Gal patys baikit traukt e-kalianus, ir pradėkit skaityti tekstą nuo iki, o ne tarp eilučių.
Čia šiaip, patarimas, no offence, piece.
Dar kartą "nenuoramoms"
Taip jūs teisūs, dažniausiai žeminimas didina išvirtimą, ratai virsta vidun. nuo 0 Camber tampa visdaugiau neigiamas. Taip yra ir pas Mito, ar Ghiulietta, kur nėra viršutinių šakių. Tačiau
ne pas 156!Alfa Romeo 156 modelis priekyje turi pakabą, su dvigubomis šakėmis viršuje ir apačioje. Su trumpesne spyruokle sutrumpėja atstumas tarp kelmo/amortizatoriaus atramų ir apatinės šakės skersinio sailentbloko/amortizatoriaus tvirtnimo. Tuo tarpu statramsčio/stoikės, ant kurio tvirtinasi rato guolis, stabdžiai, ir pats ratas ilgis nekinta.
(Dalis prie kurios apačioje tvirtinasi apatinės šakės šarnyras - viršuje, viršutinės šakės šarnyras)
Taigi sutrumpėjus spyruoklei, viršutinė šakės šarnyro pusė pakyla, o kadangi ji tvirtinasi skersai ir standartiškai "žiūri žemyn", v. šakės pusė pakilus šarnyro pusei, viršutinės šakės šarnyras atsiduria toliau nuo kėbulo pastumdamas ir viršutine statramsčio/stoikės dalį tolyn nuo kėbulo, taigi ratų išvirtimas sumažėja, tampa mažiau neigiamas nei org.
Neveltui taip geidžiamas upgrade po pakabos alfisti internacionali yra GTA stoikės, mat anos yra trumpesnės, ir
ratai +/- turi tokį pat išnešimą GTA, kaip ir Std. nors pakaba žeminta.
Nepamenu tiksliai bet priekį std. ~ -2 camber, po -35mm su trumpintu shtoku patapo ~ -1,8 Priekyje
(tiksliai nepamenu, popieriai atiduoti kartu su mašina)
Gale atvirkščiai neigiamas ( - ) kamber padidėjo tai yra tapo dar labiau neigiamas. Visvien nieks ten gumos negriaužia, guma griaužia BALTIC FAST ALFA
-x.xx camber, žargonu vadinamas išvirtimu ar suvirtimu vidun...
Leiskit paklaust, alfisti broliai, kurie čia apsirūkę a ?
Pridedama vaizdinės medžiagos:
1 foto, 156
2 foto, 159
3 foto, Mito
4 foto, Giulietta 2010
5 foto, 8c competizione 2007