Autorius Tema: 2,4JTD ir kreivos rankos  (Skaityta 12276 kartus)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2012-06-27 12:24 »
Po kapotu BMW esu tvarkes tik keleta smulkmeneliu, net neaktualiu vaziavimui ;) neskaitant aisku ekplotaciniu dalyku (tepalu, zvakiu, dirzu, itempeju). :smilie: kalbant apie 2.4 JTD motorus reketu pamineti kasantram barskancia tepalo siurblio itempimo grandine ar kaip jinai ten vadinasi, jau net neatsimenu. ;)

Cia tu apie ta 100 kW motora kalbi? Nes kiek zinau bent jau 110 kW nebeturi tos grandines. Ar as klystu?
« Paskutinį kartą keitė: 2012-06-27 14:58 sukūrė PiPPas »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2012-06-27 12:37 »
nuo 103 jau ji nebarška, bet ar tas guodžia. Nes kiek man teko susidurt, tai su 99kw mažiausiai bėdų buvo, 103kw jau kelis užkalusius mačiau, 110kw jau kelis turinčius bėdų su trauka ir niekas negali konkrečiai paaiškint kodėl. Kaip vienas žmogus pasakė, kuo daugiau arklių, tuo daugiau bėdų su remontu.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs neerkaas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2012-06-27 13:10 »
nuo 103 jau ji nebarška, bet ar tas guodžia. Nes kiek man teko susidurt, tai su 99kw mažiausiai bėdų buvo, 103kw jau kelis užkalusius mačiau, 110kw jau kelis turinčius bėdų su trauka ir niekas negali konkrečiai paaiškint kodėl. Kaip vienas žmogus pasakė, kuo daugiau arklių, tuo daugiau bėdų su remontu.
Tai suprantama, kai variklius nubegusius neaiskiom salygom po 350k-450k km. vaiko kaip naujus. Ko galima tiketis?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2012-06-27 16:02 »
Po kapotu BMW esu tvarkes tik keleta smulkmeneliu, net neaktualiu vaziavimui ;) neskaitant aisku ekplotaciniu dalyku (tepalu, zvakiu, dirzu, itempeju). :smilie: kalbant apie 2.4 JTD motorus reketu pamineti kasantram barskancia tepalo siurblio itempimo grandine ar kaip jinai ten vadinasi, jau net neatsimenu. ;)

Cia tu apie ta 100 kW motora kalbi? Nes kiek zinau bent jau 110 kW nebeturi tos grandines. Ar as klystu?

tikrai nebera, bet kaip parase kiti - juose kitu bedu yra, o ta grandine kur eina 100kW - jos darbo principo as iki siol nz, tik zinau kad daug kas ja isima ir ismeta.

Neprisijungęs Steponas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2012-06-27 17:17 »
tikrai nebera, bet kaip parase kiti - juose kitu bedu yra, o ta grandine kur eina 100kW - jos darbo principo as iki siol nz, tik zinau kad daug kas ja isima ir ismeta.
ka ten zinot, grandine nuo siurblio suka balansyrini velena ir tiek
« Paskutinį kartą keitė: 2012-06-27 20:23 sukūrė PiPPas »
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2012-06-27 19:16 »
ka ten zinot, grandine nuo siurblio suka balansyrini velena ir tiek

bet nuemus ta grandine nieko motorui blogiau nebuna ane?
« Paskutinį kartą keitė: 2012-06-27 20:23 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2012-06-27 21:28 »
ka ten zinot, grandine nuo siurblio suka balansyrini velena ir tiek

bet nuemus ta grandine nieko motorui blogiau nebuna ane?

tai aišku kad nieko. ir apskritai lietuviški garažiniai geriau žino kaip reik variklius kurti, ką ten galima išimti, o ką palikti, negu inžinieriai iš to duoną valgantys :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_shaft
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Steponas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2012-06-27 21:52 »
tai aišku kad nieko. ir apskritai lietuviški garažiniai geriau žino kaip reik variklius kurti, ką ten galima išimti, o ką palikti, negu inžinieriai iš to duoną valgantys :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_shaft
siaip kalbi gerai, bet tie patys (gal ne) po poros metu tam paciam variklyje ji tiesiog pasalino :) jie irgi buna klysta arba tiesiog persiskaiciuoja ;D
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs neerkaas

Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2012-06-27 22:01 »
tai aišku kad nieko. ir apskritai lietuviški garažiniai geriau žino kaip reik variklius kurti, ką ten galima išimti, o ką palikti, negu inžinieriai iš to duoną valgantys :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_shaft
siaip kalbi gerai, bet tie patys (gal ne) po poros metu tam paciam variklyje ji tiesiog pasalino :) jie irgi buna klysta arba tiesiog persiskaiciuoja ;D
poste klaidu nerasta- sutinku

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2,4JTD ir kreivos rankos
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2013-09-15 01:45 »
As nematau ten kazkokiu keistenybiu. Kitose masinose irgi naudojami itempejai uz 400lt. Cia mums lietuviams viskas kosmosas atrodo, tame tarpe ir kaina, kai atitrukom nuo ziguliu ir golfu.
AR 2,4jtd du guoliukai vos ne amzini ir itempejas, tai ar cia daug, viena dar galima ir pasalint paciam, sakyciau... Beto itempeju guliai keiciami uz 50lt., o yvores tekinamos is naujo arba padaroma ant guoliu irgi uz 50lt.

Tikrai nevisose. BMW 3.0d - nera tokiu dalyku ir kituose dyzeliuose pas juos nera, nissan 2.2dci irgi nera (renault tie patys motorai, pas juos du trapeciniai dirzeliai ir itempejas metalinis su perpresuojamu guoliu), toyota d-4d neturi irgi ir dar labai daug kitu masinu. Zodziu pilna masinu kur jokiu brangiu itempeju ir nemazai kur variklyje stovi grandine, kas irgi sumazina islaidas labai stipriai. Kazkaip keistai skamba amzini - man pakeitus naujus uzbarskejo po 20k km :) kai keisiau pirma karta tai visi guoliukai klibejo, o dirzas buvo uzsienyje keistas pries 55k - 60k km. Kaip tu gali pasalinti itemepja papasakok? Del tu ivoriu tekinimo ir keitimo guoliu tai tikrai nepasitikiu, kai tie guoliai itempimo plastikiniai, suprantu kur metaliniai, tai nupresavai sena guoli nauja uzdejai ir viskas.

totalus bullshit.
bmw trilitris turi savitu problemu o apie renault nissan 2.2 dyzeli isvis gero zodzio neturiu- netiki tai paziurek kas antras skelbimas "variklio defektas" :)