as turejau omeny 100kw benzina, sesuo vazineja hyundai (ar kaip ten rasoma) coupe 100kw, benzinas, tai jus teisus, ten 5 begis prie 70, nes kitaip ta masina dusta, o juk ir lengva ir visai nesena! as net ne del eonomijos, as tiesiog, kad automobilis nesidraskytu.. jei vaziuoji 80 5 begiu, tai atmosferinis alfos variklis elgiasi perdaug agresyviai miesto salygomis. Tu sukimo momenta prie kokiu sukiu ziuri? ar ivertini, kad atleidus ir paspaudus prie mazu sukiu turbai sunku isisukt? as juk nerenku greicio nuo 60 iki 100 6 begiu, as eisme judu su visais kai greitis jau surinktas. as tau irgi toki pavyzdi galiu zmogiska: zmogus gali tempti traukinio vagona, kai vagonas turi jau igaves tam tikros kinetines energijos, sunkiausia zmogui (daugeliui neimanoma) savo potencine energija paverst vagono kinetine (atleiskit fizikai jei ka sumaisiau) taip ir varikliui, isibeget jam butu sunku tokiu rezimu, bet lekti lygioj vietoj... as visada jauciu ar varikliui sunku, ir vaziuoju vos liesdamas greicio pedala neskaitant kai Yara netoli
del bmw, tai nieko ten kitokio, pats pamastyk 4 begiai, variklis 5.4 , ten 6 begiai, variklis 3.0. Bmw greitesnis, begiai ir siaip ilgesni nei to mitsu, o ir dar ju tik 4! jei jis ijungs prie 60 begi, juk masina tiesiog uzgestu
2.4 JTD max nm prie 2000 aps/min, o 2.5 V6 prie 5000aps/min, aisku nereikia lyginti siu motoru, turbina isisuka iki tam tikro greicio ir todel nm atsiranda toks, atvirai net nezinau kiek apsuku vaziuojant 60km/h su 2.4 JTD su 6 pavara, esu bandes, bet gal pora kartu, ten kazkas apie 1100 turetu buti, pas mane motore maziau 1700-2000 (uzmiestyje nemaziau 1500) nebuna, esu bandes vaziuoti labai ekonomiskai su tom pavarom, ir esu bandes spausti iki normaliai tai skirtumas gal tik 2l, tad pamasciau jokio tolko taupyti
del surinkto greicio kiek laiko tu islaikai vienoda tema mieste, sankryzos, kas kur uzstabde, kas kur uzkiso, kur kas vos velkasi, taip ir zaidi, uzstabde, tu stabdai, jungi zemesne pavara ir vel po kiek laiko i 6 grizti, man tai zaidymas butu, isijungiu 4 ir varau tinka ji ir prie 40 ir prie 80, nebent kai kokiam gelezinio vilko kai varau kur jau uz zalgirio sankrizos link baltupiu ten buna ir 6 isisjungiu kai greitis jau buna apie 100 - 120km/h, bet kiek tai trunka, vos keliais minutes ir jei niekas nemaiso. Dar negirdejau is nei vieno meistro kad gerai vazineti tokiu begiu ir tokiu greiciu pastoviai. Del vagono, sutinku jau judi tam tikru greiciu ir ji palaikai, bet pagalvok kaip sunku ji palaikyti kai toks svoris, daug lengviau ji palaikyti jei tempi dviese arba lengvesni vagona
o jei prie mazini greiti tai kvieti kazka kad padetu vel isibegeti, siuo atveju mazini begi ir vel po to tuo paciu rezimu, o jei reikia biski pagreitinti, vel begi zemini? Nu cia zaidymas bent jau man.