Autorius Tema: klausimėlis  (Skaityta 28297 kartus)

Neprisijungęs lerunas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 126
  • Karma: +0/-0
  • Quattroporte
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2010-02-03 13:15 »
vistiek man niekas atsakymo taip ir nedavė. Kodėl alfa su Q4 važiuokle prastas pasirinkimas.
kas liečia važiavimo stilių, tai kiek vairuotojų tiek ir teisybių. Diskutuot galima iki begalybės.  :du:
buvo
Opel Ascona 1,6 l. 1982 m.
Audi 100  2,0 l. 1991m.
Mitsubishi Galant 2,0 l. 1992 m.
Toyota Previa 2,4 l 1991 m.
AR 145, 1,6i. e  1997 m.
FIAT Multipla 1.9jtd  1999 m.
yra
Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD 2001 m.
Honda FRV 2,2 CTDI

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2010-02-03 15:55 »
as turejau omeny 100kw benzina, sesuo vazineja hyundai (ar kaip ten rasoma) coupe 100kw, benzinas, tai jus teisus, ten 5 begis prie 70, nes kitaip ta masina dusta, o juk ir lengva ir visai nesena! as net ne del eonomijos, as tiesiog, kad automobilis nesidraskytu.. jei vaziuoji 80 5 begiu, tai atmosferinis alfos variklis elgiasi perdaug agresyviai miesto salygomis. Tu sukimo momenta prie kokiu sukiu ziuri? ar ivertini, kad atleidus ir paspaudus prie mazu sukiu turbai sunku isisukt? as juk nerenku greicio nuo 60 iki 100 6 begiu, as eisme judu su visais kai greitis jau surinktas. as tau irgi toki pavyzdi galiu zmogiska: zmogus gali tempti traukinio vagona, kai vagonas turi jau igaves tam tikros kinetines energijos, sunkiausia zmogui (daugeliui neimanoma) savo potencine energija paverst vagono kinetine (atleiskit fizikai jei ka sumaisiau) taip ir varikliui, isibeget jam butu sunku tokiu rezimu, bet lekti lygioj vietoj... as visada jauciu ar varikliui sunku, ir vaziuoju vos liesdamas greicio pedala ;) neskaitant kai Yara netoli ;D

del bmw, tai nieko ten kitokio, pats pamastyk 4 begiai, variklis 5.4 , ten 6 begiai, variklis 3.0. Bmw greitesnis, begiai ir siaip ilgesni nei to mitsu, o ir dar ju tik 4! jei jis ijungs prie 60 begi, juk masina tiesiog uzgestu ;)

2.4 JTD max nm prie 2000 aps/min, o 2.5 V6 prie 5000aps/min, aisku nereikia lyginti siu motoru, turbina isisuka iki tam tikro greicio ir todel nm atsiranda toks, atvirai net nezinau kiek apsuku vaziuojant 60km/h su 2.4 JTD su 6 pavara, esu bandes, bet gal pora kartu, ten kazkas apie 1100 turetu buti, pas mane motore maziau 1700-2000 (uzmiestyje nemaziau 1500) nebuna, esu bandes vaziuoti labai ekonomiskai su tom pavarom, ir esu bandes spausti iki normaliai tai skirtumas gal tik 2l, tad pamasciau jokio tolko taupyti  :) del surinkto greicio kiek laiko tu islaikai vienoda tema mieste, sankryzos, kas kur uzstabde, kas kur uzkiso, kur kas vos velkasi, taip ir zaidi, uzstabde, tu stabdai, jungi zemesne pavara ir vel po kiek laiko i 6 grizti, man tai zaidymas butu, isijungiu 4 ir varau tinka ji ir prie 40 ir prie 80, nebent kai kokiam gelezinio vilko kai varau kur jau uz zalgirio sankrizos link baltupiu ten buna ir 6 isisjungiu kai greitis jau buna apie 100 - 120km/h, bet kiek tai trunka, vos keliais minutes ir jei niekas nemaiso. Dar negirdejau is nei vieno meistro kad gerai vazineti tokiu begiu ir tokiu greiciu pastoviai. Del vagono, sutinku jau judi tam tikru greiciu ir ji palaikai, bet pagalvok kaip sunku ji palaikyti kai toks svoris, daug lengviau ji palaikyti jei tempi dviese arba lengvesni vagona  :D o jei prie mazini greiti tai kvieti kazka kad padetu vel isibegeti, siuo atveju mazini begi ir vel po to tuo paciu rezimu, o jei reikia biski pagreitinti, vel begi zemini? Nu cia zaidymas bent jau man.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-02-03 18:03 sukūrė T_K »

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2010-02-03 15:57 »
vistiek man niekas atsakymo taip ir nedavė. Kodėl alfa su Q4 važiuokle prastas pasirinkimas.
kas liečia važiavimo stilių, tai kiek vairuotojų tiek ir teisybių. Diskutuot galima iki begalybės.  :du:

Kaina ju kokia paziurek, uzsienyje jei pigi tai lauzas, aisku buna variantu, bet esme kad ju pagaminta labai nedaug, plius kaina didele, nepirks lietuvis gi 164 Q4 su 3.0 kur lengvai uz tiek nupirktu A6 2.5 TDI Quatro, tas pats su 155, gal brera su 159 biski stereotipus aplauzys  :)

Neprisijungęs autoprimo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 573
  • Karma: +11/-14
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2010-02-03 17:56 »
vistiek man niekas atsakymo taip ir nedavė. Kodėl alfa su Q4 važiuokle prastas pasirinkimas.
kas liečia važiavimo stilių, tai kiek vairuotojų tiek ir teisybių. Diskutuot galima iki begalybės.  :du:

ats .  1 galines pakabos elementai (amort ir t.t) brangu labai ,tik original
        2. Q4 vaziuokle tik du prieinami modeliukai 155( su TB) ,164 , bet rast nedamusta tikriausiai sunkoka

cia tik mano nuomone  :smilie:
www.autoprimo.lt >>> (ALFA ROMEO.FIAT.LANCIA)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2010-02-03 18:05 »
vistiek man niekas atsakymo taip ir nedavė. Kodėl alfa su Q4 važiuokle prastas pasirinkimas.
kas liečia važiavimo stilių, tai kiek vairuotojų tiek ir teisybių. Diskutuot galima iki begalybės.  :du:

ats .  1 galines pakabos elementai (amort ir t.t) brangu labai ,tik original
        2. Q4 vaziuokle tik du prieinami modeliukai 155( su TB) ,164 , bet rast nedamusta tikriausiai sunkoka

cia tik mano nuomone  :smilie:

Rasti nedamusta galima uzsienyje lengvai, bet kaina suprantama tik alfistui  ;)

Neprisijungęs Infas

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2010-02-04 00:29 »
vistiek man niekas atsakymo taip ir nedavė. Kodėl alfa su Q4 važiuokle prastas pasirinkimas.
kas liečia važiavimo stilių, tai kiek vairuotojų tiek ir teisybių. Diskutuot galima iki begalybės.  :du:

buvau parases atsakyma, kad gausi sena lauza uz salyginai didele kaina, todel neverta, bet istryniau, o tai pagalvojau vel uzpuls, kad nieko nesuprantu ;D
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta


Neprisijungęs lerunas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 126
  • Karma: +0/-0
  • Quattroporte
    • Žiūrėti profilį
« Paskutinį kartą keitė: 2010-02-04 12:20 sukūrė lerunas »
buvo
Opel Ascona 1,6 l. 1982 m.
Audi 100  2,0 l. 1991m.
Mitsubishi Galant 2,0 l. 1992 m.
Toyota Previa 2,4 l 1991 m.
AR 145, 1,6i. e  1997 m.
FIAT Multipla 1.9jtd  1999 m.
yra
Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD 2001 m.
Honda FRV 2,2 CTDI

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2010-02-04 12:32 »
Anadien kaip tik varciau autopliusa ir autogida. Tai kazkuriame is ju radau parduodama Crosswagona uz ganetinai nemaza kaina. :)

 Beje pastebejau, kad labai nemazai 156 faceliftu atsirado pardavime. :)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Steponas

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2010-02-04 19:10 »
Beje pastebejau, kad labai nemazai 156 faceliftu atsirado pardavime. :)
naturalu, metai juk eina ;)
without heart we would be mere machines