chm, na vat galvoju dabar ką daryti. nėra taip kad nuo 3000 apsukos nekyla, bet juntamai sumažėja cilindrų užpildymas.
maniau gal čia dėl oro paėmimo pakeitimo į kūginį filtrą, bet sudėjau atgal viską gamykliškai, jokio pokyčio.
nenoriu sukimo momento nukelti į aukštas apsukas, norisi kaip tik prisivilioti, kad nuo žemų kvėpuotu.
nerandu kažkur buvo aprašytas išmetimo vožtuvų modas (apskritas griovelis?), kuris neleidžia išmetimui grįžti atgal kol išmetimo vožtuvas dar nespėja užsidaryti. jei kas su tuo susidūrę mestelkit minčių ar nuorodų.
ir apskritai gal kokių minčių ar patarimų dėl šiokio tokio variklio tiuno turėtumėt?
-------------------------------------------------------------------------------------
jau esami modai:
* vos riebesni intake velenėliai
* išoperuotas katalizatorius (dabar rezonatorius)
* kūginis oro filtras iškart 'ant' MAF'o, bei originalus Bosch MAF'as
laukiama iš kauno autotechnikos:
* 88mm (1mm oversize) cilindrai ir stūmokliai su žiedais. bendras tūris keičiasi iš 1712 į 1752 ccm.
dabar reik:
* galvų portinimas, kanalų suvedimas ir pan? nors neatrodo kad tos galvos tokios prastos.
* nors 0,5 kg ar 1 kg palengvinti smagratį. kaip tai užskaitęs, kad boxeriui jie penelyg sunkūs dedami, neprarandant dinamikos pajudant galima kokį kg ir nuskusti.
* exhaust/intake vožtuvų tiunas?
--
* turbavyko gal visgi ne, brungu ir neoriginalu
kažkaip kol neatradau 'ledinio' alkūninio tai ir su standartu baisu kad indėklas pabėgs..
* kažką daryti su išmetimu nžn ar verta, nes viskas praktiškai juk standartiška.. platinimas kiek suprantu galios piką nukeltų į aukštas apsukas (lėtesnis exhaust dujų išmetimas ties mažais rpm dėl platesnio diametro), o man norisi kaip tik žemus rpm pastiprint.
* kažką dar?