Autorius Tema: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas  (Skaityta 10001 kartus)

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2016-10-07 15:14 »
:D čia ką rimtai?

nu matai, kad kai kam čia norma ;)
Na taip. Jei tepalo lygis yra normoje ir nevažinėji kaip pensininkas. Taip įvyksta todėl kad tepalas nestovi vietoje kai tu važinėji ir kai įeini į posūkį nemažu greičiu vienu momentu neįsiurbia ar įsiurbia labai mažai tepalo nes jis šiuo momentu būna kitoje karterio pusėje nei yra pritvirtintas įsiurbimas ko pasekoje išmeta šį pranešimą.
Tačiau temos autoriui tai nebus normalu, nes jam pranešimas išmetamas vos ne stovint vietoje.

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2016-10-07 17:41 »
Kad ir kaip važinėčiau, kad ir skersas posukiu (su RWD) niekada neužsidega tepalo spaudimo lemputė. Net kai trūko 1 litro tepalo, jokios lemputės.

Jeigu jau posukiu važiuojant užsidega lemputė, laikas pasikeisti variklį ar bent tepalus...
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2016-10-07 17:57 »
Nemanau kad tai taikoma visiems varikliams. Bet pats asmeniškai mačiau ne vieną. Pvz kad ir 3.2 busso.

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2016-10-07 19:10 »
Nu pas man 166 su busso tokio cirko nera...
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2016-10-07 19:20 »
per mažas slėgis negali būti normalu.
įdomu kokios naujienos bus pas vonvon :)
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2016-10-07 21:40 »
chebra, gal nebesvaikit garsiai del to, kad tepalo posukyje nepaima :D Ten yra viskas padaryta taip ,akd tepala paimtu visais atvejais, kol masina stovi ant ratu. O jei nepaima posukyje, tai siulau kiek imanoma greciau vaziuti i servisa, imti zemyn karteri ir ziureti, kas yra, kad posukyje tepalo nebepasiurbia. O gal tiesiog karteris sausas, tada taip, normalu, kad posukyje tepalo likutis tiek susislenka i sona, kad siurblys jo nebepaima :D Esu ardes TS 88kw daug kartu, ten net skarda uzdeta virs karterio, todel net ant min tepalo esant, ji neleistu jam tiek subegti, kad posukyje jo nebeuzkabintu.
Del variklio problemu, jei tau Kaunas ar Vilnius pasonej, turiu omeny, labai arti, nuvaziuok i viena is minetu servisu, apziures ir ka nors pasiulys, o tada galesi su garazeliu aiskintis, jei cia del ju kazkas galimai. Nes jei vaziuosi tiesiai i garaza, manau, jie viska tiesiog neiks :) Ir apskritai, drasus tu, jei vazineji su masina, kur low oil pressure dega karts nuo karto, gresia variklio keitimas arba masina i srota.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs montezumijus

Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2016-10-07 21:59 »
Pas kolegos JTS'a po variklio perrinkimo po kazkurio laiko irgi pradejo metyti Low oil preasure pranesima.  Beda buvo ta, kad meistrai darydami kapitalinio neivertino alyvos siurblio bukles. Pakeitus ji i nauja viskas susitvarke.


Sent from my iPhone using Tapatalk
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2016-10-08 13:36 »
Esu ardes TS 88kw daug kartu, ten net skarda uzdeta virs karterio, todel net ant min tepalo esant, ji neleistu jam tiek subegti, kad posukyje jo nebeuzkabintu.
Spėju tada, kad ši bėda atsiranda jei uždeda nestockinį karterį. Nes tikrai ne vieną atvejį mačiau. Pas mane asmeniškai viskas norm su tepalo slėgiu, bet kartai kai į posūkį įvažiuoji gana didelių greičių užpypsena, bet ir iškarto dingsta (karteris beje buvo keistas po pramušimo).

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2016-10-08 15:40 »
na 'low oil pressure' yra paskutinis dalykas kas turi pasirodyti skydelyje, jei dar prieš kapitalkę matydavai, gali būti kad esminė problema nebuvo išspręsta (pvz problema su alyvos siurbliu / blogi tarpai kituose indėkluose / trukdis alyvai nutekėti iš galvos į karterį / t.t.) ir ant didesnių apsukų gavai sausrą.

dabar tas alyvos lygio žiūrėjimas beprasmis, jei nedūmina tai alyva niekur nepradings. bet va važinėjimas tai alkūnę pakeis neatpažystamai, vien garsas pasako, kad alyvos plėvelės nebėra ir metalas daužosi į metalą.

jei net užgęsta motoras vadinasi ant tiek sausa kad indėklai užspaudžia alkūnę ir neužtenka jėgos ją pasukti. o ten užtenka mažiausio pasipriešinimo. po minutėlės paprastai vėl gali užkurti, žiūrint ant kiek užkaista, bet vos sustojus s pol abarota paprastai neužsikursi.

dėl garso tai taip, bet koks rimtesnis lindimas gali jį pakoreguoti.

ir kaip užsilenkė tada? - minutėlę spaudei ties redline beveik neatleisdamas gazo? :masina:

Viskas ką parašei - labai realistinis scenarijus.

O tada užlenkiau taip: Lėkiau Kaunas > Klaipėda ir ilgą atkarpą (gal ~100km) laikiau 135-150 km/h. Tepalų situacijos prieš tai netikrinau, bet turėjo būt viskas ok. Likus 60 km iki Klaipėdos pradėjo kalti motoras. Iš pradžių švelniai (~20s), o po to jau visai makaluotis metalai pradėjo. Kai motoras triukšmauja prie ~5000 apsukų, ne iš karto ir susivoki kas vyksta (ypač, kai pirmoji tokia patirtis). Žodžiu, kaip tu ir sakai, staiga nutiko sausra.
--
Beje, praėjusią vasarą Alfa turėjo nemažai iššūkių, kantrių kelionių, o viena jų - kilpa ant Europos (Alpės ir t.t.), ~4260 km per 12 parų. Aišku, buvo pasiruošta kelionei, jos metu prižiūrėti tepalai, bet jokių tokių nuotykių nepatyrėm. Tad šis, Klaipėdos atvejis, mane šiek tiek nustebino.
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2016-10-08 16:23 »
Ir apskritai, drasus tu, jei vazineji su masina, kur low oil pressure dega karts nuo karto, gresia variklio keitimas arba masina i srota.

Prieš kapitalinį, tai gan retai išmesdavo OIL PRESURE LOW, bet retsykiais matydavau - aš tai susiedavau su tepalo lygiu, nes kai išmesdavo, visada jo būdavo trūkumas. Pradžioje stebėjausi apetitu tepalams, bet pasiskaitęs čia, supratau, kad tarsi kaip ir norma. Kas kažkiek mėnesių vis dapilinėju.

O jei kalbi apie dabartinę situaciją, tai sutinku - gal aš čia ir per drąsiai/durnai vis dar bandžiau pasivažinėti (variklis dirbo be pašalinių garsų) iki kol rodys tą perspėjimą.

Žodžiu, kai vakar jau užvedant variklį pamačiau CHECK ACTIVE ir po to OIL PRESURE LOW, supratau, kad niekur nevažiuosim. Buvo susiskambinta su tuo motoristu kuris tvarkė - sakė nekurti variklio, nevažinėti.  Įtaria, kaip jau daugelis čia minėjo, siurblį / pompą ir panašiai. Nutempėm Alfa iki remontų. Kitos savaitės eigoje paaiškės.

Jeigu pasitvirtins siurblio versija, į kiek € visa tai gali išvirsti?
« Paskutinį kartą keitė: 2016-10-08 16:30 sukūrė vonvon »
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-