Autorius Tema: Dom's GTV  (Skaityta 66819 kartus)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #100 Įrašytas: 2017-12-07 21:16 »
Na o labiau į temą, su suvedimu feilas. Melga nesąmonių pridirbo ir tiek. Kol mašina iš Autofficinos nuvažiavo iki Melgos ir grįžo atgal iš lūpų į lūpas kažkokiu tai būdu iki manęs daėjo informacija kad suvedimas padarytas gerai ir viskas tvarkoje nieko su ratais daryt nebereik.  :) Yeah, right.

Šiandien nuvariau į tą pačią Melgą nes vairas šiek tiek kreivai buvo ir jau atspausdino tokį gėrį.

O galinis half toe... Autofficinoj jau po visko nuvariau išsiaiškint matosi kad vietos reguliavimui yra nemažai. 
« Paskutinį kartą keitė: 2017-12-07 21:19 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #101 Įrašytas: 2017-12-08 16:27 »
Pippai išsimk garso izoliaciją iš Džiuljetos ir bus panašiai kaip 156

Nė velnio. Giulietta neturi tiek garso izoliacijos (barškaliukas visiškas), kiek 156 turėjo. Aš ne apie garsą kalbu, o apie laisvumą išmetimo sistemoje rašiau. Garso izoliacija čia absoliučiai ne prie ko. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #102 Įrašytas: 2017-12-08 17:40 »
Nė velnio. Giulietta neturi tiek garso izoliacijos (barškaliukas visiškas), kiek 156 turėjo. Aš ne apie garsą kalbu, o apie laisvumą išmetimo sistemoje rašiau. Garso izoliacija čia absoliučiai ne prie ko. 8)
Tai aš apie duslintuvą :) šiuolaikiniuose auto ten taip garsą slopina, kad... :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #103 Įrašytas: 2017-12-08 20:34 »
Tai aš apie duslintuvą :) šiuolaikiniuose auto ten taip garsą slopina, kad... :)
Tai jei lygini saviškę buvusią V6 Lusso ar kad ir 156 TS su Giulietta - duslintuvo ar variklio garso daugumoje Giuliettos atmainų praktiškai nėra tai nėra ką ir slopinti :D
Nebent dyzelis tai čia jau visiškai kiti vertinimo kriterijai ir kita kalba.
« Paskutinį kartą keitė: 2017-12-08 20:38 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #104 Įrašytas: 2017-12-08 21:02 »
Tai jei lygini saviškę buvusią V6 Lusso ar kad ir 156 TS su Giulietta - duslintuvo ar variklio garso daugumoje Giuliettos atmainų praktiškai nėra tai nėra ką ir slopinti :D
Nebent dyzelis tai čia jau visiškai kiti vertinimo kriterijai ir kita kalba.
Nesupratau apie ką tu, bet let it be. Aš apie pippo 156 kurios tu turbūt nesi matęs ir girdėjęs. O tbi Džiuljeta su Akrapovič labai gerai skamba ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #105 Įrašytas: 2017-12-09 23:12 »
Tai jei lygini saviškę buvusią V6 Lusso ar kad ir 156 TS su Giulietta - duslintuvo ar variklio garso daugumoje Giuliettos atmainų praktiškai nėra tai nėra ką ir slopinti :D
Nebent dyzelis tai čia jau visiškai kiti vertinimo kriterijai ir kita kalba.

Absoliučiai nesupratau tavo komentaro..

Ir taip, lyginau 156 TwinSpark su Giulietta 1.4 TBi M-Air. Matyt tiek ir tegirdėjai/tematei tų Giuliettų, kad taip teigi. Net standartinė 1.4 TBi M-Air dirba tikrai ne taip ir tyliai. Apie QV 1.75 TBi išvis patyliu.

Žinoma, su Twin Spark gal ir nėra geras lyginimas, bet lyginu su tuo, ką vairavau ir gan netrumpą laiko tarpą, su skirtingomis modifikacijomis. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #106 Įrašytas: 2017-12-09 23:15 »
Tai aš apie duslintuvą :) šiuolaikiniuose auto ten taip garsą slopina, kad... :)

Na nežinau. Man Giulietta kaip tik neatrodo, kad tyliai dirbtų, ypač kai labiau pašyla ir tonai žemesni atsiranda. Aišku, visad norisi daugiau, bet kolkas ir standartas gan maloniai skamba 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #107 Įrašytas: 2017-12-10 12:34 »
Užtenka čia su tuo garsu.   :D

Dilema vis su tuo suvedimu ir nebeįsivaizduoju ką daryt...
Auto sudėtos sportinės spyruoklės (jau buvo) todėl sedi žemai ir ratų išvirtimas natūraliai pasikeičia.
Na ok, padangas valgys daugiau bet abu ratai daugmaž vienodai stovi tai manau nieko labai baisaus nėra...

O bet tačiau galinių ratų pasisukimas į kairę/dešinę (tuo pačiu atžvilgiu kaip priekiniai sukasi kai vairą suki) - čia jau kita istorija.
Kairio rato kampas praktiškai idealus, bet to pasekoje ant posūkio į dešinę važiuojant didesniu grečiu ar staigiai pasukus vairą pakaba atsisėda ant ratlankio apatinio krašto.

Dešinio rato suvedimas stipriai nuvažiavęs bet dėl to vietos daugiau ir jo neliečia.

Neįsivaizduoju kas ten tas spyruokles taip sudėjo, bet watafak. Čia jau ko gero ir spec varžtų įstatymas kad išvirtimo kampą išlygint nepadės nes liečia tai juk ratlankio apačią kuri jau ir taip pagal esamus parametrus stovi toliau nuo pakabos nei turėtų.

Mąstau apie 2 variantus.

a) bandyti žaisti su suvedimu, tarkim abudu ratus statyt +0.3 vietoj +0.08, tik klausimas kiek daug tai turės įtakos padangoms ir ar užteks tiek vietos.

b) dėti "rastafkes" kad atitolinti ratlankius nuo pakabos ir tada jau abudu tiesiai statyt (~0.08) - this?
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs ainis

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 484
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
    • Youtube.com/alfainis Vlogas
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #108 Įrašytas: 2017-12-10 12:41 »
o tai koks et tavo tu ratlankiu?
Alfa Romeo 166 2.0 TB 00m
Alfa Romeo 166 3.0 V6 02m
Alfa Romeo 146 1.4 Twin Spark 99m
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 99m

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dom's GTV
« Atsakymas #109 Įrašytas: 2017-12-10 14:46 »
o tai koks et tavo tu ratlankiu?


Ratai tai 16"/205 TSW Hockenheim 
Vat specs nerandu niekur dėl ET reikės ratą nuimti pasižiūrėt.  ;)
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916