Autorius Tema: klausimėlis  (Skaityta 28294 kartus)

Neprisijungęs lerunas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 126
  • Karma: +0/-0
  • Quattroporte
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #50 Įrašytas: 2010-02-04 19:19 »
buvo
Opel Ascona 1,6 l. 1982 m.
Audi 100  2,0 l. 1991m.
Mitsubishi Galant 2,0 l. 1992 m.
Toyota Previa 2,4 l 1991 m.
AR 145, 1,6i. e  1997 m.
FIAT Multipla 1.9jtd  1999 m.
yra
Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD 2001 m.
Honda FRV 2,2 CTDI

Neprisijungęs ade

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #51 Įrašytas: 2010-02-04 19:25 »
Nieko sau angliskai.... :o
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #52 Įrašytas: 2010-02-04 19:28 »
kas kremtat angliškai, gal kas įdomaus ::)
http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/alfacrosswagon.html

 Na siaip anglu ir prancuzu kalbos skiriasi truputi... :o :D
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Kerosin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 663
  • Karma: +13/-42
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #53 Įrašytas: 2010-02-04 22:13 »
156 Crosswagon tikrai smagus ir ekonomiškas automobilis mūsų keliams, tačiau jų nedaug pagaminta. Kainos vis dar laikosi apie 8-9 tūkst. EUR, tačiau galima rasti variantų:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126002199&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=23&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=en&pageNumber=1
ir kaip manot laikys pakaba,kartais išlekiant į bekelę,žvyrkelius ir pan.? nemanau,kad ten kas modifikuota,gal ir klystu...
lerunas,nesvaik juk ne mažas vaikas esi,nori 4wd pirk subaru-nepramesi.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-02-04 22:16 sukūrė Bajoras »
Buvo:AR 33 1.7 biturbo,AR 33 1.4,AR 164 2.5td,AR 166 2.0v6 turbo,AR 164 2.5td,AR 164 V6 24v

Neprisijungęs T-Spark

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1207
  • Karma: +26/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #54 Įrašytas: 2010-02-05 08:46 »
Bekelei yra visureigis, o ne 4 varomi lengvieji... Crosswagon pakaba yra sustiprinta 156 versija aišku.

Suspension

Driving satisfaction is always a strength of Alfa Romeo cars and the Crosswagon Q4 is no exception. The model reprises the layout adopted on the 156 with some adjustment: high double-wishbone suspension that optimises the area of contact between tyre and ground; MacPherson rear suspension with transverse rods of different lengths for unique stability and handling.
The earlier version has been redesigned and optimised due to the car's higher ground clearance compared to the basic model while also maintaining the steering feel and precision typical of an on-road Alfa 156. The rear suspension has been revised to increase car stability during pull-in, release and braking to adapt to four wheel drive performance.
In detail, the choice of a double wishbone layout for the front suspension meets a specific aim: to achieve maximum lateral hold, a highly effective and precise steering response and excellent traction - and to wed these specifications with an ability to absorb and dampen road surface roughness typical of the most comfortable cars in the segment. The double wishbone layout allows high longitudinal flexibility to be achieved on the wheel side without impairing roadholding on corners and steering dynamics.
The car's on-road behaviour is aided by a rear suspension that gives the model the greatest stability in high speed manoeuvres and all the agility required of a true sports car over tight mixed routes. Hence the choice of a MacPherson suspension featuring asymmetrical arms and refined elastokinetic properties. On the Crosswagon Q4, the rear suspension is connected to the chassis by a crossmember made out of vacuum cast aluminium. The benefits of the MacPherson strut layout include low weight, great comfort (assured by extensive wheel travels and longitudinal flexibility) and numerous ride control options.
The front and rear suspension layout also allows the various joints, including the steering arm joints, to yield in a calibrated manner without this affecting driving precision. The set of features adopted allowed us to achieve the very best results because we have succeeded in insulating out all noise and absorbing the minor roughness that often causes annoying knocking sounds to reverberate from the body.

Neprisijungęs lerunas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 126
  • Karma: +0/-0
  • Quattroporte
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #55 Įrašytas: 2010-02-06 07:54 »
kas kremtat angliškai, gal kas įdomaus ::)
http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/alfacrosswagon.html

 Na siaip anglu ir prancuzu kalbos skiriasi truputi... :o :D

Uh sorry sumaišiau. viena galvojau kita rašiau
buvo
Opel Ascona 1,6 l. 1982 m.
Audi 100  2,0 l. 1991m.
Mitsubishi Galant 2,0 l. 1992 m.
Toyota Previa 2,4 l 1991 m.
AR 145, 1,6i. e  1997 m.
FIAT Multipla 1.9jtd  1999 m.
yra
Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD 2001 m.
Honda FRV 2,2 CTDI

Neprisijungęs lerunas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 126
  • Karma: +0/-0
  • Quattroporte
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #56 Įrašytas: 2010-02-06 08:14 »
156 Crosswagon tikrai smagus ir ekonomiškas automobilis mūsų keliams, tačiau jų nedaug pagaminta. Kainos vis dar laikosi apie 8-9 tūkst. EUR, tačiau galima rasti variantų:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126002199&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=23&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=en&pageNumber=1
ir kaip manot laikys pakaba,kartais išlekiant į bekelę,žvyrkelius ir pan.? nemanau,kad ten kas modifikuota,gal ir klystu...
lerunas,nesvaik juk ne mažas vaikas esi,nori 4wd pirk subaru-nepramesi.

Mes po laukus nevažinėjam, ir plūgo netampom. Reik šiek tiek aukštesnės mašinos,  kad kaip šią žiemą galėtum iš pusnies išrėpliot. o tai pilvas ant sniego pasideda ir kūkuok. Žiūrėjau pagal amortikų spyruoklių spalvą pas mane lyg ir auščiausi. Ar galima kaip nors susikelti. O taip kol kas dar gerai rieda mūsų alfutė Ir įtariu mažiausiai dar metus o gal ir daugiau nekeisim į kitą. O per tuos metus ir situacija ir norai gali pasikeist. Sesuo mano labai buvo užsikepusi ant jauno Subariko Foresterio 1-3 senumo... Vienu žodžiu ateitis parodys.
Savo alfai tik reik galinius stabdžius susitvarkyt. kai variau apžiūrą prisikabino. Vos paspaudi ir viena pusė meta į šoną, buvau išsiardęs šiek tiek pralaisvinau, ir nieko vos vos susivienodino. Vienoj pusėj kaladėlės nudrožtos buvo o kitoj šiek tiek padilę.
Žmona daugiau  5 k. mašinai nenori duot. o už tokią sumą normalaus Foriko nepaimsi, bent 10 k suma būtų tai dar dar. Sakė kai konkrečiai ieškosim mašinos tada ir žiūrėsim už kokią sumą. Taip kad man atrodo dar negreit atstosim nuo jūsų. Ir aplamai savo alfą susitvarkę esam, pakaitėm tempimo dirželius, termostatą, kaladėles, filtrus, tepalai, tik važiuot ir važiuot. :masina:
« Paskutinį kartą keitė: 2010-02-06 09:39 sukūrė lerunas »
buvo
Opel Ascona 1,6 l. 1982 m.
Audi 100  2,0 l. 1991m.
Mitsubishi Galant 2,0 l. 1992 m.
Toyota Previa 2,4 l 1991 m.
AR 145, 1,6i. e  1997 m.
FIAT Multipla 1.9jtd  1999 m.
yra
Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD 2001 m.
Honda FRV 2,2 CTDI

Dominyka

  • Svečias
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #57 Įrašytas: 2010-08-27 01:21 »
laba diena. atsitiko čia tokia man bėda. Turiu Alfa Romeo 146 1.4l. tvarkinga, viskas gerai, išskyrus tai, kad kažkas su varikliu jaučiu nelabai gerai. Užsikuria kaip dyzelis. Pabarška ir viskas, paskui normaliai dirba :/ ir nevisada taip, būna kad ir gražiai užsikuria. Gal žinot kas čia gali jai būt? Domėjausi tų, kurie lyg ir supranta kažką, bet nieko nepasakė, niekas nežino kas jai čia gali būt. :/

Neprisijungęs Tadas155

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #58 Įrašytas: 2010-08-27 03:12 »
Nei sis nei pusis cia tas klausimas..  :) o siaip pagal aprasyma, tai bus pasibaiges faziu variatorius. Kaina +- 500lt. Vazineti gali ir taip-nieko neatsitiks ;)
neturiu alfos.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #59 Įrašytas: 2010-08-27 10:36 »
O graziai uzsikuria greiciausiai tada, kai buni aukstesnem (bent 2,5-3000rpm) pavazinejes ilgesni atstuma.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491