mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot
Pabandysiu taip liaudiskai sulyginti su zmogumi tavo toki pomegi vazineti - kai nesi pvz sunku bulviu maisa tu ji kaip nesi? Greitais zingsniai speju, o pabandyk tai daryti labai labai letais zingsniais
tai va isivaizduok kaip motorui malonu prie nedideliu apsuku gauti pliupsni kuro, o traukti kebula taip sunkiai, nors ir atrodo kaip puikiai begejasi, o kas viduje darosi retas pagalvoja
pvz naujoje hondoje uzsidega ispejamoji lempute net jei vaziuoji pvz kokiu 5 begiu ant 45km/h, perspejanti apie neteisingai pasirinkta pavara, o pvz senoje hondoje yra tokia lempute "econ" jinai uzsidega ekonomiskai vaziuojant, jei pvz vaziuoji 5 pavara kokius 50 ar 60 ji niekada nedega, perjungi i 4, po keliu sekundziu uzsidega. Nelogiskas man toks vaziavimo stilius jei su 3.0 V6 tai vaziuojant kokius 60-70 per akis 4 begio, sestas isvis jungiamas mano manymu nuo 90-100. Cia tiesiog mano nuomone, niekam jos nepersu