Autorius Tema: AR 156 TS: track day car. Ar verta?  (Skaityta 10971 kartus)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2013-12-30 10:39 »
Giedriusss manau sudėjo visus taškus ant "i" dėl šio klausimo.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2013-12-30 10:43 »
As irgi manau, kad 80% biudzeto sukisi i TS :) po kiekvieno pasivazinejimo ji perrinkinejant.

V6 tikrai butu geriau, ir, tiketina, pigiau ilgu laikotarpiu.

Del modelio irgi gerai pagalvociau, nes 156 dalys tikrai normaliai kainuoja.

155 siuo atzvilgiu butu ir pigesne ir paprasciau tvarkoma
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2013-12-30 10:48 »
As irgi manau, kad 80% biudzeto sukisi i TS :) po kiekvieno pasivazinejimo ji perrinkinejant.

V6 tikrai butu geriau, ir, tiketina, pigiau ilgu laikotarpiu.

Del modelio irgi gerai pagalvociau, nes 156 dalys tikrai normaliai kainuoja.

155 siuo atzvilgiu butu ir pigesne ir paprasciau tvarkoma

155 Lietuvoje surasti pardavimui padorią, tas pats, kas surasti 156 GTA, gal net ir sunkiau. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2013-12-30 12:07 »
Visu pirma reiketu galvoti apie pacio ts paruosima, mesti lauk gamyklines dalis ir deti bent kazkiek sportui tinkamas. Paciu detaliu jam yra, bet viska teks siustis pastu is uzsienio, lietuvoj lyg ir nera nei vieno sportui paruosto ts variklio. Pasiskaiciavus viso sito samata, bus galima galvoti toliau ar biudzetas leidzia prasideti su 156. Galbut standartinis V6 tau labiau tiktu smagiam pasivazinejimui ir zymiai pigiau atsieitu.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2013-12-30 12:52 »
Pradžiai užteks "po kelias skylęs" cilindruose apačoij, tepalo cirkuiacijai geresniai ir "mandrų dantytų" žiedų. Viskas variklis amžinas, o toliau jau fantazijos ir biudžeto klausimas

Atsiprašau už neišmanymą terminologijos  ;D
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2013-12-30 13:24 »
Pradžiai užteks "po kelias skylęs" cilindruose apačoij, tepalo cirkuiacijai geresniai ir "mandrų dantytų" žiedų. Viskas variklis amžinas, o toliau jau fantazijos ir biudžeto klausimas

Atsiprašau už neišmanymą terminologijos  ;D
dėl skylių pritariu, bet prie viso to sakyčiau reiktų dar visą variklį į talpą su tepalu pamerkt, kad tepimas geresnis būtų
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Danas

Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2013-12-30 13:28 »

155 Lietuvoje surasti pardavimui padorią, tas pats, kas surasti 156 GTA, gal net ir sunkiau. 8)

Viskas yra įmanoma :D
Buvo:
AR 155 1.7TS
AR 156 2.0TS
AR 156SW 1,9JTD
Yra:
AR 155 2.0TS

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2013-12-30 13:31 »
dėl skylių pritariu, bet prie viso to sakyčiau reiktų dar visą variklį į talpą su tepalu pamerkt, kad tepimas geresnis būtų

Remiesi teorija, pavadinimu "pažįstamas sakė", ar praktine patirtimi??

Važinėju su TS 6,5 metų - prižiūrint šis variklis problemų neturi, o matęs tas variklis visko ir važinėju tikrai dažnai paspausdamas iki redline. Nepasakyčiau, kad labai jau lepus tas variklis yra. Taip sako tik tie, kurie realiai su juo nėra susidurę ir nežino kas yra tvarkingas TS'as.
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2013-12-30 13:32 »
Viskas yra įmanoma :D

Tu paskutinę turbūt nupirkai iš tų "įmanomų"... ;D
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2013-12-30 13:51 »
dėl skylių pritariu, bet prie viso to sakyčiau reiktų dar visą variklį į talpą su tepalu pamerkt, kad tepimas geresnis būtų

Remiesi teorija, pavadinimu "pažįstamas sakė", ar praktine patirtimi??

Važinėju su TS 6,5 metų - prižiūrint šis variklis problemų neturi, o matęs tas variklis visko ir važinėju tikrai dažnai paspausdamas iki redline. Nepasakyčiau, kad labai jau lepus tas variklis yra. Taip sako tik tie, kurie realiai su juo nėra susidurę ir nežino kas yra tvarkingas TS'as.
+1
 ne +5  ;D
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0