su tuo ką matai fotkėj aukščiau bandžiau važiuot.. nu nelabai važiuoja..
reik oro srauto - ilgos triūbos.
beje, esat bandę iškart ant MAF'o užmauti kūgį? garsas afygienas, o traukos mažiau.. net izoliavus nuo variklio šilumos. kažkaip man nesusiveda, kad rezonansas eina net už maf'o, to nelabai gali būti, nebent minusas tas, kad kūgis labai turbulenciją MAF'ui daro, bet sakyčiau netiesa, nes wideband lambda gan pastovų ~12:1 riebumą ant full throttle rodo, o vat iki ~5000 rpm sukasi lėčiau (o gal akustika?). nuo 5000 jau jau vaidenas, kad gal kūgis ir daugiau priduoda, bet čia gali būti garsas ar pan.
o vat su standart oro filtro dėžę atrodo turi lieviau suktis bet bliamba dar geriau nei su kūgiu
paėmimo šlangos pradžia kokiu cm diametru mažesnė nei kad toliau, kas keista, tiesa ten venturi efektą bando išgauti, ale įgazuoti orą gaila kad ant dyno neišbandžiau viso šito reikalo su kūgiais, reikės gal kada.
žodžiu susidaręs nuomonę, kad žemiem rpm standartinis oro paėmimas geriau įgazuoja oro srautą, o aukštiem kūgis jau dėl didesnio pralaidumo geriau. kas čia užrašuose:
STD oro paėmimas: ~455 kg/h ties redline
K&N kūginis fitras: ~470 kg/h ties redline
ką čia dar nuveikiau paskutiniu metu, tai iridines žvakes Denso IK20TT sudėjau, nu.. kosmoso neįvyko - sakysim placebo kad kuriasi greičiau ir pan. teoriškai turėtų nesikaupti apnašos ant tokio mažo galiuko
anksčiau esu bandęs Denso IK22 iridines tai vis dejavau kad su jom prasčiau važiuoja tad ilgai nenaudojau, kiek patyrinėjau tai pas jas buvo mažesnė projekcija į cilindrą - mažiau išlenda elektrodas, o šita kiek lyginau išlenda kiek daugiau, beveik panašiai kaip platininės. na nežinau ar tikrai tame visa priežąstis, nebent dar kad vienu numeriu šaltesnė IK22 ir labiau apsinešdavo.
atkreipkit dėmesį į svarkę prie sriegio pagrindo.. tie gauburiai man nelabai patinka, potencialus židinys pre ignition destrukciniams reiškiniams ir pan., bet tikiuosi taip nėra.
Prieš tai naudojau Repsol 5w50 su Liqui Moly MoS2 kas itin panaikino alyvos valgymą (iki ~1ltr/10'000km), bet dabar visgi bandysiu supilt Neste 1 5w50 sintetiką (dabar tas pats 146 8v ir alyvos praktiškai tik daugėja
).
Dar Vemo MAF užsakiau (Siemens/VDO viduriai?) vis dar laukiu pasirodant, prieš tai pirktas Bosch buvo dvigubai brangiau.
---
va šiandien pagaliau pečiuką 1.7 pasikeičiau.. patikėkit, sunkesnio darbo nėra
net prieš tai peržegnotas sankabos cilindriuko keitimas prie pedalo jau nebeatrodo toks siaubingas..
apart vėsaus oro ir daugybės varžtelių vienas sunkiausiu dalykų tai hamutų atsukimas itin nepatogioj pozicijoj, kai nėra kaip atsuktuvu jėgos paduot.. pusdienis vien ant smulkmenų.. nu bet įveikta..
dar galvojau prieš metus tik salono oro filtrą keičiau ai galvoju gal dar nekeist, bet pajunginėjau orą vidus/laukas, galvoju gal ne šiaip iš lauko oro srovė gerokai sulėtėja.. išimu salono oro filtrą, o dieve mano, dar gyvenime tokio vaizdo nemačiau
gerai kad turėjau užsizapasines namie naują..
dar jei kam įdomu elektriko uždavinys.. - niekaip nesupratau kam diodai taip negamykliškai sujungti:
viršuj į kiekvieną lizdą
laidas ateina - laidas išeina (skylė dviem laidam), o apačioje taip viskas ale sutrumpinta - kažkokia apsauga?
originali schema, ten laidų pynė einanti centr konsolėj į laikrodį ir kur rodo kurios durys atidarytos. (edit: buvau ne tą schemą įdėjęs).
Tai va toks tas 1.7 16v variklio remontas..
Ciao!