Na ir kas, kad kilovatu nedaug? Tu isivaizduok, kaip yra smaugiami tie varikliai, kur 1.1 ir mazai kilovatu
Automatiskai kyla ne tik kuro suvartojimas, bet ir kiekiai to, kas lieka tam kurui sudegus. Kaip pavyzdi, galiu pateikti Mito su 0.9l 2C varikliu, sanaudos popieriuje 4,2l realybeje (70-80% uzmiestis) 8l, ismetamu tersalu kiekis popieriuje irgi labai mazas, bet kazkaip bijau, kad realybeje jis proporcingas suvartojamo kuro neatitikimo procentui. Kitas pavyzdys, musu eksplotuojamas Doblo 1.3D, sanaudos, nezinau, kokios popieriuje, bet realybeje 1-2l didesnes, nei mano desimcia metu senesnio 1.9D, dristu neabejoji, kad ir tarsa gali buti panasi, na, gal dpf kazkiek gelbeja cia, bet ar jis savo nurodyta euro klase atitinka, klausimas
Bet kuriuo atveju galime dar karta pasidziaugti, kad Alfa nebuvo parduota vagenui, islieka viltis, kad su FC group viskas normuose ir neprades lysti yla is maiso
Jau kelinta diena pries akis stovi zalias lidukas, klijuojamas ant Superb (galimai ir kitu vagenu) "Green line" 1.9TD
I Green line