Užtenka čia su tuo garsu.
Dilema vis su tuo suvedimu ir nebeįsivaizduoju ką daryt...
Auto sudėtos sportinės spyruoklės (jau buvo) todėl sedi žemai ir ratų išvirtimas natūraliai pasikeičia.
Na ok, padangas valgys daugiau bet abu ratai daugmaž vienodai stovi tai manau nieko labai baisaus nėra...
O bet tačiau galinių ratų pasisukimas į kairę/dešinę (tuo pačiu atžvilgiu kaip priekiniai sukasi kai vairą suki) - čia jau kita istorija.
Kairio rato kampas praktiškai idealus, bet to pasekoje ant posūkio į dešinę važiuojant didesniu grečiu ar staigiai pasukus vairą pakaba atsisėda ant ratlankio apatinio krašto.
Dešinio rato suvedimas stipriai nuvažiavęs bet dėl to vietos daugiau ir jo neliečia.
Neįsivaizduoju kas ten tas spyruokles taip sudėjo, bet watafak. Čia jau ko gero ir spec varžtų įstatymas kad išvirtimo kampą išlygint nepadės nes liečia tai juk ratlankio apačią kuri jau ir taip pagal esamus parametrus stovi toliau nuo pakabos nei turėtų.
Mąstau apie 2 variantus.
a) bandyti žaisti su suvedimu, tarkim abudu ratus statyt +0.3 vietoj +0.08, tik klausimas kiek daug tai turės įtakos padangoms ir ar užteks tiek vietos.
b) dėti "rastafkes" kad atitolinti ratlankius nuo pakabos ir tada jau abudu tiesiai statyt (~0.08) - this?