Autorius Tema: Dieselgate  (Skaityta 12195 kartus)

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Dieselgate
« Įrašytas: 2015-09-25 20:40 »
manau kad taip ir reikia tiem Volkswagen pasiputeliams.
 nuomone tokia todel kad jau senokai is siu automobiliu nieko gero, bet vistiek jie labai vertinami ir nezinia uz ka. daznu atveju ju net eksplotacija tam tikrose pozicijose brangesne uz italiskus auto bet gi jie vistiek kokia 78 kartus geresni uz italus... :D
 ka manot jus?
 nes mano  kaip tikro lietuvo sirdele kakaip tai dziaugiasi :D
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-25 20:49 sukūrė PiPPas »
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2015-09-26 01:10 »
Kaip mašinos iš vizualinės pusės, tai pigios, pilkos mašinos masėms ir tiek. O dar ir bulveviažiai kaip taisyklė. Gal taip nebūtų, jei ne tai, kad visos gatvės ir pakampės jais primėtytos, kad akys atbuko. Pamačius gatvėj ar seną ar naują kažkaip nusisukt norisi.  :D

Iš tech. pusės niekada neturėjau, šeimoj, draugų tarpe niekas neturėjo ir manau, kad neturės.  :D Bet kiek teko girdėt iš šalies, tai byra ir dar kaip, ypač tie B6 su 2.0 tė dė Y 103 kW. O tautiečių lūkesčių nepatenkino B5+ su aliumine važiuokle. Bet nepaisant to top3 saraše užima pirma vietą pardavimuose. Paradoksalu, bet tokia jau ta mūsų šalis. Ką turi kaimynas, tai reik ir man.

Gal ateis diena ir Alfos pardavimų atstovų kalbos apie naujus, ne už kalnų ateinančius modelius kaip dar vienas sedanas, SUV virs realybe.

Kas dėl Wago gudrybių, jei bus įrodyta, faktas kad nusimato skausmingos baudos ir ne vien tai. Ieškiniai iš valstybių už žalą aplinkai, o tie paleisti modeliai į gatves turėtų būt atšaukti su kompensacija pirkėjams. Vienžo, dešimtženklės sumos.

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2015-09-26 10:54 »
Jau bmw,mb,japonai ir korėjiečiai tikrinami, manau ir tiek sukčiavo, hyundai jau buvo už tai baudą susimokėjęs ;)
Tad paaiškės, kad euro standartai be gudrybių neįveikiami :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2015-09-26 11:00 »
Dziugu, tai dziugu, bet as sirdyje del vieno bijau....Fiat Group galejo irgi taip elgtis, na gal Alfa Romeo ar Lancia tai nesieks, bet fiat'o tie ypatingai "svarus" matorai, man neduoda ramybes. Faktas, kad ne vien wv tai dare, ir tikrai buvo gerokai anksciau, kas apie tai zinojo, tik, greiciausiai dabar kazkuo nepasidalino, tai ir perejo info is lupu i lupas, o veliau i viesuma. Bet, vistiek, dziugu, gal pagaliau vw ir audi nusileides ant zeme :) Idomu, kaip bus tose salyse, kur auto importo mokesciai taikomi pagal nurodytas tarsos normas, pvz norvegijoj, dabar taip iseina, kad visi tie vagenai vazineja dar neismuitinti :D
Kitavertus, ka daryti, kai zaliagalviai nuo realybes atitruke, normas, gal tikrai del savo utopiniu ideju, o gal tiesiog siekiant pasipinigauti uz "oro" rinkliavas, kasmet kelia, nors jas kasmet fiziskai igyvendinti darosi nelabai imanoma :D
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-26 11:04 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2015-09-26 17:55 »
jei ne tie euro standartai tai manau vaziuotume visi taupiau ir galingiau, bet...
 ydomu kuo visas sitas reikalas baigsis.
su tais ypatingai ekologiskais motorais gali visko but, bet pas kakilovatu nedaug tai manau viskas bus ok, bet tie kur ir eco ir galyngi tai suzinosim neuzilgo :)
 
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2015-09-26 18:46 »
Na ir kas, kad kilovatu nedaug? Tu isivaizduok, kaip yra smaugiami tie varikliai, kur 1.1 ir mazai kilovatu :D Automatiskai kyla ne tik kuro suvartojimas, bet ir kiekiai to, kas lieka tam kurui sudegus. Kaip pavyzdi, galiu pateikti Mito su 0.9l 2C varikliu, sanaudos popieriuje 4,2l realybeje (70-80% uzmiestis) 8l, ismetamu tersalu kiekis popieriuje irgi labai mazas, bet kazkaip bijau, kad realybeje jis proporcingas suvartojamo kuro neatitikimo procentui. Kitas pavyzdys, musu eksplotuojamas Doblo 1.3D, sanaudos, nezinau, kokios popieriuje, bet realybeje 1-2l didesnes, nei mano desimcia metu senesnio 1.9D, dristu neabejoji, kad ir tarsa gali buti panasi, na, gal dpf kazkiek gelbeja cia, bet ar jis savo nurodyta euro klase atitinka, klausimas :D
Bet kuriuo atveju galime dar karta pasidziaugti, kad Alfa nebuvo parduota vagenui, islieka viltis, kad su FC group viskas normuose ir neprades lysti yla is maiso :)
Jau kelinta diena pries akis stovi zalias lidukas, klijuojamas ant Superb (galimai ir kitu vagenu) "Green line"  1.9TDI Green line :D :D :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2015-09-26 20:29 »
tai dar paziuresim ar ne visi gamintojai nuejo situ keliu. :D
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2015-09-27 19:33 »
Manau, netruks tokiu. Aisku, dalis ju, gali ir neislysti i dienos sviesa, bet ir islysianciu turetu pakakti :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Infas

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2015-09-28 15:01 »
Jeigu paaiškės, kad yra ir daugiau sukčiautojų, tai bausti reikįtų ne gamintojus, o standartų kūrėjus. Prigalvoja standartų iš debesų, o gamintojai laikykitės jų kaip norite....
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2015-09-28 15:27 »
Jeigu paaiškės, kad yra ir daugiau sukčiautojų, tai bausti reikįtų ne gamintojus, o standartų kūrėjus. Prigalvoja standartų iš debesų, o gamintojai laikykitės jų kaip norite....
Pats supranti ką rašai? :) jei neįveikiami reikalavimai, kodėl jų neužginčijo prieš sutikdami jų laikytis visų pirmą, juk auto pramonė vieną iš įtakingiausių pasaulyje, vien vokietijoje kokią ekonominę galią tūrį, kiek žmonių samdo ir t.r., toliau jei paaiškės, kad kiti sugebėjo reikalavimų laikytis tai vw ir kiti cheateriai papuola ant didelių baudų :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?