Turint noro ir pinigu, visi varikliai turbinasi

Is esmes, tai pakanka vien tik dideliu pinigu, ir rasi, kas tau uzturbins ta ts iki 500ag, gal ir daugiau, cia jau pagal fantazija ir euru kieki

Apsimoka, ar ne? Manau, visi sakantys, brangu, neverta, neiseis, ko gero galvoja apie surudijusia sena masina, kuri realiai neturi jokios vertes, kad ir kiek ag ten sukista po kapotu. Taigi, pradekim, nuo to, koks tavo pacio sitos idejos tikslas? Jei planuoji palakstyti su ja gatvemis, su mintimi, kad prie sviesoforo aplenkti viena kita konkurenta, iki tol, kol dugnas nuo rudziu iskris, ir vaziuokle pabirs, nes visi pinigai nuejo turbinai, tai, kaip ir dauguma tau sako, tikrai neverta. Isvaziuos tavo 156 i savartyna uz poros metu nepriklausomai su turbo ji ar be turbo. Taciau, jei tavo tikslas, masina savaitgaliui/malonumui, kurios tobulinimas neapsiribos tik turbo ikisimu po kapoto, o darysi kazka panasaus, ka daro tokios bendruomenes, kaip Speedhunters ar Gatebil, tuomet tikrai verta! Turesi viena is unikalesniu 156-u, kuria visi geresis gatveje, spaudoje, trasoje ir parodose.
Pesimizmui verta pamineti, kad ne pirmas tu cia nori gaminti kazka panasaus, gaila, bet nei vienas siam forume uzgimusiu panasiu projektu lietuvoj, taip ir neisvydo dienos sviesos, viskas baigdavosi keletu diskusiju forume. Vienas dejo mazdos varikli, kitas rwd dare, dar kitas q4, keli projektai kaip ir buvo pradeti su dideliu entuziazmu, bet greitai dingo is dienos sviesos. Info ieskok uzsienyje, jei pakanka lesu tokiam projektui, tai pakaks ir geram vertejui, kuris su kalba pagelbes.
Reziume, cia galima labai trumpai apie viska pasakyti, standartinis ts yra tikrai per silpnas turbinai, o kiek realu tokio projekto ispildymas priklauso labiausiai nuo to, kiek euru bus skirta siam reikalui, nes techniskai, tai nieko sitame naujo nera, gal lietuvoj nauja (butent ts turbo), bet ne europoj
