Autorius Tema: 2,4JTD ir kreivos rankos  (Skaityta 11403 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2013-09-15 10:54 »
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.

Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.

totalus bullshit.
bmw trilitris turi savitu problemu o apie renault nissan 2.2 dyzeli isvis gero zodzio neturiu- netiki tai paziurek kas antras skelbimas "variklio defektas" :)

Del Renault 2.2 motoro tu teisus, cia as biski i pieva pavariau, kazkas mane suklaidino labai seniai sakydamas, kad renault-nissan dalinasi renault 1.5 dci motoru, taip pat ir 2.2 dyzeliu, deja, 1.5 tikrai tas pats pas juos, bet 2.2 yra tikras Nissan made in japan motoras, o ne renault tas problematiskas variklis.

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2013-09-16 19:11 »
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.

Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.

totalus bullshit.
bmw trilitris turi savitu problemu o apie renault nissan 2.2 dyzeli isvis gero zodzio neturiu- netiki tai paziurek kas antras skelbimas "variklio defektas" :)

Del Renault 2.2 motoro tu teisus, cia as biski i pieva pavariau, kazkas mane suklaidino labai seniai sakydamas, kad renault-nissan dalinasi renault 1.5 dci motoru, taip pat ir 2.2 dyzeliu, deja, 1.5 tikrai tas pats pas juos, bet 2.2 yra tikras Nissan made in japan motoras, o ne renault tas problematiskas variklis.
Tai nori pasakyt kad nissan renault aljansas deda skirtingus variklius i savo masinas? :) da ladna, sutinku, jei tau nuo to palengves:)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2013-09-16 20:07 »
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.

Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.

totalus bullshit.
bmw trilitris turi savitu problemu o apie renault nissan 2.2 dyzeli isvis gero zodzio neturiu- netiki tai paziurek kas antras skelbimas "variklio defektas" :)

Del Renault 2.2 motoro tu teisus, cia as biski i pieva pavariau, kazkas mane suklaidino labai seniai sakydamas, kad renault-nissan dalinasi renault 1.5 dci motoru, taip pat ir 2.2 dyzeliu, deja, 1.5 tikrai tas pats pas juos, bet 2.2 yra tikras Nissan made in japan motoras, o ne renault tas problematiskas variklis.
Tai nori pasakyt kad nissan renault aljansas deda skirtingus variklius i savo masinas? :) da ladna, sutinku, jei tau nuo to palengves:)


Nissan X-Trail 2.2 '02 ir pvz Renaul VelSatis 2.2 - absoliuciai skirtingi motorai, pats anksciau maniau, kad vienodi, kol manes neapsviete vienas protingas zmogus, kai palyginau abu varikliu - tikrai panasumo jie neturi jokio, tad nerasyk ko nezinai, jei nemates, tai bent per google.lt pazek foto ir palygink :)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-09-16 20:09 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2013-09-16 20:12 »
Nusibodot, rakinu. Tokiems dalykams yra PM. Ten ir aiškinkitės kur kokie motorai buvo montuojami. :mzp:
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic