na kagi, užsikūrė tankas, 80 km prasukta sėkmingai, iš pradžių stovint apsukas laikiau kad hidrokompensatorius pripūst, o tadum palaksčiau iki 3000 rpm visais bėgiais full throttle bei atleidžiant.
išleidau tepalą (dabar buvo FINA 15w40), palikau nakčiai varvėt
filtrą iškart naują (mann 714/2) užsukau. na kagi, dabar ryt beliko pasirinkti teisingą alyvą.. tiesa, senasis fufliakiškas alyvos spaudimo matuoklis kaip ir seniau ant laisvų karštai nieko nerodė, ties 2000rpm 2bar, (šalta laisvas ~4bar), bet įtariu jis ten daugiau pieno riebumo funkciją atlieka..
pakeičiau į TOTAL 7000 10w40 alyvą.
važinėsiu ramiai ~1000 km, biški duodamas throttle žiedam prasipūst, kas keli šimtai km apsukas vis drąsiau pakeldamas..
nu šutino jin neblogai dabar, garsas tai afigienas, išbaubė visą galvą
ale vat paskiau persėdau į 1.6 boxerį namo važiuot, įspūdis iškart "oho kaip eina"! ypač nuo žemų rpm.. na gal kad tyliai dirba palyginus, ir gazo pedalas kaip pūkelis, tai toks jausmas.. o 1.7 jausmas na kaip masyvi tokia būtu.
EDIT:tiesa, išlindo RPM daviklio problema, teko užgęsti sankryžoje, nujausdamas (jau anksčiau teko susidurti), kad šiaip iš lempos mašina nenudusta, pajudinau daviklio laidą, nu ir užsikūrė
vėliau eksperimentuojant pasimatė, kad blogas kontaktas iškart prie daviklio, taip kad keisiu nauju.
šiandien (300 km po repairo) išmatavau kompresiją, visur ~11 bar. honinta pusė su naujais žiedais šiek tiek ~0,2 bar lyg mažiau. bet manau viskas bus ok
(tiesa pamiršau gazą nuspaust matuodamas, o tai žiū kad mažiau apie 1 bar gavos).
ir kas džiugina, kad žvakės gražios, prieš tai antras cilindras kiek blogiau dirbo, pajuodus buvo. matyt nauja galva davė savo