Autorius Tema: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas  (Skaityta 9422 kartus)

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Įrašytas: 2016-10-06 10:08 »
88 kw + dujos (olandiškos)

Sveiki,

priešistorė:
liepos mėnesį, autostradoje, užlenkiau motorą, ko pasekoje buvo atlikti rimti variklio darbai: keisti indėklai, tekintas velenas ("3-čias remontas") ir pan. Buvo užpilti nevisai teisingi tepalai (10w 40 ar kažkas pan.). Juos, aišku, ketinu pasikeisti.

vakar vakare:
šiek tiek spustelėjau 1 bėgiu (~40 m), sustojus girdėjosi keistas variklio garsas (tarsi vienas cilindras nedirbtu) ir galiausiai motoras užgeso. Pabandžius užkurti, motoras užsigesina. Išmetė man nematytų užrašų - CHECK ACTIVE prie viso to palydint OIL PRESURE LOW. Palikau ramybėje.
Po kokių 15-20min patikrinau tepalus - virbalas rodo, kad jų yra užtektinai. Motoras užsikuria, meta užrašus, bet variklio garsas vis dar kalantis/dizelinis (variatoriaus garsą žinau). Nuo dujų spėju perjungti ant benzino.

šiandien ryte:
patikrinu tepalus - viskas ok. Užkūrus variklį ~10-15s pakala, o paskui kur niekur nieko persimeta į normalų variklio darbą. Tiesa, nuvažiavus per kamščius ~5 km posūkyje dar spėja išmesti OIL PRESURE LOW.

Gal kas turit minčių, kas čia vyksta?
Ką tas CHECK ACTIVE reikškia?
« Paskutinį kartą keitė: 2016-10-06 10:55 sukūrė toshkaz »
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2016-10-06 10:59 »
Variklio metaliniai garsai nieko gero nežada. Pirma pažiūrėk, ką sako komp. diagnostika, o tada jau reikia žiūrėti, iš kur tas garsas atsiranda. Gali būti, kad kapitalinis remontas nebuvo toks jau sėkmingas. Oil pressure low ir reiškia, kad mažas tepalo spaudimas, kas yra labai blogai varikliui.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2016-10-06 13:55 »
jei lygis tepalo geras, bet dirbant motorui ismeta, jog per mazas tepalo slegis tai jau rimti reikalai. jei dar ir kaleno motoras, tai statyciau, jog indeklai prasisuko
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Easy2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 183
  • Karma: +0/-0
  • Alfa Romeo 147
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2016-10-06 14:07 »
Sakai kad užkurus 10-15sec pakala, tai ar nebus čia kompensatoriai? Jei pradeda kalent užkurus ir pakala ilgiau nei 1-2sec tai jau reiškia eina į pabaigą. Įprastai jei mašina ilgai pastovi pastovi tai kompensatoriai gali pakalt šiek tiek kai užkuri kol tepalo į juos neužpompuos. Pats su kalančiais kompensatoriais pravažiavau pora tūkstančių km kol galiausiai neatsibodo ir nepasikeičiau visų.
Jei tepalo spaudimas tau papysena tik tada kai įvažiuoji staigiai į posūkį tai čia norma, bet jei ramiai važinėji ir tau pyspsena tai jau blogai.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2016-10-06 19:14 »
As nieko negalvodamas vaziuociau ten, kur tvarke varikli vos pris pora men ir tegul jei ziuri. Garantija privalo buti. Bet jei tai koks garazelis, be cekiu (taupantis ant PVM), tai vargu ar ka laimesi, bet gali pabandyti laime. Arba diagnostika pas Alfa RS-Autofficina, o tada jau i garazeli, kur tvarke.
Jei Oil Presure uzsidega uzgesus masina, tai nieko baisaus, meta ta klaida uzgesus kartais. Bet jei vaziuojant, reiskia, kad tepalo nepaima i varikli. Gal tos isiurbimo alkunes nedasuko normaliai ir jinai ten tabaluojasi, tepalo nepaimdama. Gal siurblys. Tepalo rusis tam itakos neturi, jei tvarkoje viskas, tai ir pigiausia mineralini uzsiurbs ir nedegs lempute, kad slegio nera, o tas 10w40 visai tinkamas tepalas, ne jo cia beda.
Kompensatorius dar irgi neaisku kokius, is kur ir kiek gerus (kad ir senuosius) sudejo. Butu aiskiau, tai bent teoriskai daug galimybiu atkristu arba prisidetu :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2016-10-06 19:50 »
Jei tepalo spaudimas tau papysena tik tada kai įvažiuoji staigiai į posūkį tai čia norma, ....
:D čia ką rimtai?
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2016-10-06 20:36 »
:D čia ką rimtai?

nu matai, kad kai kam čia norma ;)
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Juodas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 204
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2016-10-06 21:57 »
Pargrįžau iš darbų tą patį atstumą ~4 km per kamščius. Prieš užkuriant dar pasitikrinau tepalo lygį - viskas ok, kaip ir anksčiau. Ridenausi daugiausia žemom apsukom, variklis dirbo normaliai, niekas nekala. Irrr..  tik jau parkuojantis įkyriai vėl pradėjo mėtyti OIL PRESURE LOW. Įtariu, jeigu dar būčiau bandęs važiuoti toliau, turbūt būtų kaip vakar - išgirsčiau tą metalo kalimą, gal vėl užgestų motoras. Neeksperimentavau, palikau ramybėje.
Paskutinį kartą tą OIL PRESURE LOW mačiau tą liepos mėnesį, autostradoje, kai pradėjo kalt variklis. Tik jau pavėluotai tie perspėjimai buvo..

KLIFF - jo, garažėlis. Suviliojo pažįstamų rekomendacija ir tikrai gera kaina. Nors pasitikėjimo daug nekėlė, kol kas turbūt negalima teigti, kad jie kažkuo kalti. Tik įtarti. Tą oil presure low retsykiais esu matęs ir prieš kapitalinį.

Čia kaip ir sakot, matau, kad neprasisuksiu - reiks apsilankyti servise.

Beje, gal čia savitaiga ar kažką, bet po kapitalinio man atrodo, jog variklio garsas apskritai vos-vos, per plauką pasikeitė. Anksčiau lyg ir minkštesnis buvo. Tą pastebėjo ir mano pastovi keleivė. Bet gal po tokių remontų tai normalu? Variklistas sakė, šitam motorui tai paskutinis remontas.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-10-07 16:16 sukūrė vonvon »
Alfa Romeo 147   1.6 TS 88 kw 2001          ... 2012-2019
Alfa Romeo GT   1.9 JTD 110 kw 2004        ... 2017-
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTD 147 kw 2008   ... 2020-

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2016-10-06 22:41 »
Bet gal po tokių remontų tai normalu? Variklistas sakė, šitam motorui tai paskutinis remontas.

Tikrai nenormalu. Vežk tu tam variklistui ir lai žiūri ko nedadarė. Žinoma, jeigu apkatkės nepadarei ir paspaudei per daug, galėjai ir pats kažką pažeist, nes detalės dar neapsidirbusios, griežtai negalima vaikyt motoro po kapitalinio.

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.6 TS: keistas variklio darbas
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2016-10-06 23:07 »
na 'low oil pressure' yra paskutinis dalykas kas turi pasirodyti skydelyje, jei dar prieš kapitalkę matydavai, gali būti kad esminė problema nebuvo išspręsta (pvz problema su alyvos siurbliu / blogi tarpai kituose indėkluose / trukdis alyvai nutekėti iš galvos į karterį / t.t.) ir ant didesnių apsukų gavai sausrą.

dabar tas alyvos lygio žiūrėjimas beprasmis, jei nedūmina tai alyva niekur nepradings. bet va važinėjimas tai alkūnę pakeis neatpažystamai, vien garsas pasako, kad alyvos plėvelės nebėra ir metalas daužosi į metalą.

jei net užgęsta motoras vadinasi ant tiek sausa kad indėklai užspaudžia alkūnę ir neužtenka jėgos ją pasukti. o ten užtenka mažiausio pasipriešinimo. po minutėlės paprastai vėl gali užkurti, žiūrint ant kiek užkaista, bet vos sustojus s pol abarota paprastai neužsikursi.

dėl garso tai taip, bet koks rimtesnis lindimas gali jį pakoreguoti.

ir kaip užsilenkė tada? - minutėlę spaudei ties redline beveik neatleisdamas gazo? :masina:
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper