Kažkaip skaitau ir stebiuosi... Ypač dėl nukelto ribotuvo. Labai idomu kas pas tave ten per 2.0 TS stovi, kad jis taip lengvai sukasi ir traukia dar prie nukelto ribotuvo. Jei gerai pamenu, tai tie T.S. motorai turi tokį durną įprotį nuo žemų apsukų vangokai suktis, o jau kai pakeli 2500+ rpm - prasideda visas smagumas, bet jis tesiasi tikrai ne iki redline'o. Nevažiavau su V6 turbo Alfos varikliu, bet tikiu, kad jausmas būtų labai panašus dėl traukos, tik turbūt šypsena burnoj žymiai platesnė.
Nieko prieš neturiu, tvarkyk, daryk, gal tikrai pas tave tas motoras yra one of a kind toks super-duper, gal placebas labai veikia, bet iš asmeninės patirties su 156 2.0 T.S. motoru, kuris irgi buvo labai gyvas (po kapitalinio), truputį kelia šypseną skaitant, kad čia "much power, such wow".