Autorius Tema: 2,4JTD ir kreivos rankos  (Skaityta 11467 kartus)

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
2,4JTD ir kreivos rankos
« Įrašytas: 2012-06-25 23:04 »
Yra 2,4jtd 110kw prasidėjo keista vibracija ir tratėjimas generatoriaus įtempėjo. Viskas buvo pakeista, bet vibracija nedingo, ko pasekoje lūžo įtempėjo korpusas, įtempėjas buvo suremontuotas, testdrivo metu jis vėl lūžo, buvo nurautas įtempėjo spyruoklės varžtas,kuris suėdė pagrindinį diržą, situaciją išgelbėjo laiku išjungtas variklis, nes diržas laikėsi ant kelių siūlelių.
Keičiant sankabą ir nuėmus dusliarką pastebėtas karterio virinimas kur įvirinta nemaža dalis aliuminio. Sunkiai nusiėmė greičių dėžė,paaiškėjo,kad prieš tai buvęs savininkas pats keitė sankabą ir ne ta puse uždėjo diskatorių, ko pasekoje feredo diskas pritrynė smagračio varžtus, o guolis salnikas ir diskatoriaus vidurys susipresavo į vieną junginį. Sankaba sėkmingai pakeista, bet kaip rašiau anksčiau po sankabos keitimo ir įtempėjo tvarkymo tesdrivo metu buvo suėstas pagrindinis diržas. Klausimas būtų toks, kas kelia tą vibraciją?
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Steponas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2012-06-25 23:17 »
alkuninio skyvas arba uzsikirtus generatoriaus sankabele arba abu iskart :)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2012-06-25 23:49 »
alkūninio skyvas yra naujas, metalinis. Mūsų versija yra tokia,kadangi vyras sugebėjo su atvirkščiu diskatorium surinkt sankabą, tai ji turėjo neužsidėt normaliai, bet per jėgą sugebėjo. Ko pasekoje pastūmė alkūninį veleną ir jis išmalė žiedus dėl to atsirado vibracija, uždėjus naują metalinį skyvą jis nesugėrė tos vibracijos,kaip tą darė senas su guma, todėl lūžta įtempėjai. Po  buvusio šeimininko sankabos keitimo manom netgi galėjo atsirasti tas virinimas karteryje, nes ten skylė buvo tikrai didelė ir ji buvo po dusliarka, taip pramušti karterį galėjo tik iš vidaus švaistiklis. Vyras surinko, suvirino ir į marčias.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2012-06-26 08:02 »
Ne nu "sila jest, uma ninado" is tos serijos... po tokiu "auksarankiu" ir betkoks automobilis nemielu gali patapti...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2012-06-26 08:14 »
Tai dabar sprendžiama problema bus, duok dieve, kad padėtų guminis skyvas, jei dingsta vibracija, tai dar gal žmogus važinės, nors ir tai klausimas kiek tas velenas laikys. Bet žmogus jau tiek sukišęs į tą mašiną, kad jau nei parduot, nei ką daryt nėra.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2012-06-26 08:51 »
Tai dabar sprendžiama problema bus, duok dieve, kad padėtų guminis skyvas, jei dingsta vibracija, tai dar gal žmogus važinės, nors ir tai klausimas kiek tas velenas laikys. Bet žmogus jau tiek sukišęs į tą mašiną, kad jau nei parduot, nei ką daryt nėra.

Na lieka tik gerai susitvarkyti ir atvazineti kokius 3-5 metus, kad investicijos nors kiek atsipirktu vaziuojant be didesniu gedimu ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2012-06-26 09:14 »
Kad ten jau tiek visko pakeista, kad realiai mažai senų dalių liko:D Bet viena galiu pasakyt, jei atsiranda vibracija ir įtempėjo tratėjimas, tai iškart reik ieškot sliekų, nes lūžta jie tai kaip pavasarinis ledas. 2,4jtd didžiasuia bėda yra tie įtempėjai, kai 1,9 už 200lt gali visas dalis susipirkt generui paleist, tai 2,4 vien įtempėjas 350
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2012-06-26 13:31 »
Man asmeniskai isvis neaisku kokio velnio italai taip debiliskai padare sia sistema, kiek paziuriu i japonus, tai ten paprastumo isikunijimas viskas, varikliui grandine (aisku ir dirzeliu yra),generatoriaus sistemai ten visai vienas dirzas ir jokiu itempeju arba du trapeciniai dirzeliai ir guoliukas uz 15lt, o cia pridaryta kazkokiu nesamoningu itempeju uz kurio vieno suma japonui viska pasikeistum 3-4 kartus. As pats susidures su tuo reikalu, pakeiti viska ir vistiek kazkas kazkur barskena. Masina kainuoja 3000-4000lt, o dirzelius pakeisti 1500lt :)

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2012-06-26 13:40 »
tai sakau su 2,4 italai perspjovė patys save, net ta pati greičių dėžė 1,9 nusiima lengviau, nes ant 2,4 110kw dar ten visokių nesamonių prikišo, tai ten jieli jieli viskas praeina
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Steponas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2012-06-26 14:07 »
kam nepatinka - vaziuoja su japonais :)
without heart we would be mere machines