Žeminimas ne prie ko:
1. Estų abi puses vienodai
2. su McPerson (dvviguba šake) žeminant išvirtimas tik mažėja (prisimenam GTA ir GT V6 stupicos trumpesnės, o dropas gamyklinis ~2cm. tam kad liktų - keli laisniai posukiuose. Ir net mano -35mm neėdė padangų, taip kad pamirškit tą žeminimą.
Labai tikėtinas avarijos pasėkmių nesutvarkymas iki galo. Čia gal Kasper (kontaktai servise) galėtų pagelbėt kokiu matavimo prietaisu, juolab pagaliau grįžęs į teisingą kelią, sulygintų atstumus bo laksto neišpasakyto grožio 156 sw.
Turiu omenį palygintų tarpus tarp šakių.
Kad, butų šakių kurios tiktų nuo kitų auto nesu girdėjęs (147/gt juk nesiskaito
)
Nesigazdinant geometrijom pradžiai siūlau:
nusipirkt salenblokus naujus, jie keičiasi;
(galimas daigtas, kad kas pritaikyta, skiriasi pačio galinės mentelės ilgis, vat jums ir rato išvirtimo pokytis.
Kitas dalykas savo patirtimi pastebėjau, nei servisas žinantis mašiną, nei TUV nepastebės horizontalaus išsidevėjimo apatinės šakės sailentų. vertikalė montiruote matos. Čia patikrint gali nebent šarnyrą atjungęs, ir tai tik kai jau visai ragai. Tai nenuostabu, kad griaužia guma.
Prieš perkant pasitikrint šalių galų storius su slankmančiu, nes skirias priekis nuo galo + neorg. pigesnės dažnai storesnės nei org. + keli gamintojai.
P.S. o kaip nustatė, kad apatinė kalta ?