Na ką, sutvarkytas pečiuko ventiliatorius kad veiktų visi greičiai, sutvarkyta/sulituota "pravodkė" (atsijunginėjo degimas ir elektra), išvalyti spidometro kontaktai su rūgštim (daugiau niekas nėėmė oksidacijos/rūdžių) ir pakeisti mirę spidometro lempučių cokoliai - dabar pagaliau pilnai apšviečia greitį, apsukas, kilometražą ir durų atidarymą/žalią auto konturą. Taip pat dėl įdomumo išėmęs skydelį buvau pajungęs spidometrą nuo V6 TB - kilometražas buvo rodomas V6 alfos o apsukas rodė 500rpm žemesnės nei jos yra iš tikrūjų
.;
Pakeistos žvakės. Iš didesnių darbų liko vis atidėliojamas galinės važiuoklės remontas (strongflex) ir ratų suvedimas - dabar jau oficialiai Gruodžio 4d. Autofficina.
__________________
Iš tokių labiau smulkmenų - vis kovoju su variklio ventiliatorium. Jis "veikia" ir variklis nekaista, bet kai įsijungia paveikia 5sek. ir tada bent 10sek. neveikia. O kol jis įsijungia, rėlė (pati rėle gera ir bandytos kelios) buna suklasi ir 5 ar net dar daugiau kartų (pastoviai). Ventiliatorius veikimo laikas nepriklauso nuo temperatūros - kai įsijungia paveikia apie 5 sek ir tiek. Jei nepakankamai numuša temperatūrą - rėlė vėl prievartaujama kol pagaliau vėl paveikia 5 sek. Ciklas kartojasi tol kol variklio temperatūra nukrenta tiek kiek reikia. Greičio rezistorius ne prie ko - laidus pajungiau taip kad veiktų be jo ir tik vienu (max) greičiu bet rezultatas tas pats (išskyrus greitį). Sekantis dalykas kas čia bus keičiama dienų bėgyje - radiatoriaus skysčio temperatūros/aktyvinimo daviklis.