nuo iki, o ne tarp eilučių.
                            Čia šiaip, patarimas, no offence, piece.

Dar kartą "nenuoramoms"

Taip jūs teisūs, dažniausiai žeminimas didina išvirtimą, ratai virsta vidun. nuo 0 Camber tampa visdaugiau neigiamas. Taip yra ir pas Mito, ar Ghiulietta, kur nėra viršutinių šakių. Tačiau ne pas 156!

Alfa Romeo 156 modelis priekyje turi pakabą, su dvigubomis šakėmis viršuje ir apačioje. Su trumpesne spyruokle sutrumpėja atstumas tarp kelmo/amortizatoriaus atramų ir apatinės šakės skersinio sailentbloko/amortizatoriaus tvirtnimo. Tuo tarpu statramsčio/stoikės, ant kurio tvirtinasi rato guolis, stabdžiai, ir pats ratas ilgis nekinta.
(Dalis prie kurios apačioje tvirtinasi apatinės šakės šarnyras - viršuje, viršutinės šakės šarnyras)

Taigi sutrumpėjus spyruoklei, viršutinė šakės šarnyro pusė pakyla, o kadangi ji tvirtinasi skersai ir standartiškai "žiūri žemyn", v. šakės pusė pakilus šarnyro pusei, viršutinės šakės šarnyras atsiduria toliau nuo kėbulo pastumdamas ir viršutine statramsčio/stoikės dalį tolyn nuo kėbulo, taigi ratų išvirtimas sumažėja, tampa mažiau neigiamas nei org.

Neveltui taip geidžiamas upgrade po pakabos alfisti internacionali yra GTA stoikės, mat anos yra trumpesnės, ir
ratai +/- turi tokį pat išnešimą GTA, kaip ir Std. nors pakaba žeminta.

Nepamenu tiksliai bet priekį std. ~ -2 camber, po -35mm su trumpintu shtoku patapo ~ -1,8 Priekyje
(tiksliai nepamenu, popieriai atiduoti kartu su mašina)

Gale atvirkščiai neigiamas ( - ) kamber padidėjo tai yra tapo dar labiau neigiamas. Visvien nieks ten gumos negriaužia, guma griaužia BALTIC FAST ALFA :D

-x.xx camber, žargonu vadinamas išvirtimu ar suvirtimu vidun...


Leiskit paklaust, alfisti broliai, kurie čia apsirūkę a ? :D

Pridedama vaizdinės medžiagos:
1 foto, 156
2 foto, 159
3 foto, Mito
4 foto, Giulietta 2010
5 foto, 8c competizione 2007
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #57 Įrašytas: 2015-03-12 19:33 »
Įdėčiau lapą su važiuoklės geometrijos duomenimis prieš ir po sužeminimo. Bet nematau reikalo. Kaip ir nematau reikalo perpasakoti žmogaus, kuris užsiima važiuokle nuo A iki Z kalbų, nes vistiek tau neįrodysi kitaip.

Užtektų nors į užsienio forumus nueiti ir suprastum, kad klysti. Kaip ir klydai su savo teorijom dėl priešrūkinių rėlės ir dar kažko, jau nebepamenu. Kartais tavo teorija prasilenkia su realybe ::)
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #58 Įrašytas: 2015-03-12 19:49 »
nu logiskai mastant tai virsutine svirtis negali stupicos virsaus  pastumti nuo saves. nes kylant virsutinui sarnyrui  sakykim nuo cenntro y virsu, virsutines svirties petis gali tik mazeti(trumpeti), ko pasekoje stupica patraukia y save(kebulo link). tas pats turetu but ir ledziantis svirciai y apacia. didziausias petis turetu buti svirciai esant visiskai horizontalioje padetyje. gal  klystu.....
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #59 Įrašytas: 2015-03-12 21:14 »
Taip jūs teisūs, dažniausiai žeminimas didina išvirtimą, ratai virsta vidun. nuo 0 Camber tampa visdaugiau neigiamas. Taip yra ir pas Mito, ar Ghiulietta, kur nėra viršutinių šakių. Tačiau ne pas 156!
Arba atsakykit, mieli ponai, kam GTA trumpesnės stoikės tada ? :D

O ką garažai kalba man lygiai vienodai kalba WAG'ų prisižiūrėje, su 0 Camber  :P

Išsiplaukit akis, ir pasižiūrėkit koks skirtumas su vienodu dropu prieki gale, o dropas tai geras, koks skirtumas išryškėjęs P. ir G.





Čia koliai nustatyti prie 50-60 mm,  mano asm pvz -35 mm amortikai trumpinti

Vanagiukų šaiką žodžiu
« Paskutinį kartą keitė: 2015-03-12 21:46 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0