As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.
Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.
totalus bullshit.
bmw trilitris turi savitu problemu o apie renault nissan 2.2 dyzeli isvis gero zodzio neturiu- netiki tai paziurek kas antras skelbimas "variklio defektas"
Del Renault 2.2 motoro tu teisus, cia as biski i pieva pavariau, kazkas mane suklaidino labai seniai sakydamas, kad renault-nissan dalinasi renault 1.5 dci motoru, taip pat ir 2.2 dyzeliu, deja, 1.5 tikrai tas pats pas juos, bet 2.2 yra tikras Nissan made in japan motoras, o ne renault tas problematiskas variklis.