nezinau, variklio neprievartauju, niekada neverciu jo purtytis del mazu apsuku ar apskritai kazka daryt jam per prievarta. varikliui ~290 000kmh ir jis labai gerai funkciuonuoja visais mechaniniais atzvilgiais. as ne neigalus ir jauciu kada varikliui yra sunku. jei pilnas salonas zmoniu ir krovinys bagazineje, tai anksti 6 begio neijungsiu, taciau kai vaziuoju vienas... taip pat galiu pasakyt, kad telpu i 10l/100km sanaudas tokiu vazinejimu, todel "pliupsnio" kuro ar dar kazko nepastebejau kai variklyje 100kW toks budas neimanomas. Bet su 140kw taip darau jau daugiau nei 3 metus, todel irgi viska sakau tik "is savo patirties".
Bandziau su 2.4 JTD visa sita dalyka su 6 begiu, tai mieste itilpdavau i 6,5-7,5l, viskas iseina tikrai, dyzelio sukimo momentas gerokai didesnis nei 2.5 V6 be to (JTD - 304nm, o V6 - 224nm berods), jam gerokai lengviau nuo zemu pakilti, nors tokie prikolai nera megstami jokiam motorui. Zinau daug tipo ekonomksku budu vazineti mieste, pilni zurnalai, bet niekur nemaciau kad butu rasoma kad 6 begiu ant 60 judeti nezinau kaip mitsubishi yra, nes nevaziavau, esme, jei taip isijungia tai taip galima, gi konstrukcija skiriasiai daugiau nei 10 metu pvz bmw daugeliui modeliu senesniu pvz 850 su 5.4 ketvirta automatine pavara isijungia tik prie 130km/h (arba prie 110km/h), bet ten dar senesne konstrukcija
as turejau omeny 100kw benzina, sesuo vazineja hyundai (ar kaip ten rasoma) coupe 100kw, benzinas, tai jus teisus, ten 5 begis prie 70, nes kitaip ta masina dusta, o juk ir lengva ir visai nesena! as net ne del eonomijos, as tiesiog, kad automobilis nesidraskytu.. jei vaziuoji 80 5 begiu, tai atmosferinis alfos variklis elgiasi perdaug agresyviai miesto salygomis. Tu sukimo momenta prie kokiu sukiu ziuri? ar ivertini, kad atleidus ir paspaudus prie mazu sukiu turbai sunku isisukt? as juk nerenku greicio nuo 60 iki 100 6 begiu, as eisme judu su visais kai greitis jau surinktas. as tau irgi toki pavyzdi galiu zmogiska: zmogus gali tempti traukinio vagona, kai vagonas turi jau igaves tam tikros kinetines energijos, sunkiausia zmogui (daugeliui neimanoma) savo potencine energija paverst vagono kinetine (atleiskit fizikai jei ka sumaisiau) taip ir varikliui, isibeget jam butu sunku tokiu rezimu, bet lekti lygioj vietoj... as visada jauciu ar varikliui sunku, ir vaziuoju vos liesdamas greicio pedala
neskaitant kai Yara netoli
del bmw, tai nieko ten kitokio, pats pamastyk 4 begiai, variklis 5.4 , ten 6 begiai, variklis 3.0. Bmw greitesnis, begiai ir siaip ilgesni nei to mitsu, o ir dar ju tik 4! jei jis ijungs prie 60 begi, juk masina tiesiog uzgestu