Autorius Tema: klausimėlis  (Skaityta 28292 kartus)

Neprisijungęs lerunas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 126
  • Karma: +0/-0
  • Quattroporte
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2010-01-30 20:41 »
teko matyt per aukščiausią pavarą kaip lenktyninkas su legasiu varžėsi 1 km trasoj prieš bobslėjininkus. pralošė lyg ir 5 sekundėm.
O kodėl Alfos Q4 variantas ne pats geriausias pasirinkimas  ???
Kažkokioj svetainėj buvau radęs subarą paruoštą raliui. kaina 285000 evro.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-01-30 20:46 sukūrė lerunas »
buvo
Opel Ascona 1,6 l. 1982 m.
Audi 100  2,0 l. 1991m.
Mitsubishi Galant 2,0 l. 1992 m.
Toyota Previa 2,4 l 1991 m.
AR 145, 1,6i. e  1997 m.
FIAT Multipla 1.9jtd  1999 m.
yra
Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD 2001 m.
Honda FRV 2,2 CTDI

Neprisijungęs Kerosin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 663
  • Karma: +13/-42
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2010-01-30 21:13 »
Aga. radau ir su Q4. 228 Arklių kaimenė įkišta po kapotu.
Bet rašo kad ir QV visi 4 lipa./ 3.0 24V QV (164.H1) (232 Hp)
Blyn 164 modeliui 6 pavaros. Tai kur tą 6 bėgį jungt, Specialiai reik važiuot į autostradą. :D ;D :begam:

 Jei ka, tai 6 pavaros eina su V6 varikliais, isskyrus turbininius variantus berods (GTV 2.0 V6 turbo ir 166 2.0 V6 turbo).

 6 pavaru dezes turi 164 3.0 V6 variantai, taip pat 156 2.5 V6, bei 3.2 V6 ir aisku 166 3.0 V6, bei jei neklystu kai kurie 2.4 JTD variantai. :)
kažkaip atvirkščiai surašei,164 3.0 v6 neturi 6 pavarų,o 166 2.0turbo kaip tik turi.
Buvo:AR 33 1.7 biturbo,AR 33 1.4,AR 164 2.5td,AR 166 2.0v6 turbo,AR 164 2.5td,AR 164 V6 24v

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2010-01-30 21:17 »
Na gal ir sumaisiau... Negali juk zmogus viska tiksliai visada zinoti. ;)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Infas

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2010-01-31 01:53 »
Aga. radau ir su Q4. 228 Arklių kaimenė įkišta po kapotu.
Bet rašo kad ir QV visi 4 lipa./ 3.0 24V QV (164.H1) (232 Hp)
Blyn 164 modeliui 6 pavaros. Tai kur tą 6 bėgį jungt, Specialiai reik važiuot į autostradą. :D ;D :begam:

kazoks tu.... jaunas atrodai :) 6 pavara mano 166 vaziuoja nors ir 50kmh ;)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs lerunas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 126
  • Karma: +0/-0
  • Quattroporte
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2010-01-31 10:11 »
Aga. radau ir su Q4. 228 Arklių kaimenė įkišta po kapotu.
Bet rašo kad ir QV visi 4 lipa./ 3.0 24V QV (164.H1) (232 Hp)
Blyn 164 modeliui 6 pavaros. Tai kur tą 6 bėgį jungt, Specialiai reik važiuot į autostradą. :D ;D :begam:

kazoks tu.... jaunas atrodai :) 6 pavara mano 166 vaziuoja nors ir 50kmh ;)

Į pakalnę nebent.  90 greičiu dar nieko nesakau. ::)  o_O
buvo
Opel Ascona 1,6 l. 1982 m.
Audi 100  2,0 l. 1991m.
Mitsubishi Galant 2,0 l. 1992 m.
Toyota Previa 2,4 l 1991 m.
AR 145, 1,6i. e  1997 m.
FIAT Multipla 1.9jtd  1999 m.
yra
Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD 2001 m.
Honda FRV 2,2 CTDI

Neprisijungęs Infas

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2010-02-02 03:19 »
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2010-02-02 03:33 »
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)

Pabandysiu taip liaudiskai sulyginti su zmogumi tavo toki pomegi vazineti - kai nesi pvz sunku bulviu maisa tu ji kaip nesi? Greitais zingsniai speju, o pabandyk tai daryti labai labai letais zingsniais  ;D tai va isivaizduok kaip motorui malonu prie nedideliu apsuku gauti pliupsni kuro, o traukti kebula taip sunkiai, nors ir atrodo kaip puikiai begejasi, o kas viduje darosi retas pagalvoja :) pvz naujoje hondoje uzsidega ispejamoji lempute net jei vaziuoji pvz kokiu 5 begiu ant 45km/h, perspejanti apie neteisingai pasirinkta pavara, o pvz senoje hondoje yra tokia lempute "econ" jinai uzsidega ekonomiskai vaziuojant, jei pvz vaziuoji 5 pavara kokius 50 ar 60 ji niekada nedega, perjungi i 4, po keliu sekundziu uzsidega. Nelogiskas man toks vaziavimo stilius jei su 3.0 V6 tai vaziuojant kokius 60-70 per akis 4 begio, sestas isvis jungiamas mano manymu nuo 90-100. Cia tiesiog mano nuomone, niekam jos nepersu  ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2010-02-02 03:40 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2010-02-02 10:27 »
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)

Pabandysiu taip liaudiskai sulyginti su zmogumi tavo toki pomegi vazineti - kai nesi pvz sunku bulviu maisa tu ji kaip nesi? Greitais zingsniai speju, o pabandyk tai daryti labai labai letais zingsniais  ;D tai va isivaizduok kaip motorui malonu prie nedideliu apsuku gauti pliupsni kuro, o traukti kebula taip sunkiai, nors ir atrodo kaip puikiai begejasi, o kas viduje darosi retas pagalvoja :) pvz naujoje hondoje uzsidega ispejamoji lempute net jei vaziuoji pvz kokiu 5 begiu ant 45km/h, perspejanti apie neteisingai pasirinkta pavara, o pvz senoje hondoje yra tokia lempute "econ" jinai uzsidega ekonomiskai vaziuojant, jei pvz vaziuoji 5 pavara kokius 50 ar 60 ji niekada nedega, perjungi i 4, po keliu sekundziu uzsidega. Nelogiskas man toks vaziavimo stilius jei su 3.0 V6 tai vaziuojant kokius 60-70 per akis 4 begio, sestas isvis jungiamas mano manymu nuo 90-100. Cia tiesiog mano nuomone, niekam jos nepersu  ;)

turetu smagiai indeklai inkst su tokiomapkrovom :)

Neprisijungęs ade

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2010-02-02 12:33 »


Pabandysiu taip liaudiskai sulyginti su zmogumi tavo toki pomegi vazineti - kai nesi pvz sunku bulviu maisa tu ji kaip nesi? Greitais zingsniai speju, o pabandyk tai daryti labai labai letais zingsniais  ;D tai va isivaizduok kaip motorui malonu prie nedideliu apsuku gauti pliupsni kuro, o traukti kebula taip sunkiai, nors ir atrodo kaip puikiai begejasi, o kas viduje darosi retas pagalvoja :) pvz naujoje hondoje uzsidega ispejamoji lempute net jei vaziuoji pvz kokiu 5 begiu ant 45km/h, perspejanti apie neteisingai pasirinkta pavara, o pvz senoje hondoje yra tokia lempute "econ" jinai uzsidega ekonomiskai vaziuojant, jei pvz vaziuoji 5 pavara kokius 50 ar 60 ji niekada nedega, perjungi i 4, po keliu sekundziu uzsidega. Nelogiskas man toks vaziavimo stilius jei su 3.0 V6 tai vaziuojant kokius 60-70 per akis 4 begio, sestas isvis jungiamas mano manymu nuo 90-100. Cia tiesiog mano nuomone, niekam jos nepersu  ;)
[/quote]

As 6 pavara dyzeliui jungiu nuo 110km/h.
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2010-02-02 13:45 »
Na jei vaziuoji pvz kokius 150 km atstuma visa kelia ant 90km/h tai manau galima dyzeliui ji ir tada galima ijungti  ;)