Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: lerunas 2010-01-30 13:27
-
lyg į temą lyg ir ne, Tox durnas klausimas iškilo. Pas dėdę Google klausiau, nieko jis man nepasakė. Ar būna alfučių kokia nors modifikacija 4x4 varančių. ::)
-
Is senesniu tai 155 Q4, 164 Q4 :smilie:
-
Buvo trecios serijos AR 33 P4 su keturiais varomais. Taip pat yra 164 Q4, taip pat labai retos jau pasidare 155 2.0 Turbo Q4, dar buvo Alfa Romeo Crosswagon (2005 metais isleistas 156 SW variantas su paaukstinta vaziuokle ir keturiais varomais). Taip pat yra 159 Q4 (dabar viena kaip tik autogide ar tai autopliuse vysnine 3.2 V6 pardavinejama). Lyg ir visas surasiau is paskutiniu 2 desimtmeciu gamybos variantu. :)
-
155 Q4 visada retos buvo :)
-
Buvo trecios serijos AR 33 P2 su keturiais varomais. Taip pat yra 164 Q4, taip pat labai retos jau pasidare 155 2.0 Turbo Q4, dar buvo Alfa Romeo Crosswagon (2005 metais isleistas 156 SW variantas su paaukstinta vaziuokle ir keturiais varomais). Taip pat yra 159 Q4 (dabar viena kaip tik autogide ar tai autopliuse vysnine 3.2 V6 pardavinejama). Lyg ir visas surasiau is paskutiniu 2 desimtmeciu gamybos variantu. :)
AR 33 jau nuo pirmos serijos turėjo keturiais varomą versiją - 4x4; trečia AR 33 serija turėjo jau kitokią keturių varomų sistemą - P4 (Permanent 4). Iš dabartinių dar Brera turi Q4.
-
AR 33 jau nuo pirmos serijos turėjo keturiais varomą versiją - 4x4; trečia AR 33 serija turėjo jau kitokią keturių varomų sistemą - P4 (Permanent 4). Iš dabartinių dar Brera turi Q4.
akivaizdu, jog pirmuju dvieju versiju 33 su AWD tiek daug like pasaulyje, kad net sio fakto nezinojau. ;) Dekui uz pataisyma. ;) :alaus:
-
istrine posta kazkas su klausymu...
Alfa 155 Q4 reta, bet kodel?
pakaba,varykliai tie patys kaip ir Lancia dedra kiek zn..jeigu ne pataisyklit ;)
beto lancia ir pigesne zymiai negu AR155 Q4 :-\
-
opa pa. Reiškias alfutėm visi varantys žymimi Q4 simboliais :alaus: o 145 įtariu tokios modifikacijos neturi.
-
opa pa. Reiškias alfutėm visi varantys žymimi Q4 simboliais :alaus: o 145 įtariu tokios modifikacijos neturi.
Nevisi, bet dazniausiai zymima Q4. Kaip jau buvo mineta buvo ir P4 (bet tik tam vienam 33 modelyje ir buvo vartota taip).
145/146, bei 166 ir 156 (isskyrus anksciau mineta Crosswagon) neturejo 4-iu varomuju. ;)
-
šią žiemą įsitikinau kad reiktų įsigyt keturiais rėpliojančią mašinikę. Pradėjau dairytis į kitus gamintojua. Jau peržiūrėjau subarines. ir labiausiai užkliuvo impreza, Bet dabar žinant kad ir alfos rėplioja visais 4 Tai kai nuspręsiu atnaujint garažą ieškosiu Alfos. Ačiū už info. :alaus:
-
istrine posta kazkas su klausymu...
Alfa 155 Q4 reta, bet kodel?
pakaba,varykliai tie patys kaip ir Lancia dedra kiek zn..jeigu ne pataisyklit ;)
beto lancia ir pigesne zymiai negu AR155 Q4 :-\
Alfa berots biski galingesne. Bet nemanau, kad tai itakoja toki kainu skirtuma.. Siaip jos motoras gal but artimesnis yra ne dedrai, bet deltai.
-
istrine posta kazkas su klausymu...
Alfa 155 Q4 reta, bet kodel?
pakaba,varykliai tie patys kaip ir Lancia dedra kiek zn..jeigu ne pataisyklit ;)
beto lancia ir pigesne zymiai negu AR155 Q4 :-\
Alfa berots biski galingesne. Bet nemanau, kad tai itakoja toki kainu skirtuma.. Siaip jos motoras gal but artimesnis yra ne dedrai, bet deltai.
na dedra 170ag berots, o AR155Q4 190AG.. na dekui uz pasidalinima info ;)
-
radau aprašymą AR 155 2.0 litro 16V Turbo Q4 (186 Hp) Degalų sąnaudos mišrus ciklas 9,8 l/100km.
ir dar variantas 2.0 16V Turbo Q4 (190 Hp) degalai mišrus 9,9 l/100 km. Abu variantai gaminti nuo 1992 iki 1997 m.
o 164 visais rėpliojanti rašo ne Q4 o QV. Bet jos jau nuo trilitrio motoro prasideda
-
radau aprašymą AR 155 2.0 litro 16V Turbo Q4 (186 Hp) Degalų sąnaudos mišrus ciklas 9,8 l/100km.
ir dar variantas 2.0 16V Turbo Q4 (190 Hp) degalai mišrus 9,9 l/100 km. Abu variantai gaminti nuo 1992 iki 1997 m.
o 164 visais rėpliojanti rašo ne Q4 o QV. Bet jos jau nuo trilitrio motoro prasideda
klysti alfa 164 buvo Q4 ;D o QV TIK PRIEKIU VAROMA ;)
-
šią žiemą įsitikinau kad reiktų įsigyt keturiais rėpliojančią mašinikę. Pradėjau dairytis į kitus gamintojua. Jau peržiūrėjau subarines. ir labiausiai užkliuvo impreza, Bet dabar žinant kad ir alfos rėplioja visais 4 Tai kai nuspręsiu atnaujint garažą ieškosiu Alfos. Ačiū už info. :alaus:
norint keturiais varomos mašinos,alfa tikrai prasčiausias pasirinkimas.
-
radau aprašymą AR 155 2.0 litro 16V Turbo Q4 (186 Hp) Degalų sąnaudos mišrus ciklas 9,8 l/100km.
ir dar variantas 2.0 16V Turbo Q4 (190 Hp) degalai mišrus 9,9 l/100 km. Abu variantai gaminti nuo 1992 iki 1997 m.
o 164 visais rėpliojanti rašo ne Q4 o QV. Bet jos jau nuo trilitrio motoro prasideda
QV (quadrifoglio verde) yra komplektacijos tipas, o ne transmisijos nurodymas. 164 zymima taipogi Q4. ;)
-
Aga. radau ir su Q4. 228 Arklių kaimenė įkišta po kapotu.
Bet rašo kad ir QV visi 4 lipa./ 3.0 24V QV (164.H1) (232 Hp)
Blyn 164 modeliui 6 pavaros. Tai kur tą 6 bėgį jungt, Specialiai reik važiuot į autostradą. :D ;D :begam:
-
Kad subarikai 4x4 geriausias variantas tas tai aišQ, neveltuj winter rally lenktynėse dalyvauja.. Bet kainos aukštesnės.
-
na subarikai ne tik ziemos ralyje dalyvauja..vasaros etapuose irgi vaziuoja :D
-
Aga. radau ir su Q4. 228 Arklių kaimenė įkišta po kapotu.
Bet rašo kad ir QV visi 4 lipa./ 3.0 24V QV (164.H1) (232 Hp)
Blyn 164 modeliui 6 pavaros. Tai kur tą 6 bėgį jungt, Specialiai reik važiuot į autostradą. :D ;D :begam:
Jei ka, tai 6 pavaros eina su V6 varikliais, isskyrus turbininius variantus berods (GTV 2.0 V6 turbo ir 166 2.0 V6 turbo).
6 pavaru dezes turi 164 3.0 V6 variantai, taip pat 156 2.5 V6, bei 3.2 V6 ir aisku 166 3.0 V6, bei jei neklystu kai kurie 2.4 JTD variantai. :)
-
teko matyt per aukščiausią pavarą kaip lenktyninkas su legasiu varžėsi 1 km trasoj prieš bobslėjininkus. pralošė lyg ir 5 sekundėm.
O kodėl Alfos Q4 variantas ne pats geriausias pasirinkimas ???
Kažkokioj svetainėj buvau radęs subarą paruoštą raliui. kaina 285000 evro.
-
Aga. radau ir su Q4. 228 Arklių kaimenė įkišta po kapotu.
Bet rašo kad ir QV visi 4 lipa./ 3.0 24V QV (164.H1) (232 Hp)
Blyn 164 modeliui 6 pavaros. Tai kur tą 6 bėgį jungt, Specialiai reik važiuot į autostradą. :D ;D :begam:
Jei ka, tai 6 pavaros eina su V6 varikliais, isskyrus turbininius variantus berods (GTV 2.0 V6 turbo ir 166 2.0 V6 turbo).
6 pavaru dezes turi 164 3.0 V6 variantai, taip pat 156 2.5 V6, bei 3.2 V6 ir aisku 166 3.0 V6, bei jei neklystu kai kurie 2.4 JTD variantai. :)
kažkaip atvirkščiai surašei,164 3.0 v6 neturi 6 pavarų,o 166 2.0turbo kaip tik turi.
-
Na gal ir sumaisiau... Negali juk zmogus viska tiksliai visada zinoti. ;)
-
Aga. radau ir su Q4. 228 Arklių kaimenė įkišta po kapotu.
Bet rašo kad ir QV visi 4 lipa./ 3.0 24V QV (164.H1) (232 Hp)
Blyn 164 modeliui 6 pavaros. Tai kur tą 6 bėgį jungt, Specialiai reik važiuot į autostradą. :D ;D :begam:
kazoks tu.... jaunas atrodai :) 6 pavara mano 166 vaziuoja nors ir 50kmh ;)
-
Aga. radau ir su Q4. 228 Arklių kaimenė įkišta po kapotu.
Bet rašo kad ir QV visi 4 lipa./ 3.0 24V QV (164.H1) (232 Hp)
Blyn 164 modeliui 6 pavaros. Tai kur tą 6 bėgį jungt, Specialiai reik važiuot į autostradą. :D ;D :begam:
kazoks tu.... jaunas atrodai :) 6 pavara mano 166 vaziuoja nors ir 50kmh ;)
Į pakalnę nebent. 90 greičiu dar nieko nesakau. ::) o_O
-
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)
-
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)
Pabandysiu taip liaudiskai sulyginti su zmogumi tavo toki pomegi vazineti - kai nesi pvz sunku bulviu maisa tu ji kaip nesi? Greitais zingsniai speju, o pabandyk tai daryti labai labai letais zingsniais ;D tai va isivaizduok kaip motorui malonu prie nedideliu apsuku gauti pliupsni kuro, o traukti kebula taip sunkiai, nors ir atrodo kaip puikiai begejasi, o kas viduje darosi retas pagalvoja :) pvz naujoje hondoje uzsidega ispejamoji lempute net jei vaziuoji pvz kokiu 5 begiu ant 45km/h, perspejanti apie neteisingai pasirinkta pavara, o pvz senoje hondoje yra tokia lempute "econ" jinai uzsidega ekonomiskai vaziuojant, jei pvz vaziuoji 5 pavara kokius 50 ar 60 ji niekada nedega, perjungi i 4, po keliu sekundziu uzsidega. Nelogiskas man toks vaziavimo stilius jei su 3.0 V6 tai vaziuojant kokius 60-70 per akis 4 begio, sestas isvis jungiamas mano manymu nuo 90-100. Cia tiesiog mano nuomone, niekam jos nepersu ;)
-
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)
Pabandysiu taip liaudiskai sulyginti su zmogumi tavo toki pomegi vazineti - kai nesi pvz sunku bulviu maisa tu ji kaip nesi? Greitais zingsniai speju, o pabandyk tai daryti labai labai letais zingsniais ;D tai va isivaizduok kaip motorui malonu prie nedideliu apsuku gauti pliupsni kuro, o traukti kebula taip sunkiai, nors ir atrodo kaip puikiai begejasi, o kas viduje darosi retas pagalvoja :) pvz naujoje hondoje uzsidega ispejamoji lempute net jei vaziuoji pvz kokiu 5 begiu ant 45km/h, perspejanti apie neteisingai pasirinkta pavara, o pvz senoje hondoje yra tokia lempute "econ" jinai uzsidega ekonomiskai vaziuojant, jei pvz vaziuoji 5 pavara kokius 50 ar 60 ji niekada nedega, perjungi i 4, po keliu sekundziu uzsidega. Nelogiskas man toks vaziavimo stilius jei su 3.0 V6 tai vaziuojant kokius 60-70 per akis 4 begio, sestas isvis jungiamas mano manymu nuo 90-100. Cia tiesiog mano nuomone, niekam jos nepersu ;)
turetu smagiai indeklai inkst su tokiomapkrovom :)
-
Pabandysiu taip liaudiskai sulyginti su zmogumi tavo toki pomegi vazineti - kai nesi pvz sunku bulviu maisa tu ji kaip nesi? Greitais zingsniai speju, o pabandyk tai daryti labai labai letais zingsniais ;D tai va isivaizduok kaip motorui malonu prie nedideliu apsuku gauti pliupsni kuro, o traukti kebula taip sunkiai, nors ir atrodo kaip puikiai begejasi, o kas viduje darosi retas pagalvoja :) pvz naujoje hondoje uzsidega ispejamoji lempute net jei vaziuoji pvz kokiu 5 begiu ant 45km/h, perspejanti apie neteisingai pasirinkta pavara, o pvz senoje hondoje yra tokia lempute "econ" jinai uzsidega ekonomiskai vaziuojant, jei pvz vaziuoji 5 pavara kokius 50 ar 60 ji niekada nedega, perjungi i 4, po keliu sekundziu uzsidega. Nelogiskas man toks vaziavimo stilius jei su 3.0 V6 tai vaziuojant kokius 60-70 per akis 4 begio, sestas isvis jungiamas mano manymu nuo 90-100. Cia tiesiog mano nuomone, niekam jos nepersu ;)
[/quote]
As 6 pavara dyzeliui jungiu nuo 110km/h.
-
Na jei vaziuoji pvz kokius 150 km atstuma visa kelia ant 90km/h tai manau galima dyzeliui ji ir tada galima ijungti ;)
-
nezinau, variklio neprievartauju, niekada neverciu jo purtytis del mazu apsuku ar apskritai kazka daryt jam per prievarta. varikliui ~290 000kmh ir jis labai gerai funkciuonuoja visais mechaniniais atzvilgiais. as ne neigalus ir jauciu kada varikliui yra sunku. jei pilnas salonas zmoniu ir krovinys bagazineje, tai anksti 6 begio neijungsiu, taciau kai vaziuoju vienas... taip pat galiu pasakyt, kad telpu i 10l/100km sanaudas tokiu vazinejimu, todel "pliupsnio" kuro ar dar kazko nepastebejau :) kai variklyje 100kW toks budas neimanomas. Bet su 140kw taip darau jau daugiau nei 3 metus, todel irgi viska sakau tik "is savo patirties".
-
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)
turėjau tų V6,bet tokių nesąmonių nederydavau....
-
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)
turėjau tų V6,bet tokių nesąmonių nederydavau....
gerai, as durnas. Matyt kazko nesuprantu ir galu gale sugadinsiu visiskai automobili ;) Gal pavyzdys specialistam pasirodys netinkamas, bet naujas automobilis Mitsubishi Outlander 3.0 V6 automatas, lygiame kelyje, vaziuojant ramiai pats ijungia 6 begi prie 60kmh, ir tuo metu sukiai siekia !vos 1100rpm! pradedant manevruot, ar jei priekyje ikalne, iskart keicia begi i palankesni, o to automobilio ir mase didesne, ir deze arkliu suryja. as alfa ne 2 savaites vazineju, jai ne taip mazai kilometru ir, bent kolkas, variklis - patikimiausias mazgas, net man darant tokias nesamones ;)
P.s. draugas turi 166 V6 2.0 turbo, tai taip nesigauna, nes tame diapazone turbina mazai efektyvi
-
nezinau, variklio neprievartauju, niekada neverciu jo purtytis del mazu apsuku ar apskritai kazka daryt jam per prievarta. varikliui ~290 000kmh ir jis labai gerai funkciuonuoja visais mechaniniais atzvilgiais. as ne neigalus ir jauciu kada varikliui yra sunku. jei pilnas salonas zmoniu ir krovinys bagazineje, tai anksti 6 begio neijungsiu, taciau kai vaziuoju vienas... taip pat galiu pasakyt, kad telpu i 10l/100km sanaudas tokiu vazinejimu, todel "pliupsnio" kuro ar dar kazko nepastebejau :) kai variklyje 100kW toks budas neimanomas. Bet su 140kw taip darau jau daugiau nei 3 metus, todel irgi viska sakau tik "is savo patirties".
Bandziau su 2.4 JTD visa sita dalyka su 6 begiu, tai mieste itilpdavau i 6,5-7,5l, viskas iseina tikrai, dyzelio sukimo momentas gerokai didesnis nei 2.5 V6 be to (JTD - 304nm, o V6 - 224nm berods), jam gerokai lengviau nuo zemu pakilti, nors tokie prikolai nera megstami jokiam motorui. Zinau daug tipo ekonomksku budu vazineti mieste, pilni zurnalai, bet niekur nemaciau kad butu rasoma kad 6 begiu ant 60 judeti :) nezinau kaip mitsubishi yra, nes nevaziavau, esme, jei taip isijungia tai taip galima, gi konstrukcija skiriasiai daugiau nei 10 metu :) pvz bmw daugeliui modeliu senesniu pvz 850 su 5.4 ketvirta automatine pavara isijungia tik prie 130km/h (arba prie 110km/h), bet ten dar senesne konstrukcija ;)
-
moka INFAS vaziuot :alaus: , jau 2 trasos isbandytos, Justiniskiu g. ir link pilaites kartu shachmatus zaidem :D
-
sesta pavara prie 50/60 km/h? jus gal juokaujat ir variklio negailit? ??? taigi voztuvu veleneliai, alkuninis, indeklai labai apkraunami... 50/60 km/h - 4 pavara.
-
Aš ir sakau, kad ta 6 šaiba tik trasoj kur ženklų nėra. Kiek turėjau mašinų 5 šaibą prie 70 jungdavau. Turėjau asconą, silkę, galantą, previją, ir niekad nejungdavau prie 60 greičio 5 šaibos. dabar dar turiu vonią grand voyageri 2,5 crd ir jam buvo užsilenkęs greičio pedalas, tai įsijungė serviso režimas 2000 apsuk/min. ir tada tik 5 jungiau bet važiiavau dantis sukandęs :cart: , gaila buvo klausytis kaip variklis dejuoja kol už miesto autopilotą įkaliau. :begam:
Taip kad nekankinkit ir pagailėkit savo mašinų širdelių. :alaus:
-
Na ir kas kad cia draskotes. Vaziuoju ir as 60km/h 6 begiu ir nei variklis vaitoja nei as. Cia dyzelis kas nezinot, ne benzinas. Ir visiskai nesvarbu man ka jus apie tai galvojat. Turejau galanta irgi panasiai vaziavau ir jokiu problemu neturejau.
-
nezinau, variklio neprievartauju, niekada neverciu jo purtytis del mazu apsuku ar apskritai kazka daryt jam per prievarta. varikliui ~290 000kmh ir jis labai gerai funkciuonuoja visais mechaniniais atzvilgiais. as ne neigalus ir jauciu kada varikliui yra sunku. jei pilnas salonas zmoniu ir krovinys bagazineje, tai anksti 6 begio neijungsiu, taciau kai vaziuoju vienas... taip pat galiu pasakyt, kad telpu i 10l/100km sanaudas tokiu vazinejimu, todel "pliupsnio" kuro ar dar kazko nepastebejau :) kai variklyje 100kW toks budas neimanomas. Bet su 140kw taip darau jau daugiau nei 3 metus, todel irgi viska sakau tik "is savo patirties".
Bandziau su 2.4 JTD visa sita dalyka su 6 begiu, tai mieste itilpdavau i 6,5-7,5l, viskas iseina tikrai, dyzelio sukimo momentas gerokai didesnis nei 2.5 V6 be to (JTD - 304nm, o V6 - 224nm berods), jam gerokai lengviau nuo zemu pakilti, nors tokie prikolai nera megstami jokiam motorui. Zinau daug tipo ekonomksku budu vazineti mieste, pilni zurnalai, bet niekur nemaciau kad butu rasoma kad 6 begiu ant 60 judeti :) nezinau kaip mitsubishi yra, nes nevaziavau, esme, jei taip isijungia tai taip galima, gi konstrukcija skiriasiai daugiau nei 10 metu :) pvz bmw daugeliui modeliu senesniu pvz 850 su 5.4 ketvirta automatine pavara isijungia tik prie 130km/h (arba prie 110km/h), bet ten dar senesne konstrukcija ;)
as turejau omeny 100kw benzina, sesuo vazineja hyundai (ar kaip ten rasoma) coupe 100kw, benzinas, tai jus teisus, ten 5 begis prie 70, nes kitaip ta masina dusta, o juk ir lengva ir visai nesena! as net ne del eonomijos, as tiesiog, kad automobilis nesidraskytu.. jei vaziuoji 80 5 begiu, tai atmosferinis alfos variklis elgiasi perdaug agresyviai miesto salygomis. Tu sukimo momenta prie kokiu sukiu ziuri? ar ivertini, kad atleidus ir paspaudus prie mazu sukiu turbai sunku isisukt? as juk nerenku greicio nuo 60 iki 100 6 begiu, as eisme judu su visais kai greitis jau surinktas. as tau irgi toki pavyzdi galiu zmogiska: zmogus gali tempti traukinio vagona, kai vagonas turi jau igaves tam tikros kinetines energijos, sunkiausia zmogui (daugeliui neimanoma) savo potencine energija paverst vagono kinetine (atleiskit fizikai jei ka sumaisiau) taip ir varikliui, isibeget jam butu sunku tokiu rezimu, bet lekti lygioj vietoj... as visada jauciu ar varikliui sunku, ir vaziuoju vos liesdamas greicio pedala ;) neskaitant kai Yara netoli ;D
del bmw, tai nieko ten kitokio, pats pamastyk 4 begiai, variklis 5.4 , ten 6 begiai, variklis 3.0. Bmw greitesnis, begiai ir siaip ilgesni nei to mitsu, o ir dar ju tik 4! jei jis ijungs prie 60 begi, juk masina tiesiog uzgestu ;)
-
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)
turėjau tų V6,bet tokių nesąmonių nederydavau....
gerai, as durnas. Matyt kazko nesuprantu ir galu gale sugadinsiu visiskai automobili ;) Gal pavyzdys specialistam pasirodys netinkamas, bet naujas automobilis Mitsubishi Outlander 3.0 V6 automatas, lygiame kelyje, vaziuojant ramiai pats ijungia 6 begi prie 60kmh, ir tuo metu sukiai siekia !vos 1100rpm! pradedant manevruot, ar jei priekyje ikalne, iskart keicia begi i palankesni, o to automobilio ir mase didesne, ir deze arkliu suryja. as alfa ne 2 savaites vazineju, jai ne taip mazai kilometru ir, bent kolkas, variklis - patikimiausias mazgas, net man darant tokias nesamones ;)
P.s. draugas turi 166 V6 2.0 turbo, tai taip nesigauna, nes tame diapazone turbina mazai efektyvi
mitsubishi,jei GDI tai visai kas kita.
-
vistiek man niekas atsakymo taip ir nedavė. Kodėl alfa su Q4 važiuokle prastas pasirinkimas.
kas liečia važiavimo stilių, tai kiek vairuotojų tiek ir teisybių. Diskutuot galima iki begalybės. :du:
-
as turejau omeny 100kw benzina, sesuo vazineja hyundai (ar kaip ten rasoma) coupe 100kw, benzinas, tai jus teisus, ten 5 begis prie 70, nes kitaip ta masina dusta, o juk ir lengva ir visai nesena! as net ne del eonomijos, as tiesiog, kad automobilis nesidraskytu.. jei vaziuoji 80 5 begiu, tai atmosferinis alfos variklis elgiasi perdaug agresyviai miesto salygomis. Tu sukimo momenta prie kokiu sukiu ziuri? ar ivertini, kad atleidus ir paspaudus prie mazu sukiu turbai sunku isisukt? as juk nerenku greicio nuo 60 iki 100 6 begiu, as eisme judu su visais kai greitis jau surinktas. as tau irgi toki pavyzdi galiu zmogiska: zmogus gali tempti traukinio vagona, kai vagonas turi jau igaves tam tikros kinetines energijos, sunkiausia zmogui (daugeliui neimanoma) savo potencine energija paverst vagono kinetine (atleiskit fizikai jei ka sumaisiau) taip ir varikliui, isibeget jam butu sunku tokiu rezimu, bet lekti lygioj vietoj... as visada jauciu ar varikliui sunku, ir vaziuoju vos liesdamas greicio pedala ;) neskaitant kai Yara netoli ;D
del bmw, tai nieko ten kitokio, pats pamastyk 4 begiai, variklis 5.4 , ten 6 begiai, variklis 3.0. Bmw greitesnis, begiai ir siaip ilgesni nei to mitsu, o ir dar ju tik 4! jei jis ijungs prie 60 begi, juk masina tiesiog uzgestu ;)
2.4 JTD max nm prie 2000 aps/min, o 2.5 V6 prie 5000aps/min, aisku nereikia lyginti siu motoru, turbina isisuka iki tam tikro greicio ir todel nm atsiranda toks, atvirai net nezinau kiek apsuku vaziuojant 60km/h su 2.4 JTD su 6 pavara, esu bandes, bet gal pora kartu, ten kazkas apie 1100 turetu buti, pas mane motore maziau 1700-2000 (uzmiestyje nemaziau 1500) nebuna, esu bandes vaziuoti labai ekonomiskai su tom pavarom, ir esu bandes spausti iki normaliai tai skirtumas gal tik 2l, tad pamasciau jokio tolko taupyti :) del surinkto greicio kiek laiko tu islaikai vienoda tema mieste, sankryzos, kas kur uzstabde, kas kur uzkiso, kur kas vos velkasi, taip ir zaidi, uzstabde, tu stabdai, jungi zemesne pavara ir vel po kiek laiko i 6 grizti, man tai zaidymas butu, isijungiu 4 ir varau tinka ji ir prie 40 ir prie 80, nebent kai kokiam gelezinio vilko kai varau kur jau uz zalgirio sankrizos link baltupiu ten buna ir 6 isisjungiu kai greitis jau buna apie 100 - 120km/h, bet kiek tai trunka, vos keliais minutes ir jei niekas nemaiso. Dar negirdejau is nei vieno meistro kad gerai vazineti tokiu begiu ir tokiu greiciu pastoviai. Del vagono, sutinku jau judi tam tikru greiciu ir ji palaikai, bet pagalvok kaip sunku ji palaikyti kai toks svoris, daug lengviau ji palaikyti jei tempi dviese arba lengvesni vagona :D o jei prie mazini greiti tai kvieti kazka kad padetu vel isibegeti, siuo atveju mazini begi ir vel po to tuo paciu rezimu, o jei reikia biski pagreitinti, vel begi zemini? Nu cia zaidymas bent jau man.
-
vistiek man niekas atsakymo taip ir nedavė. Kodėl alfa su Q4 važiuokle prastas pasirinkimas.
kas liečia važiavimo stilių, tai kiek vairuotojų tiek ir teisybių. Diskutuot galima iki begalybės. :du:
Kaina ju kokia paziurek, uzsienyje jei pigi tai lauzas, aisku buna variantu, bet esme kad ju pagaminta labai nedaug, plius kaina didele, nepirks lietuvis gi 164 Q4 su 3.0 kur lengvai uz tiek nupirktu A6 2.5 TDI Quatro, tas pats su 155, gal brera su 159 biski stereotipus aplauzys :)
-
vistiek man niekas atsakymo taip ir nedavė. Kodėl alfa su Q4 važiuokle prastas pasirinkimas.
kas liečia važiavimo stilių, tai kiek vairuotojų tiek ir teisybių. Diskutuot galima iki begalybės. :du:
ats . 1 galines pakabos elementai (amort ir t.t) brangu labai ,tik original
2. Q4 vaziuokle tik du prieinami modeliukai 155( su TB) ,164 , bet rast nedamusta tikriausiai sunkoka
cia tik mano nuomone :smilie:
-
vistiek man niekas atsakymo taip ir nedavė. Kodėl alfa su Q4 važiuokle prastas pasirinkimas.
kas liečia važiavimo stilių, tai kiek vairuotojų tiek ir teisybių. Diskutuot galima iki begalybės. :du:
ats . 1 galines pakabos elementai (amort ir t.t) brangu labai ,tik original
2. Q4 vaziuokle tik du prieinami modeliukai 155( su TB) ,164 , bet rast nedamusta tikriausiai sunkoka
cia tik mano nuomone :smilie:
Rasti nedamusta galima uzsienyje lengvai, bet kaina suprantama tik alfistui ;)
-
vistiek man niekas atsakymo taip ir nedavė. Kodėl alfa su Q4 važiuokle prastas pasirinkimas.
kas liečia važiavimo stilių, tai kiek vairuotojų tiek ir teisybių. Diskutuot galima iki begalybės. :du:
buvau parases atsakyma, kad gausi sena lauza uz salyginai didele kaina, todel neverta, bet istryniau, o tai pagalvojau vel uzpuls, kad nieko nesuprantu ;D
-
156 Crosswagon tikrai smagus ir ekonomiškas automobilis mūsų keliams, tačiau jų nedaug pagaminta. Kainos vis dar laikosi apie 8-9 tūkst. EUR, tačiau galima rasti variantų:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126002199&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=23&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=en&pageNumber=1
-
156 Crosswagon tikrai smagus ir ekonomiškas automobilis mūsų keliams, tačiau jų nedaug pagaminta. Kainos vis dar laikosi apie 8-9 tūkst. EUR, tačiau galima rasti variantų:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126002199&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=23&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=en&pageNumber=1
Nu jo čia aparatas gražuolis ;D . Ir kaina kaip iš Italijos pakenčiama.
-
Anadien kaip tik varciau autopliusa ir autogida. Tai kazkuriame is ju radau parduodama Crosswagona uz ganetinai nemaza kaina. :)
Beje pastebejau, kad labai nemazai 156 faceliftu atsirado pardavime. :)
-
Beje pastebejau, kad labai nemazai 156 faceliftu atsirado pardavime. :)
naturalu, metai juk eina ;)
-
kas kremtat angliškai, gal kas įdomaus ::)
http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/alfacrosswagon.html
-
Nieko sau angliskai.... :o
-
kas kremtat angliškai, gal kas įdomaus ::)
http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/alfacrosswagon.html
Na siaip anglu ir prancuzu kalbos skiriasi truputi... :o :D
-
156 Crosswagon tikrai smagus ir ekonomiškas automobilis mūsų keliams, tačiau jų nedaug pagaminta. Kainos vis dar laikosi apie 8-9 tūkst. EUR, tačiau galima rasti variantų:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126002199&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=23&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=en&pageNumber=1
ir kaip manot laikys pakaba,kartais išlekiant į bekelę,žvyrkelius ir pan.? nemanau,kad ten kas modifikuota,gal ir klystu...
lerunas,nesvaik juk ne mažas vaikas esi,nori 4wd pirk subaru-nepramesi.
-
Bekelei yra visureigis, o ne 4 varomi lengvieji... Crosswagon pakaba yra sustiprinta 156 versija aišku.
Suspension
Driving satisfaction is always a strength of Alfa Romeo cars and the Crosswagon Q4 is no exception. The model reprises the layout adopted on the 156 with some adjustment: high double-wishbone suspension that optimises the area of contact between tyre and ground; MacPherson rear suspension with transverse rods of different lengths for unique stability and handling.
The earlier version has been redesigned and optimised due to the car's higher ground clearance compared to the basic model while also maintaining the steering feel and precision typical of an on-road Alfa 156. The rear suspension has been revised to increase car stability during pull-in, release and braking to adapt to four wheel drive performance.
In detail, the choice of a double wishbone layout for the front suspension meets a specific aim: to achieve maximum lateral hold, a highly effective and precise steering response and excellent traction - and to wed these specifications with an ability to absorb and dampen road surface roughness typical of the most comfortable cars in the segment. The double wishbone layout allows high longitudinal flexibility to be achieved on the wheel side without impairing roadholding on corners and steering dynamics.
The car's on-road behaviour is aided by a rear suspension that gives the model the greatest stability in high speed manoeuvres and all the agility required of a true sports car over tight mixed routes. Hence the choice of a MacPherson suspension featuring asymmetrical arms and refined elastokinetic properties. On the Crosswagon Q4, the rear suspension is connected to the chassis by a crossmember made out of vacuum cast aluminium. The benefits of the MacPherson strut layout include low weight, great comfort (assured by extensive wheel travels and longitudinal flexibility) and numerous ride control options.
The front and rear suspension layout also allows the various joints, including the steering arm joints, to yield in a calibrated manner without this affecting driving precision. The set of features adopted allowed us to achieve the very best results because we have succeeded in insulating out all noise and absorbing the minor roughness that often causes annoying knocking sounds to reverberate from the body.
-
kas kremtat angliškai, gal kas įdomaus ::)
http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/alfacrosswagon.html
Na siaip anglu ir prancuzu kalbos skiriasi truputi... :o :D
Uh sorry sumaišiau. viena galvojau kita rašiau
-
156 Crosswagon tikrai smagus ir ekonomiškas automobilis mūsų keliams, tačiau jų nedaug pagaminta. Kainos vis dar laikosi apie 8-9 tūkst. EUR, tačiau galima rasti variantų:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126002199&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=23&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=en&pageNumber=1
ir kaip manot laikys pakaba,kartais išlekiant į bekelę,žvyrkelius ir pan.? nemanau,kad ten kas modifikuota,gal ir klystu...
lerunas,nesvaik juk ne mažas vaikas esi,nori 4wd pirk subaru-nepramesi.
Mes po laukus nevažinėjam, ir plūgo netampom. Reik šiek tiek aukštesnės mašinos, kad kaip šią žiemą galėtum iš pusnies išrėpliot. o tai pilvas ant sniego pasideda ir kūkuok. Žiūrėjau pagal amortikų spyruoklių spalvą pas mane lyg ir auščiausi. Ar galima kaip nors susikelti. O taip kol kas dar gerai rieda mūsų alfutė Ir įtariu mažiausiai dar metus o gal ir daugiau nekeisim į kitą. O per tuos metus ir situacija ir norai gali pasikeist. Sesuo mano labai buvo užsikepusi ant jauno Subariko Foresterio 1-3 senumo... Vienu žodžiu ateitis parodys.
Savo alfai tik reik galinius stabdžius susitvarkyt. kai variau apžiūrą prisikabino. Vos paspaudi ir viena pusė meta į šoną, buvau išsiardęs šiek tiek pralaisvinau, ir nieko vos vos susivienodino. Vienoj pusėj kaladėlės nudrožtos buvo o kitoj šiek tiek padilę.
Žmona daugiau 5 k. mašinai nenori duot. o už tokią sumą normalaus Foriko nepaimsi, bent 10 k suma būtų tai dar dar. Sakė kai konkrečiai ieškosim mašinos tada ir žiūrėsim už kokią sumą. Taip kad man atrodo dar negreit atstosim nuo jūsų. Ir aplamai savo alfą susitvarkę esam, pakaitėm tempimo dirželius, termostatą, kaladėles, filtrus, tepalai, tik važiuot ir važiuot. :masina:
-
laba diena. atsitiko čia tokia man bėda. Turiu Alfa Romeo 146 1.4l. tvarkinga, viskas gerai, išskyrus tai, kad kažkas su varikliu jaučiu nelabai gerai. Užsikuria kaip dyzelis. Pabarška ir viskas, paskui normaliai dirba :/ ir nevisada taip, būna kad ir gražiai užsikuria. Gal žinot kas čia gali jai būt? Domėjausi tų, kurie lyg ir supranta kažką, bet nieko nepasakė, niekas nežino kas jai čia gali būt. :/
-
Nei sis nei pusis cia tas klausimas.. :) o siaip pagal aprasyma, tai bus pasibaiges faziu variatorius. Kaina +- 500lt. Vazineti gali ir taip-nieko neatsitiks ;)
-
O graziai uzsikuria greiciausiai tada, kai buni aukstesnem (bent 2,5-3000rpm) pavazinejes ilgesni atstuma.
-
laba diena. atsitiko čia tokia man bėda. Turiu Alfa Romeo 146 1.4l. tvarkinga, viskas gerai, išskyrus tai, kad kažkas su varikliu jaučiu nelabai gerai. Užsikuria kaip dyzelis. Pabarška ir viskas, paskui normaliai dirba :/ ir nevisada taip, būna kad ir gražiai užsikuria. Gal žinot kas čia gali jai būt? Domėjausi tų, kurie lyg ir supranta kažką, bet nieko nepasakė, niekas nežino kas jai čia gali būt. :/
Matosi kad domejaisi pas tuo kurie nieko nesupranta, bent jau alfose. :) variatorius kelia sita garsa.
-
variatorius? 1.4 variklyje?
-
1.4 T-Spark , nuo 1997 > 2000m. variatorius imontuotas
-
cha :D tai turbūt, kad nelabai tada kažką supranta :D o tai čia labai blogai, kad jis pabarška? o kiek taisymas kainuotu? :))
-
apie stuka. variatorius su keitimu, vienas 146 jau keite ir apie tai rase forume kiek pamenu, o kas liece Q4 tai imciau 155 arba 164 , bet kadangi megstu atmosferinius variklius tai 164 labiau prie sirdies, 155 ejo variklei nuo lancia delta ne dedros
-
apie stuka. variatorius su keitimu, vienas 146 jau keite ir apie tai rase forume kiek pamenu, o kas liece Q4 tai imciau 155 arba 164 , bet kadangi megstu atmosferinius variklius tai 164 labiau prie sirdies, 155 ejo variklei nuo lancia delta ne dedros
prie ko cia tie Q4? ;D ta diskusija jau seniai mirus ;) Dabar galvos dominyka kodel jai siulai 164 Q4 pirkt ;D
-
Infai tema buvo ta alfa 4 wd . nusurutuliojo tema iki variatoriaus,atsakiau i klausima ir tiek, ce jau kazkas neapsiziurejo ir kazko nepadare:) . o del ko 164 nes turi atmosferini patikima varikli ir ganetinai paprasta pakaba, visi kas vazineja su turbinineis, manau pritars,kad atmosferinis geriau ...
-
teko matyt per aukščiausią pavarą kaip lenktyninkas su legasiu varžėsi 1 km trasoj prieš bobslėjininkus. pralošė lyg ir 5 sekundėm.
Čia aišku offtopic bet ten mitsubishi lancer evo 6 buvo ;)
Subaru visad buvo ir bus manau 4wd viršūnėj. Šiaip iškodamas pakabos sprendimo tai buvau radęs berots kažką auto pakėlimui, jei tik aukštis svarbus dėl pusnų. Pabbandyk pas dėdę GoogLe uklaust "lift8ing kit" ar kokius R16 205/70 ET38 (turėtų tikt) visad galima pažaist http://www.rimsntires.com/specs.jsp
Rast Q4 bus sonkoka o ir kaina bus gera (pakankamai reta visgi)
-
laba diena. Žmones, mano alfai kažkas su sankaba negerai. :/ Laisva labai. :o gal žinot kas jai gali būt? Ir kiek sankabos tvarkymas kainuoja? :))
-
Ką reiškia "laisva"? :smilie: Sankabos pedalas labai minkštas? Ar mašina pradeda važiuoti tik beveik pilnai atleidus pedalą?
-
Kad nekurti naujos temos paklausiu čia, gal kas žinote kelių amperų srovė ateina į 12 voltų lizdą esantį salone, Alfa Romeo 146?
-
Kad nekurti naujos temos paklausiu čia, gal kas žinote kelių amperų srovė ateina į 12 voltų lizdą esantį salone, Alfa Romeo 146?
Nu tu pavarai. Amperus skirsto saugiklis, ziurek koks stovi ant tos grandines ir suzinosi.