alegro polska jau vieniem parašęs emailą bet nesulaukiau atsakymo, užklausiau dėl dalių ir pristatymo, jei ir atrašys tai jaučiu su kosminėm kainom
šį variklį jau ir taip pusgyvį pirkau, bet po kelių cilindrų honingų, kitos alkūnės dėjimo bei remontinio šlifavimo jau tiesiog peržengiau tolerancijos ribas. anglių užmetus kai viskas "įsitempia" bei priglunda žiedai lyg ir ok, sukasi žvėris, faina. bet ant laisvų biški porno variantas, vakuumo nėra, manau kad tarpas tarp cilindrų sienelių ir stūmoklių ~>0,08 - 0,10 mm daro savo ir dalis slėgio prasipučia pro žiedus. (manualo ribos 0,04 - 0,06 mm).
pora tepalinių žiedų iš akies 4-tam cilindre kiek dėliojau (kiti cilindrai ok), tai pro sienelės tarpelį prasišviečia šviesa, ta prasme nepriglunda žiedas idelaiai. vos pirštu paspaudus lyg ok. na paryja litrą tepalo per kokius 3000 km, kai kam tai mažai, man tai žiauriai daug, ypač tvarkytam varikliui. žvakė irgi linkus apsinešti juodžiau tam cilindre.
visi kompresiniai žiedai taipogi turi vos didesnius tarpelius nei max pagal manualą.
taigi, užkūrus šaltą variklį ypač prie minuso labai įdomus brutualus jausmas.
galvos abi dar prieš 'mane' jaučiu skirtingai nušifuotos, tad tikriausia suspaudimo laipsnis skiriasi, dėl ko ir turiu kiaulę po kapotu ant laisvų. nors su senom galvom buvo irgi tas pats.. įdomus pastebėjimas, kadangi ant dujų galiu daryti korekcijas atskirai kiekvienam cilindrui, tai padarius įpurškiamų dujų kiekį -20% pirmam cilindrui,+20% antram cilindrui, o 3 ir 4 palikus 0% korekciją, vibracijos praktiškai nelieka. tik persijungi ant benzo ir iškart pajauti kaip labiau kratosi. nors ant dujų mieste niekad nevažinėju, nes programa neturi korekcijos pagal temperatūrą. nesąmonė kai jos įsijungia sakysim nuo +50, tai fuel trim korekcija pradeda į pliusą varyti nes lambdai ant neįšilusio variklio per liesu, kad net purkštukas užsidega. o ir šiaip pradeda netolygiai gazą priimti. bet ilgom kelionėm pats tas.
šiaip tai įdomus degimas pas boxerį.. 1-3-2-4.. 1-3 (kairėj) o tada 2-4 (dešinėj).. du smūgiai paeiliui į kairę, o tada du į dešinę.. ho.. būtų pvz 1-4-3-2 tai lyg kaskart vis skirtingoj pusėj, argi ne stabiliau?
5w50 alyva bei paskutinis perrinkimas berods pasiteisino, nes be jokių fokusų atlaikė jau daug smagių km. žiemai pastatysiu garažan, tai pagalvojau būt neblogai ne tik su panelėm pasižaist, bet gal ir variklį atsinaujint, bet gauk tu jį dabar.
iš smagių nutikimų srities, tai būna linksma, kai šiaip kur šrote kokios lempos ieškant kapota atidarau.. ir išgirstu sakant - ooo rotorinis variklis
arba: ooo su baru