Autorius Tema: 2,4JTD ir kreivos rankos  (Skaityta 11407 kartus)

Neprisijungęs neerkaas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2012-06-26 14:54 »
Man asmeniskai isvis neaisku kokio velnio italai taip debiliskai padare sia sistema, kiek paziuriu i japonus, tai ten paprastumo isikunijimas viskas, varikliui grandine (aisku ir dirzeliu yra),generatoriaus sistemai ten visai vienas dirzas ir jokiu itempeju arba du trapeciniai dirzeliai ir guoliukas uz 15lt, o cia pridaryta kazkokiu nesamoningu itempeju uz kurio vieno suma japonui viska pasikeistum 3-4 kartus. As pats susidures su tuo reikalu, pakeiti viska ir vistiek kazkas kazkur barskena. Masina kainuoja 3000-4000lt, o dirzelius pakeisti 1500lt :)
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2012-06-26 15:08 »
kad kiekvienas didesnes kubaturos dyzelius jau turi papildomus itempejus, kad slopint vibracija. cia ir atsiranda daugiau reikalu ir galvos skausmu. skirtumo ar cia italas, ar kitas auto gal nera didelio.
maciau as ta apkalbama masina. nu ten ji is esmes nuo pradziu jau ne visai masina buvo, bet zmogus matyt norejo atkelet. gal mintis ir gera, bet neivertino to, kad be matomu defektu dar yra ir vidiniu (labai brangiu), kurie dar labiau komplikuoja ir brangina visa situacija.
va pvz mane dziugina grande punto 1.2 benzas paprastumas. ten is vis nieko nera. vaziuoji ir taupai. malantis mieste (kamsciuose) pats tas. itempeju ten nei vieno nera. genero dirzas uz kelis litus ir viskas. jokiu nesamoniu. variklio dirzas nutrukes voztuvu nelanksto. tik faktas - didesne kubatura - maloniau vairuoti. taciau kaip ir visur - uz malonumus reikia damoketi ;)

buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2012-06-27 00:06 »
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.

Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.
« Paskutinį kartą keitė: 2012-06-27 00:30 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs neerkaas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2012-06-27 00:18 »
Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.
Ei, pirma ramiau , zinoma yra isimciu, bet viskam duoda praktiniai ismanymai. Gali buti, kad mano israsytos mintys nesutapo su tavo praktikuojamoms mintimis. Zodinis aprasymas daznai neatitinka praktiniu dalyku, ir sita puikiai pats zinai. Taciau dauguma siu veiksniu, as pats igivendines, todel reiskiu savo nuomone. Kaina 5 kart mazesne uz originalo kaina- laikymo laikas 2 kart ilgesnis uz originala ( cia itempejo atveju isbandzius per beveik 5m.) ir su kitomis masinomis...
« Paskutinį kartą keitė: 2012-06-27 00:29 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs neerkaas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2012-06-27 00:25 »
Man tai labai dar patinka BMW kur nieko nera kas sugestu...
Blemba apie variklio skyriu, tai tik patylet butu galima. ten tiek dvideginio, kaip Audi, Wv ar kaip jis rasosi. Keiti visus krumplius is eiles uz geras bapkes ir vsio.
Jei nori prie bmw gryzt tai ir pirmyn.
kaip sakoma kam JeeP kam VAZ ar kam BMW- artimas draugas Masina Wairuoja na cia tik poezija  :du:  ;D ;D ;D o gal Bir.Min.Van ar Be My Wine... ;D
« Paskutinį kartą keitė: 2012-06-27 00:30 sukūrė Arijotas »

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2012-06-27 09:16 »
Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.

Kad dauguma tavo isvardintu auto iki 2.2 kubaturos, pasziurek didesniu kubaturu, tie patys naujesni bmw'e turi ojej kiek ten visko, tavo juk senas dyzelinis variklis, po taviskio jau tokie ciudai judai prasidejo bmw'e varikliu gamoje ;) tas pats ir su audi 2.5, 2.7, 3.0, 3.3, 4.2, visko ten pilna ir daug net po dvi grandines kurios nelaiko ir t.t., japonai mazu varikliu gamintojai, bet kad ir ta pati toyota 2.2 dcat turi savo minusu irgi nemazai ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2012-06-27 14:57 sukūrė PiPPas »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2012-06-27 12:12 »
Kad dauguma tavo isvardintu auto iki 2.2 kubaturos, pasziurek didesniu kubaturu, tie patys naujesni bmw'e turi ojej kiek ten visko, tavo juk senas dyzelinis variklis, po taviskio jau tokie ciudai judai prasidejo bmw'e varikliu gamoje ;) tas pats ir su audi 2.5, 2.7, 3.0, 3.3, 4.2, visko ten pilna ir daug net po dvi grandines kurios nelaiko ir t.t., japonai mazu varikliu gamintojai, bet kad ir ta pati toyota 2.2 dcat turi savo minusu irgi nemazai ;)

Tai mes ir snekam apie senesnius dyzeliu :) gi kalba prasidejo nuo senojo 2.4 JTD, o ne naujausio JTDm :) as padedamas nupirkti kazkam masina ar pats pirkdamas labai stipriai pasidomiu kokie ir kiek itempeju eina i varikli, kad po to nebutu, kad pasikeisti dirzus kainuos 1500lt ar daugiau. Del Audi, tai pas juos gera kokybe baigesi ties 1997m. C4 kebulu ir senuoju 2.5TDI 6I motoru, po to tik zemyn, zemyn i dugna :)
« Paskutinį kartą keitė: 2012-06-27 14:57 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs Steponas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2012-06-27 12:15 »
Kad dauguma tavo isvardintu auto iki 2.2 kubaturos, pasziurek didesniu kubaturu, tie patys naujesni bmw'e turi ojej kiek ten visko, tavo juk senas dyzelinis variklis, po taviskio jau tokie ciudai judai prasidejo bmw'e varikliu gamoje ;) tas pats ir su audi 2.5, 2.7, 3.0, 3.3, 4.2, visko ten pilna ir daug net po dvi grandines kurios nelaiko ir t.t., japonai mazu varikliu gamintojai, bet kad ir ta pati toyota 2.2 dcat turi savo minusu irgi nemazai ;)
Esmė yra MUSYSE :) jei esi savy tikras, kad italas yra blogiau uz  vokieti ar japona, tai taip tau ir yra, ir nieko cia nepakeisi
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2012-06-27 12:17 »
Man tai labai dar patinka BMW kur nieko nera kas sugestu...
Blemba apie variklio skyriu, tai tik patylet butu galima. ten tiek dvideginio, kaip Audi, Wv ar kaip jis rasosi. Keiti visus krumplius is eiles uz geras bapkes ir vsio.
Jei nori prie bmw gryzt tai ir pirmyn.
kaip sakoma kam JeeP kam VAZ ar kam BMW- artimas draugas Masina Wairuoja na cia tik poezija  :du:  ;D ;D ;D o gal Bir.Min.Van ar Be My Wine... ;D

Po kapotu BMW esu tvarkes tik keleta smulkmeneliu, net neaktualiu vaziavimui ;) neskaitant aisku ekplotaciniu dalyku (tepalu, zvakiu, dirzu, itempeju). :smilie: kalbant apie 2.4 JTD motorus reketu pamineti kasantram barskancia tepalo siurblio itempimo grandine ar kaip jinai ten vadinasi, jau net neatsimenu. ;)

Neprisijungęs Steponas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2012-06-27 12:17 »
beja, naujausias JTDm motoras alfoje liko tik 2l, tai jau cia i mazuju kategorija :)
without heart we would be mere machines