Bauda tai tik viena sio medalio puse. Skaiciau, kad norvegiska FNTT su autofederacija ten jau pradejo tyrima del sito reikalo, vien ten nemazai vagenu buvo parduota. Gali buti, kad ir daugiau saliu ta daro. O kas laukia rezultate? Jei visa tai pasitvirtins, kaip ir minejau, tai reiks, kad visi tie "cipuoti" vagenai su skodom, audi ir setais tebera neismuitinti. Kas uz tai atsakys? Vartotojas? Nemanau. Viena, vartotoju teises daugelyje saliu yra stiprios ir jos gina varotoja, antra, kaltas tai tikrai ne vartotojas del sio nesusipratimo, o gamintojas. Gamintojas turi savo igaliotus atstovus. Ar tai atstovams, ar tai gamintojams turetu tekti visa si nesumoketu muitu nasta + papildomos baudos uz sukciavima is atkiru valstybiu, ne vien jav. Zodziu, gali gali pakvipti gerokai didesnemis sumomis, nei buvo rasyta is pat pradziu. Kaip variantas gali buti, vagas tipo bankrutuoja, nuperkamas kazkieno kito ir stampuoja savo vezimus toliau. Taciau, yra dar viena nefinansine sios aferos pasekme. Isivaizduokit, jus turit vagena ir jus kaip turetoja taip pat gali paliesti si afera, del nesumoketu muitu, del galimai prarastu garantiju (bankroto atzvilgiu), del dar kazko, ko dabar nesugalvoju, bet prisiminsiu veliau, o gal jus papildysit. Net jei ir patemps baudas, vagas nusirasys sau labai daug respekto tasku is daug savo lojaliu ir ne tokiu lojaliu klientu, taip pat ir potencialai galimu. O siandien rinkoje reikalai itempti, ne tik su daug eu, usa, dabar jau ir korejieciu turi konkuruoti, bet ir kinai laukia uz duru. Pasirinkimo i valias, ir vag produktai niekuo uz juos nepranasesni, netgi atvirksciai. Zodziu, bus idomu, kuo tai baigsis