Pargrįžau iš darbų tą patį atstumą ~4 km per kamščius. Prieš užkuriant dar pasitikrinau tepalo lygį - viskas ok, kaip ir anksčiau. Ridenausi daugiausia žemom apsukom, variklis dirbo normaliai, niekas nekala. Irrr.. tik jau parkuojantis įkyriai vėl pradėjo mėtyti OIL PRESURE LOW. Įtariu, jeigu dar būčiau bandęs važiuoti toliau, turbūt būtų kaip vakar - išgirsčiau tą metalo kalimą, gal vėl užgestų motoras. Neeksperimentavau, palikau ramybėje.
Paskutinį kartą tą OIL PRESURE LOW mačiau tą liepos mėnesį, autostradoje, kai pradėjo kalt variklis. Tik jau pavėluotai tie perspėjimai buvo..
KLIFF - jo, garažėlis. Suviliojo pažįstamų rekomendacija ir tikrai gera kaina. Nors pasitikėjimo daug nekėlė, kol kas turbūt negalima teigti, kad jie kažkuo kalti. Tik įtarti. Tą oil presure low retsykiais esu matęs ir prieš kapitalinį.
Čia kaip ir sakot, matau, kad neprasisuksiu - reiks apsilankyti servise.
Beje, gal čia savitaiga ar kažką, bet po kapitalinio man atrodo, jog variklio garsas apskritai vos-vos, per plauką pasikeitė. Anksčiau lyg ir minkštesnis buvo. Tą pastebėjo ir mano pastovi keleivė. Bet gal po tokių remontų tai normalu? Variklistas sakė, šitam motorui tai paskutinis remontas.