Autorius Tema: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:  (Skaityta 53026 kartus)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #160 Įrašytas: 2018-01-16 22:45 »
kaip ratlankiai/rastafkės gali įtakoti išvirtimą?

Niekaip.  ;)

Bet kai žemini išvirtimo kampas didėja ir jis dažnais atvejais nesireguliuoja, nebent perdarinėsi ir dėsi spec reguliuojamus varžtus.

Ratlankiai R6 standartiniai, rastafkiu nera, spyruokles standartas.
Paciam teko vaziuokle pries TA remontuot, tai nera ji nauja, bet ir neklibanti.

Esminis klausimas ar ant ašių šoninių ratų išvirtimo kampas vienodas? Jei vienodas nesuki sau galvos ir tos tavo spyruoklės greičiausiai "žemintas standartas"  ;)

Galėsi kažką pradėt galvot nebent jei labai valgytų padangas - ko tau niekas tiksliai neišprognozuos kol nepavažinėsi ir pats nepamatysi. Bet if you ask me - niekas tų Alfų nežemintų jei tai būtų didelė problema.

PS. Na ir kas be ko, su išvirtimo kampu (jei vienodas) ratai kažkiek stabiliau laikosi kelio.
« Paskutinį kartą keitė: 2018-01-16 22:52 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #161 Įrašytas: 2018-01-17 13:36 »
AR 156, 2003m, 1.9jtd, 16V, 103kW.
Padare priekines vaziuokles suvedima, o isvirtimas  jau neitelpa i normas, bet kaip sake meistras, kad sitam modeliui isvirtimas nesidaro.
Vaziuokle tvarkinga, katik po TA.
Kaip sprendziat sita problema? Ar tik visa nauja vaziuokle tai istaisys, ar dar yra kokiu sprendimu?
tai ziurint kokios tos normos ir keliems ratams "neitelpa" . ar isivaizduoji ka reiskia "visa nauja vaziuokle" ?  :D . parodyciau gal pradziai zmogui zinanciam kaip atrodo 156 vaziuokle ir priklausomai nuo 1 mano sakinio isvadu-rezultatu paaisketu ka verta daryt.

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #162 Įrašytas: 2018-01-17 13:47 »
kaip ratlankiai/rastafkės gali įtakoti išvirtimą?
jei smarkiai "isnesi" tai priklausomai nuo konstrukcijos kazkiek keiciasi, nes dideja apkrova spyruoklei(teorine mechanika studijave neleis sumeluot  :)) . teko patirt, kai vos del keliu mm pradeda uzti silpnos sveikatos guolis.

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #163 Įrašytas: 2018-01-17 14:10 »
jei smarkiai "isnesi" tai priklausomai nuo konstrukcijos kazkiek keiciasi, nes dideja apkrova spyruoklei(teorine mechanika studijave neleis sumeluot  :)) . teko patirt, kai vos del keliu mm pradeda uzti silpnos sveikatos guolis.

manau 10" pločio ratlankių su nesveikais išnešimai ar rastafkių po 80mm nesidėjo žmogus. o dėl kokiu 20mm tai tikrai niekas nepasikeis. bus arba viršuj kažkas ne taip arba apačioje. dar įdomu būtų skaičius pamatyti, kad nebūtų taip, jog traversas blogai išcentruotas ir vienoj pusėj išvirtimas link teigiamos pusės, kitoj link neigiamos.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs norme

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 38
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Atsakymas #164 Įrašytas: 2018-01-17 19:07 »
Niekaip.  ;)

Bet kai žemini išvirtimo kampas didėja ir jis dažnais atvejais nesireguliuoja, nebent perdarinėsi ir dėsi spec reguliuojamus varžtus.

Esminis klausimas ar ant ašių šoninių ratų išvirtimo kampas vienodas? Jei vienodas nesuki sau galvos ir tos tavo spyruoklės greičiausiai "žemintas standartas"  ;)

Galėsi kažką pradėt galvot nebent jei labai valgytų padangas - ko tau niekas tiksliai neišprognozuos kol nepavažinėsi ir pats nepamatysi. Bet if you ask me - niekas tų Alfų nežemintų jei tai būtų didelė problema.

PS. Na ir kas be ko, su išvirtimo kampu (jei vienodas) ratai kažkiek stabiliau laikosi kelio.
Sake, kad nevienodas isvirtimas. Kairys maziau, desnys daugiau (kaip tik siam keiciau virsutini sarnyra),  skaiciu tikrai nepamenu, kazka kalbejo 1.5 ir 2 issiskete ratai (padangos naujos, tai nemaciau ar eda).
 O galas issisketes labai daug, nes padangos apynaujes, o vidiniai krastai nuesti visiskai.
« Paskutinį kartą keitė: 2018-01-17 19:11 sukūrė norme »