job done
ačiū Santanas
keleta stipresnių patraukimų ir panelė pas mane. viršuj boxerio, apačioj TS
kelios tokios vietos kur galbūt buvo prisiklijavę. man dedant naują matyt irgi ten kuo nors pamozoti, kad paskiau nesigautu vibro mašina?
ir grįžtant į temą.. tyliai laukiančios paruoštos dalys.. gal po švenčių..
naujas honas.. pasak VDS pačios naujausios mados
testiniai matavimai..
88mm gėris..
su šitu gėriu buvo biški nervų.. autotechnika padarė broką, paliko mėsos ten kur pirštas persikiša, t.y. švaistiklis net netilpo ton vieton, teko siųsti atgal, nu ok, išfrezavo, viskas ok atrodo.. testinis rinkimas.. nu standu velniškai.. vežu matuot į vds.. stūmokliai cilindro skersmens
autotechnika telefonu skėsčioja rankom, sako deja kelių šimtųjų tikrai nebenušlifuosim.. teko daryti kompromisą atitinkamai prahoninguojant cilindrus. tarpelis sugrįžo į 0,055.
iš pradžių jie gal ir gero skersmens buvo, bet frezuojant vidurį matyt vos atsilaisvino sijonai ir kelias 'sotkes' prasiplėtė.
nu ką dar.. pavyko kažkiek subalansuoti švaistiklius, bendrai sveriant max skirtumas 2gr, stūmokliai max 1gr. turės suktis velnias..
šviežios abi galvos. pritrinti nauji intake vožtuvai, senųjų koteliai gerokai pabrūžinti buvo nusprendžiau pakeisti. gal nuo blogų riebokšlių ar gal oro filtras kada dulkių padavė. dar prišlifavo velenėlių kepurėles kur prisisuka, tai dabar velenėliai be jokio pasipriešinimo sukasi mmm..