Autorius Tema: AR 156 TS: track day car. Ar verta?  (Skaityta 10965 kartus)

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Įrašytas: 2013-12-29 19:13 »
Sugalvojau truputi pasportuoti/pasivazineti trasoje lengvai... mastau apie TS varianta, labiausiai prie sirdies 1,8, variklis truputi paprastesnis, o charakteristikos nedaug skiriasi nuo 2,0. Nesu toks kietas, kad domintu 2,5 ar 3 litru variantai, manau apie 150 arkliu uzteks lengvintam automobiliukui su pagerinta vaziuokle, pataisykit jei klystu... idomus ir pasiulymai/pamastymai apie pritaikyma track pasivazinejimams.
DUCATI 750M!

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-12-29 19:39 »
Sugalvojau truputi pasportuoti/pasivazineti trasoje lengvai... mastau apie TS varianta, labiausiai prie sirdies 1,8, variklis truputi paprastesnis, o charakteristikos nedaug skiriasi nuo 2,0. Nesu toks kietas, kad domintu 2,5 ar 3 litru variantai, manau apie 150 arkliu uzteks lengvintam automobiliukui su pagerinta vaziuokle, pataisykit jei klystu... idomus ir pasiulymai/pamastymai apie pritaikyma track pasivazinejimams.

Su standartine bus sunkoka trasoje pasivažinėti (jeigu kalba apie Kačerginę eina) - stabdžių neteksi po kelių ratų aktyvesnių. Kažkada svarsčiau apie sportinį variantą savo 156'os - sąmata gavosi apie 15-20k Lt vien reikiamos detalės ir agregatai, be darbų (o kur dar išorės vaizdo sutvarkymas). Žinoma, kai ko galima atsisakyti pradžioje, bet kuo toliau, tuo azartas ir greičio alkis nugalės piniginės storį. ;)

Žinoma, nuo kažko pradėti reikia irgi...
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-12-29 20:43 »
Sportinio automobilio biudzetas praktiskai neribojamas, priklauso tik nuo kisenes galimybiu :smilie: realiai idomu pabandyt su mazesniu biudzetu, pazistamu auto, po to matysis, nes profu tikrai nezadu but, bet prasimankstint ir igudzius patobulint nekenks. Idomi zinovu nuomone pirmiausia apie variklio, kaip sakiau, TS pasirinkima, ar teisingai mastau apie 1,8 vs 2,0? Aisku po to lengvinimas neisvengiamas, manau imanoma pasiekti apie 900 kg sauso svorio...
DUCATI 750M!

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-12-29 20:50 »
Jeigu nori mazo biudzeto bent kazkiek sportinio automobilio, alfa ir 156 tikrai ne tas "pigusis" pasirinkimas, nes dalys sportines siam modeliui tikrai brangiau kelis kartus, nei lyginant vokieti ar japona, tokia jau ta tiesa, bet jei is idejos, tai alfa track days renginiuose butu malonu matyti...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-12-29 21:15 »
Sugalvojau truputi pasportuoti/pasivazineti trasoje lengvai... mastau apie TS varianta, labiausiai prie sirdies 1,8, variklis truputi paprastesnis, o charakteristikos nedaug skiriasi nuo 2,0. Nesu toks kietas, kad domintu 2,5 ar 3 litru variantai, manau apie 150 arkliu uzteks lengvintam automobiliukui su pagerinta vaziuokle, pataisykit jei klystu... idomus ir pasiulymai/pamastymai apie pritaikyma track pasivazinejimams.
sveikas, jeigu sportui galvoji pirkti alfa, tai siulyciau 145 modeli, jos pakaba paprastesne, svoris siek tiek mazesnis, manevringesne.
o kur planuoji vaziuoti slalomas, ziedas?
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-12-29 22:22 »
Sportinio automobilio biudzetas praktiskai neribojamas, priklauso tik nuo kisenes galimybiu :smilie: realiai idomu pabandyt su mazesniu biudzetu, pazistamu auto, po to matysis, nes profu tikrai nezadu but, bet prasimankstint ir igudzius patobulint nekenks. Idomi zinovu nuomone pirmiausia apie variklio, kaip sakiau, TS pasirinkima, ar teisingai mastau apie 1,8 vs 2,0? Aisku po to lengvinimas neisvengiamas, manau imanoma pasiekti apie 900 kg sauso svorio...

Parašyk Žaliui į PM šiuo klausimu. Jis tau galės plačiau papasakot apie tai. ;)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs pavaduotojas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 242
  • Karma: +0/-4
    • Žiūrėti profilį
AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-12-30 06:20 »
Praleisti laisvalaikiui ir pasivazineti uzteks,nemanau kad islengvinsi iki 900kg,nebus taip paprasta,stabdziu pilnai pakanka standartiniu kacergoj,nes TS paprasciausiai tiek nevalina,arba jeigu sugebi sudegint,reiskias labai jau daznai ir stipriai stabdai,manau kad pirmiausiai investuok i vaziuokle,padangas ir issilengvink kiek gali ir turesi,sau pasivazinejimui automobili...
Buvo:AR 33(1.7),164(2.0ts),156(2.0ts),156(2.5),147(jtd 85kw),155(1.7),159(1.9jtdm)Jeep Grand Cherokee SRT8..... Yra:Dodge Durango (5.7hemi),Jeep Cherokee Trailhawk(3.2,Brand New)....

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2013-12-30 07:23 »
156 skardos sunkios, abejoju ar pavyks 900kg išspausti, o stabdžius kačerginėje lengva užkaitinti, dzin ar valit ar nevalit, ten gan normaliai posūkių yra ir tiesiog nespėja aušintis, reik specialiai ortakius iki stabdžių diskų pritaikyti ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2013-12-30 09:54 »
156 skardos sunkios, abejoju ar pavyks 900kg išspausti, o stabdžius kačerginėje lengva užkaitinti, dzin ar valit ar nevalit, ten gan normaliai posūkių yra ir tiesiog nespėja aušintis, reik specialiai ortakius iki stabdžių diskų pritaikyti ;)

Nu jau nu jau. Brumai. Kur tau 156'os skardos sunkios? :D Jos juk pusiau popierinės, kad net su pirštu stipriau paspaudi ir lieka įdubimas. Su 156 ganėtinai lengva bus iki 900 kg prieiti (1,8 TS sveria 1220 kg).

Dėl stabdžių labai pritariu - pats patyriau savo kailiu su neventiliuojamais, o paskui ir su ventiliuojamais stabdžiais. Ratas, max. du ir viskas - stabdžiai dingsta. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2013-12-30 10:19 »
kalbat apie TS toks vaizdas lyg nežinotumėt jo nepatvarumo. Vartojant paprastai jie linksta, kaip medžių šakos prie didelio vėjo, o apie trasą net nekalbu. Nebent rastum su nedidele rida ir t.t, bet kokie šancai? Jei biudzetas nedidelis, tai vargu ar kas lys į jį, kad bent minimaliai silpnas vietas pagydyt, tai kiek jis laikys trasoj? Mano manymu be 2,5 ar 3,0 net neverta pradėti, nes sukiši pinigus į važiuoklę, stabdžius, o pirmas bandomasis ratas pasibaigs variklio užkalenimu. Nesmerkit už mano tokias pesimistines gaidas, bet tiesiog aš netikiu tokio variklio tinkamumu trasai
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best