Autorius Tema: klausimėlis  (Skaityta 28720 kartus)

Neprisijungęs Infas

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2010-02-02 15:59 »
nezinau, variklio neprievartauju, niekada neverciu jo purtytis del mazu apsuku ar apskritai kazka daryt jam per prievarta. varikliui ~290 000kmh ir jis labai gerai funkciuonuoja visais mechaniniais atzvilgiais. as ne neigalus ir jauciu kada varikliui yra sunku. jei pilnas salonas zmoniu ir krovinys bagazineje, tai anksti 6 begio neijungsiu, taciau kai vaziuoju vienas... taip pat galiu pasakyt, kad telpu i 10l/100km sanaudas tokiu vazinejimu, todel "pliupsnio" kuro ar dar kazko nepastebejau :) kai variklyje 100kW toks budas neimanomas. Bet su 140kw taip darau jau daugiau nei 3 metus, todel irgi viska sakau tik "is savo patirties".
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Kerosin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 663
  • Karma: +13/-42
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2010-02-02 17:42 »
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)
turėjau tų V6,bet tokių nesąmonių nederydavau....
Buvo:AR 33 1.7 biturbo,AR 33 1.4,AR 164 2.5td,AR 166 2.0v6 turbo,AR 164 2.5td,AR 164 V6 24v

Neprisijungęs Infas

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2010-02-02 19:03 »
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)
turėjau tų V6,bet tokių nesąmonių nederydavau....

gerai, as durnas. Matyt kazko nesuprantu ir galu gale sugadinsiu visiskai automobili ;) Gal pavyzdys specialistam pasirodys netinkamas, bet naujas automobilis Mitsubishi Outlander 3.0 V6 automatas, lygiame kelyje, vaziuojant ramiai pats ijungia 6 begi prie 60kmh, ir tuo metu sukiai siekia !vos 1100rpm! pradedant manevruot, ar jei priekyje ikalne, iskart keicia begi i palankesni, o to automobilio ir mase didesne, ir deze arkliu suryja. as alfa ne 2 savaites vazineju, jai ne taip mazai kilometru ir, bent kolkas, variklis - patikimiausias mazgas, net man darant tokias nesamones ;)

P.s. draugas turi 166 V6 2.0 turbo, tai taip nesigauna, nes tame diapazone turbina mazai efektyvi
« Paskutinį kartą keitė: 2010-02-02 19:04 sukūrė INFAS »
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2010-02-03 00:28 »
nezinau, variklio neprievartauju, niekada neverciu jo purtytis del mazu apsuku ar apskritai kazka daryt jam per prievarta. varikliui ~290 000kmh ir jis labai gerai funkciuonuoja visais mechaniniais atzvilgiais. as ne neigalus ir jauciu kada varikliui yra sunku. jei pilnas salonas zmoniu ir krovinys bagazineje, tai anksti 6 begio neijungsiu, taciau kai vaziuoju vienas... taip pat galiu pasakyt, kad telpu i 10l/100km sanaudas tokiu vazinejimu, todel "pliupsnio" kuro ar dar kazko nepastebejau :) kai variklyje 100kW toks budas neimanomas. Bet su 140kw taip darau jau daugiau nei 3 metus, todel irgi viska sakau tik "is savo patirties".

Bandziau su 2.4 JTD visa sita dalyka su 6 begiu, tai mieste itilpdavau i 6,5-7,5l, viskas iseina tikrai, dyzelio sukimo momentas gerokai didesnis nei 2.5 V6 be to (JTD - 304nm, o V6 - 224nm berods), jam gerokai lengviau nuo zemu pakilti, nors tokie prikolai nera megstami jokiam motorui. Zinau daug tipo ekonomksku budu vazineti mieste, pilni zurnalai, bet niekur nemaciau kad butu rasoma kad 6 begiu ant 60 judeti  :) nezinau kaip mitsubishi yra, nes nevaziavau, esme, jei taip isijungia tai taip galima, gi konstrukcija skiriasiai daugiau nei 10 metu  :) pvz bmw daugeliui modeliu senesniu pvz 850 su 5.4 ketvirta automatine pavara isijungia tik prie 130km/h (arba prie 110km/h), bet ten dar senesne konstrukcija  ;)

Neprisijungęs Yara

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2010-02-03 07:48 »
moka INFAS vaziuot  :alaus: , jau 2 trasos isbandytos, Justiniskiu g. ir link pilaites kartu shachmatus zaidem  :D
buvo: VW Jetta 1.8
         AR 156 2.0
yra:   AR 156 1.8

Fuck Google, Ask Me !

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2010-02-03 09:19 »
sesta pavara prie 50/60 km/h? jus gal juokaujat ir variklio negailit? ??? taigi voztuvu veleneliai, alkuninis, indeklai labai apkraunami... 50/60 km/h - 4 pavara.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-02-03 09:23 sukūrė Flying Dutchman »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs lerunas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 126
  • Karma: +0/-0
  • Quattroporte
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2010-02-03 09:57 »
Aš ir sakau, kad ta 6 šaiba tik trasoj kur ženklų nėra. Kiek turėjau mašinų 5 šaibą prie 70 jungdavau. Turėjau asconą,  silkę, galantą, previją, ir niekad nejungdavau prie 60 greičio 5 šaibos. dabar dar turiu vonią grand voyageri 2,5 crd ir jam buvo užsilenkęs greičio pedalas, tai įsijungė serviso režimas 2000 apsuk/min. ir tada tik 5 jungiau bet važiiavau dantis sukandęs :cart: , gaila buvo klausytis kaip variklis dejuoja kol už miesto autopilotą įkaliau.  :begam:
Taip kad nekankinkit ir pagailėkit savo mašinų širdelių.  :alaus:
buvo
Opel Ascona 1,6 l. 1982 m.
Audi 100  2,0 l. 1991m.
Mitsubishi Galant 2,0 l. 1992 m.
Toyota Previa 2,4 l 1991 m.
AR 145, 1,6i. e  1997 m.
FIAT Multipla 1.9jtd  1999 m.
yra
Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD 2001 m.
Honda FRV 2,2 CTDI

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2010-02-03 11:08 »
Na ir kas kad cia draskotes. Vaziuoju ir as 60km/h 6 begiu ir nei variklis vaitoja nei as. Cia dyzelis kas nezinot, ne benzinas. Ir visiskai nesvarbu man ka jus apie tai galvojat. Turejau galanta irgi panasiai vaziavau ir jokiu problemu neturejau.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs Infas

Ats: klausimėlis
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2010-02-03 12:39 »
nezinau, variklio neprievartauju, niekada neverciu jo purtytis del mazu apsuku ar apskritai kazka daryt jam per prievarta. varikliui ~290 000kmh ir jis labai gerai funkciuonuoja visais mechaniniais atzvilgiais. as ne neigalus ir jauciu kada varikliui yra sunku. jei pilnas salonas zmoniu ir krovinys bagazineje, tai anksti 6 begio neijungsiu, taciau kai vaziuoju vienas... taip pat galiu pasakyt, kad telpu i 10l/100km sanaudas tokiu vazinejimu, todel "pliupsnio" kuro ar dar kazko nepastebejau :) kai variklyje 100kW toks budas neimanomas. Bet su 140kw taip darau jau daugiau nei 3 metus, todel irgi viska sakau tik "is savo patirties".

Bandziau su 2.4 JTD visa sita dalyka su 6 begiu, tai mieste itilpdavau i 6,5-7,5l, viskas iseina tikrai, dyzelio sukimo momentas gerokai didesnis nei 2.5 V6 be to (JTD - 304nm, o V6 - 224nm berods), jam gerokai lengviau nuo zemu pakilti, nors tokie prikolai nera megstami jokiam motorui. Zinau daug tipo ekonomksku budu vazineti mieste, pilni zurnalai, bet niekur nemaciau kad butu rasoma kad 6 begiu ant 60 judeti  :) nezinau kaip mitsubishi yra, nes nevaziavau, esme, jei taip isijungia tai taip galima, gi konstrukcija skiriasiai daugiau nei 10 metu  :) pvz bmw daugeliui modeliu senesniu pvz 850 su 5.4 ketvirta automatine pavara isijungia tik prie 130km/h (arba prie 110km/h), bet ten dar senesne konstrukcija  ;)

as turejau omeny 100kw benzina, sesuo vazineja hyundai (ar kaip ten rasoma) coupe 100kw, benzinas, tai jus teisus, ten 5 begis prie 70, nes kitaip ta masina dusta, o juk ir lengva ir visai nesena! as net ne del eonomijos, as tiesiog, kad automobilis nesidraskytu.. jei vaziuoji 80 5 begiu, tai atmosferinis alfos variklis elgiasi perdaug agresyviai miesto salygomis. Tu sukimo momenta prie kokiu sukiu ziuri? ar ivertini, kad atleidus ir paspaudus prie mazu sukiu turbai sunku isisukt? as juk nerenku greicio nuo 60 iki 100 6 begiu, as eisme judu su visais kai greitis jau surinktas. as tau irgi toki pavyzdi galiu zmogiska: zmogus gali tempti traukinio vagona, kai vagonas turi jau igaves tam tikros kinetines energijos, sunkiausia zmogui (daugeliui neimanoma) savo potencine energija paverst vagono kinetine (atleiskit fizikai jei ka sumaisiau) taip ir varikliui, isibeget jam butu sunku tokiu rezimu, bet lekti lygioj vietoj... as visada jauciu ar varikliui sunku, ir vaziuoju vos liesdamas greicio pedala ;) neskaitant kai Yara netoli ;D

del bmw, tai nieko ten kitokio, pats pamastyk 4 begiai, variklis 5.4 , ten 6 begiai, variklis 3.0. Bmw greitesnis, begiai ir siaip ilgesni nei to mitsu, o ir dar ju tik 4! jei jis ijungs prie 60 begi, juk masina tiesiog uzgestu ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2010-02-03 12:43 sukūrė INFAS »
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Kerosin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 663
  • Karma: +13/-42
    • Žiūrėti profilį
Ats: klausimėlis
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2010-02-03 12:48 »
mieste vaziuoju sraute su visais 60kmh 6 pavara prie 1500rpm. traukos pilnai pakanka, kad judet eisme :) jei kalnas statesnis, tada reikia pazeminti bent i 5a begi. kas turi V6 motora, neleis man pameluot :)
turėjau tų V6,bet tokių nesąmonių nederydavau....

gerai, as durnas. Matyt kazko nesuprantu ir galu gale sugadinsiu visiskai automobili ;) Gal pavyzdys specialistam pasirodys netinkamas, bet naujas automobilis Mitsubishi Outlander 3.0 V6 automatas, lygiame kelyje, vaziuojant ramiai pats ijungia 6 begi prie 60kmh, ir tuo metu sukiai siekia !vos 1100rpm! pradedant manevruot, ar jei priekyje ikalne, iskart keicia begi i palankesni, o to automobilio ir mase didesne, ir deze arkliu suryja. as alfa ne 2 savaites vazineju, jai ne taip mazai kilometru ir, bent kolkas, variklis - patikimiausias mazgas, net man darant tokias nesamones ;)

P.s. draugas turi 166 V6 2.0 turbo, tai taip nesigauna, nes tame diapazone turbina mazai efektyvi
mitsubishi,jei GDI tai visai kas kita.
Buvo:AR 33 1.7 biturbo,AR 33 1.4,AR 164 2.5td,AR 166 2.0v6 turbo,AR 164 2.5td,AR 164 V6 24v