Man irgi ilgiau metų nelaiko atrestauruotas šarnyras. Aišku vasarą su R17 ir dar žeminta važiuoklė su gan agresyviu vairavimo stiliumi.
Šarnyras abejoju ar girgždesį sukelia, greičiausiai bus sailentai.
Šarnyrai gali girgždėti irgi, bet dažniausiai tai pasireiškia apatinėms svirtims.
Iš esmės viršutinės šakės tiesiog keičiamos, nes daugelis jų nenori restauruoti dėl didelių kąštų, o restauracijos/keitimai paprastų sailentų ilgai nelaiko.
Taigi yra keli variantai - keičiama šakė į naują geros firmos (važiuosi kokius 40-50k km priklausomai nuo ratų dydžio ir kelių būklės).
Vietoj standartinių sailentų sumontuojami Powerflex - tokiu atveju liks tik šarnyrus susirestauruoti, kai išsiklibins, bet sailentai laikys kokius 100k-150k km).