Autorius Tema: Dieselgate  (Skaityta 12189 kartus)

Neprisijungęs Infas

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2015-09-28 15:38 »
Pats supranti ką rašai? :) jei neįveikiami reikalavimai, kodėl jų neužginčijo prieš sutikdami jų laikytis visų pirmą, juk auto pramonė vieną iš įtakingiausių pasaulyje, vien vokietijoje kokią ekonominę galią tūrį, kiek žmonių samdo ir t.r., toliau jei paaiškės, kad kiti sugebėjo reikalavimų laikytis tai vw ir kiti cheateriai papuola ant didelių baudų :)
Manai jie tokie kvailiai, nesvarstė ginčijimo ar kitų variantų, o iškart nusprendė čytint? :) VW norėjo tapti didžiausiu pasaulyje. Kai tavo tikslas būti Nr.1, negali garsiai sakyt, kad tau nesiseka. Juk gamini galingus, bet švarius automobilius.  Matyt klastojimas pasirodė besantis realiausias variantas.
O mano žodžių nesuprask taip pažodžiui. Toli nereikia ieškot iliustracijos mano pavyzdžiui. Mūsų darbo kodekso pakeitimai: suprato, kad realybę pritaikyt prie senojo neįmanoma, todėl dabar bandys kodeksą pritaikyt prie realybės :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs moonshine

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2015-09-28 15:55 »
VAGas tikriausiai meldžiasi, o gal net apsimokėtų pasistengt, kad pagautų dar ką nors ir kuo gausiau - gal visu būriu lengviau būtų išsivartyt.
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2015-09-28 15:59 »
VW sumokes bauda ir tuom viskas pasibaigs. bet jei atsiras visa eile tokiu pazeideju tai manau standartu kurejams tikrai reiks nusileist ant zemes.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2015-09-28 16:17 »
VW sumokes bauda ir tuom viskas pasibaigs. bet jei atsiras visa eile tokiu pazeideju tai manau standartu kurejams tikrai reiks nusileist ant zemes.

O kodėl jiems reikėtų nusileist ant žemės??? Kodėl? Todėl, kad va vienas wagenas nesugeba/tingi/gaila pinigų, ar dar kažkoks bevertis pasiaiškinimas, kad padarytų tikrai švarų variklį be apgavysčių? Kodėl toyota, fiat, reno ir t.t. sugeba pagaminti švarius ir standartus atitinkančius variklius "nemakliuodami" su kažkokiais top secret žaisliukais? Neginu nė vieno gamintojo, tol kol neįrodyta, kad jie be nuodėmės, bet kolkas tik vienintelis wagenas įlipo į šūdą ir nereikėtų dėl to kaltinti kažkokių standartų sugalvotojų. Kiek pamenu ar tai Renault ar tai Mercedes-Benz dar net nepasirodžiusiam EURO 6 standartui jau buvo pagaminę tą standartą atitiksiantį variklį. NIEKIENO NEPRAŠOMI, nestodami prieš sistemą, o grynai savo noru. Tai čia gaunasi taip, kad jie yra kažkokie dundukai, nes be reikalo padarė tokį motorą, kuriam reikalavimai ir normos bus tik gal po dviejų metų? Ir dar savo noru.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-28 16:19 sukūrė Disco_V »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2015-09-28 17:56 »
 :D. nesinervuok Disco. jei taip padare tik VW tai aisku kad reikia bausti taip kad ir kiti bijotu. bet jei bus visa eile gamintoju taip padariusiu, tai kazin kaip cia bus.
 bet manau kad visi lb greit nutils, ras atpirkimo ozy, pasakys kad nubaustas ir viskas.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2015-09-28 19:09 »
cha. kazkaip nenustebau kad ir audi 2mln automobiliu tokiu.
ir sako kad bus daugiau yvairiu markiu.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-28 19:11 sukūrė Makacinas »
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Keoz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 233
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2015-09-28 19:18 »
Galim čia diskutuoti kiek norim, vistiek visi pirks VW, juk nevažinės žmonės su Fiatais ar Citroenais. O visas šis skandalas yra tik su kaikuriais keturių cilindrų TDI varikliais.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-09-28 19:32 sukūrė Keoz »

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Dieselgate
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2015-09-28 21:17 »
Bauda tai tik viena sio medalio puse. Skaiciau, kad norvegiska FNTT su autofederacija ten jau pradejo tyrima del sito reikalo, vien ten nemazai vagenu buvo parduota. Gali buti, kad ir daugiau saliu ta daro. O kas laukia rezultate? Jei visa tai pasitvirtins, kaip ir minejau, tai reiks, kad visi tie "cipuoti" vagenai su skodom, audi ir setais tebera neismuitinti. Kas uz tai atsakys? Vartotojas? Nemanau. Viena, vartotoju teises daugelyje saliu yra stiprios ir jos gina varotoja, antra, kaltas tai tikrai ne vartotojas del sio nesusipratimo, o gamintojas. Gamintojas turi savo igaliotus atstovus. Ar tai atstovams, ar tai gamintojams turetu tekti visa si nesumoketu muitu nasta + papildomos baudos uz sukciavima is atkiru valstybiu, ne vien jav. Zodziu, gali gali pakvipti gerokai didesnemis sumomis, nei buvo rasyta is pat pradziu. Kaip variantas gali buti, vagas tipo bankrutuoja, nuperkamas kazkieno kito ir stampuoja savo vezimus toliau. Taciau, yra dar viena nefinansine sios aferos pasekme. Isivaizduokit, jus turit vagena ir jus kaip turetoja taip pat gali paliesti si afera, del nesumoketu muitu, del galimai prarastu garantiju (bankroto atzvilgiu), del dar kazko, ko dabar nesugalvoju, bet prisiminsiu veliau, o gal jus papildysit. Net jei ir patemps baudas, vagas nusirasys sau labai daug respekto tasku is daug savo lojaliu ir ne tokiu lojaliu klientu, taip pat ir potencialai galimu. O siandien rinkoje reikalai itempti, ne tik su daug eu, usa, dabar jau ir korejieciu turi konkuruoti, bet ir kinai laukia uz duru. Pasirinkimo i valias, ir vag produktai niekuo uz juos nepranasesni, netgi atvirksciai. Zodziu, bus idomu, kuo tai baigsis :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Keoz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 233
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2015-09-28 22:13 »
Kad VW nebankrutuos ir kad jo niekas neperpriks tai tikrai visi galime būti ramūs :D, visą žala kris tik ant gamintojo ir tik ant gamintojo. Gaus daug baudų, sukurs kokį video apie restruktizasciją, labai abejoju, bet gal pakeis TDI pavadinimą ir viskas :D

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dieselgate
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2015-09-29 00:48 »
Dar nepamirštame, kad ne tik valstybės, bet ir vartotojai buvo apgauti, tad įdomu kiek privačių ieškinių atsiras :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?