Autorius Tema: AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?  (Skaityta 8516 kartus)

Neprisijungęs pashkutiss

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 12
  • Karma: +0/-0
  • Meile Automobiliams
    • Žiūrėti profilį
AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?
« Įrašytas: 2015-08-14 00:25 »
Sveiki..
vis labiau svarstau apie turbo idejima i savo alfa. siek tie pasidomejau siuo reikalu. pasirodo tai realybe. sis variklis kaip ir siek tiek pritaikytas "turbinimui" tik kaip taisiklingiau pradeti si visa procesa... ?
is to ka pasiskaiciau internete lietuvoj.. baisu. visi tik ir sako " neverta.. brangu.. neapsimoka.. neiseis.. keisk masina.. ir t.t. ... " tiesiog zlugdo zmogaus entuziazma ir svajones.. tad paieskojau ne lietuvoja.. ir stai. pasirodo AR 156 2.0 TS kaip ir  turi siokiu tokiu galimybiu tobulumui. jo net gamuklinis variklis pritaikytas nedideliam turbinimui. neskaitan to jog isiurbimo kolektorius plasmasinis , jis atlaiko berots iki 1.0 bar. slegio, tad manau jog vilciu visdeto siek tie yra.
 Stai pridedu siuki bei toki tekstuka. kas supranta anglu kalba :)




 "The standard plastic inlet manifld can hold 1 bar of boost pressure with no problems.
That would be over 300bhp if you were to run 1 bar boost pressure through it on a GT 28R turbo
The only problem with the plastic manifold is that its restrictive in flow.
Its the gasket and pistons/rings that wont hold it though.

 The chap is looking for a low boost (5 psi) turbo conversion,so a nice Gt 25 turbo and a small FMIC will do the job nicely.The standard injectors and ecu paramaters will max out at around 225bhp,so that 70bhp more than the standard 155bhp 2 litre power level.

No need to go for big engine work.Gt 25 turbo (5 psi) small FMIC with 50mm inlet/outlet piping,a custom remap of the existing Alfa ecu,11-13 row Mocal/Setrab oil cooler and thats it really.40-50bhp more (190-200 bhp) and still reliable.

 Oh and I ran the 1.6 turboed engine with standard rods to over 1.2 bar at one stage(320bhp and 252 pounds feet torque at 1 stage) and there were no problems.

 Alfa pistons are weaker than the rods.The pistons are still plenty good for a low boost conversion (5 psi).

 I however have built the 2 litre turboed engine with a lightened and treated crank,custom made Wosner forged pistons and custom made Arrow/DKE billet conrods,custom tubular race manifold and a Garrett GT 30/71R turbo (450bhp turbo)."
AR 156 2.0 T.Spark 99 m.

Neprisijungęs pavaduotojas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 242
  • Karma: +0/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2015-08-14 01:31 »
viskas yra padaroma ir imanoma,vieno dalyko tik reikia....atliekamu pinigu,dar geriau daug atliekamu pinigu. ;)
Buvo:AR 33(1.7),164(2.0ts),156(2.0ts),156(2.5),147(jtd 85kw),155(1.7),159(1.9jtdm)Jeep Grand Cherokee SRT8..... Yra:Dodge Durango (5.7hemi),Jeep Cherokee Trailhawk(3.2,Brand New)....

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2015-08-14 10:20 »
Realybė, tai realybė, bet turbo norint įdėt, nepamiršk dar pusę variklio pakeist, plius stabdžių sistemą. Tada dar klaustukas ar TA praeisi, nes pas komisijas reikės apsilankyt įvairias.

Jeigu pinigų kalnai - gali daryt - bus įdomu pamatyt projektą, bet mano nuomone neverta. Geriau GTA V6 nusipirkt - daugiau džiaugsmo teiks, tiek trauka, tiek garsas 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2015-08-14 11:04 »
TS'as tikrai ne tas variklis, kurį verta būtų daryti.

Pradedam nuo sąrašo ko reiks, kad padarytum ne vienam kartui turbo (su orientacinėm kainom, tiesa kitam automobiliui):
turba apie 100e
abiem kolikam medziagos iki 60e
IC apie 50e
vamzdynas apie 50e
purkstukai apie 120e
pigiausias simuliatorius kad eitu kazka pareguliuot 150e (galbūt nereiks, užtektų standartinio ecu, bet tada pridėk jo programavimo kainą)
duslintuvas normalus nuo 200e
widebandas kad reguliuot galetum iki 200e
detonacinio gauge su davikliu apie 100e
tepalo ausinimas apie 50e
sankaba apie ???, stock'as tikrai nelaikys

Taigi, ar verta?

Jeigu atrodo, kad verta, imk 2.5 V6, tie žvėrys su stock viduriais. Pirmas bandymas su 0.5 bar - 295whp.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2015-08-14 12:03 »
Turint noro ir pinigu, visi varikliai turbinasi :) Is esmes, tai pakanka vien tik dideliu pinigu, ir rasi, kas tau uzturbins ta ts iki 500ag, gal ir daugiau, cia jau pagal fantazija ir euru kieki :D
Apsimoka, ar ne? Manau, visi sakantys, brangu, neverta, neiseis, ko gero galvoja apie surudijusia sena masina, kuri realiai neturi jokios vertes, kad ir kiek ag ten sukista po kapotu. Taigi, pradekim, nuo to, koks tavo pacio sitos idejos tikslas? Jei planuoji palakstyti su ja gatvemis, su mintimi, kad prie sviesoforo aplenkti viena kita konkurenta, iki tol, kol dugnas nuo rudziu iskris, ir vaziuokle pabirs, nes visi pinigai nuejo turbinai, tai, kaip ir dauguma tau sako, tikrai neverta. Isvaziuos tavo 156 i savartyna uz poros metu nepriklausomai su turbo ji ar be turbo. Taciau, jei tavo tikslas, masina savaitgaliui/malonumui, kurios tobulinimas neapsiribos tik turbo ikisimu po kapoto, o darysi kazka panasaus, ka daro tokios bendruomenes, kaip Speedhunters ar Gatebil, tuomet tikrai verta! Turesi viena is unikalesniu 156-u, kuria visi geresis gatveje, spaudoje, trasoje ir parodose.
Pesimizmui verta pamineti, kad ne pirmas tu cia nori gaminti kazka panasaus, gaila, bet nei vienas siam forume uzgimusiu panasiu projektu lietuvoj, taip ir neisvydo dienos sviesos, viskas baigdavosi keletu diskusiju forume. Vienas dejo mazdos varikli, kitas rwd dare, dar kitas q4, keli projektai kaip ir buvo pradeti su dideliu entuziazmu, bet greitai dingo is dienos sviesos. Info ieskok uzsienyje, jei pakanka lesu tokiam projektui, tai pakaks ir geram vertejui, kuris su kalba pagelbes.
Reziume, cia galima labai trumpai apie viska pasakyti, standartinis ts yra tikrai per silpnas turbinai, o kiek realu tokio projekto ispildymas priklauso labiausiai nuo to, kiek euru bus skirta siam reikalui, nes techniskai, tai nieko sitame naujo nera, gal lietuvoj nauja (butent ts turbo), bet ne europoj :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2015-08-14 12:13 »
Man tai idomu butu paziuret kaip ta masina siuo metu atrodo :)

O jei i tema tai manau pirmiausia reiktu uzduoti tokius klausimus paciam sau:

Ar turi kas toki projekta tau padarytu? Ar darysi pats?

Jei turi, tada valio, tik klausimas kokia patirtu turi tas kazkas.
Jei pats, tada klausimas kokia patirti turi tokiuose dalykuose?

Jei patirties neturi, ir bandysi daryti pagal kazkokius online tutorialus tai manau, kad tai yra labai rizikinga, nes tam, kad padaryt turi turet patirties ir suprast kaip viskas veikia, nes bus milijonas dalyku, kuriu tutorialuose nerasi.

Kitas klausimas biudzetas. Tai ka Esnyper surase yra islaidos idealiu atveju, kai 100% zinai ka darai ir ko reikia + turi rimta komanda ar pats puse gyvenimo esi praleides konstruodamas tokius projektus(tokiu atveju greiciausiai sitam forume neklaustum). Visais kitais atvejais tokio dalyko biudzetas, mano manymu, prasideda nuo 3000eur. Nes reikalingos ne tik variklio dalys, bet ir pakabos dalys, kiti mazgai, programavimo daug daug valandu ir pan.

Ir net viska tai padarius, ikisus kruva pinigu, yra kokia apie 70% tikimybe, kad tavo projektas išsitaskys per pirmus 300km, o tada pasaka is naujo ir vel bemieges naktys, bandant issiaiskint, kur padaryta klaida.

Ka as daryciau su tavo TS, tavo situacijoje? nusipikrciau 156 GTA
« Paskutinį kartą keitė: 2015-08-14 12:31 sukūrė tiesiogAS »
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2015-08-14 12:26 »
Einu popkornų. Kas nors dar norėsit? Prigriebsiu prie to paties.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2015-08-14 12:37 »
As vakarui prigriebsiu alaus ir skumbres :-D
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2015-08-14 13:09 »
3000eur cia butu tik lengvam apsilimui :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.0 TS turbo idejimas... verta? kaina?
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2015-08-14 13:59 »
pigiausias budas butu i 156 ideti 2.0v6 turbo motora is gtv ar 166, arba 2.016v turbo is fiat coupe ;)
dar pigesnis variantas nusipirkti toki modeli su turbo varikliu :D
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606