Gal kas galit placiau apie ta ECU perprogramavima ir oro paemima ir ismetimo sistemos keitimus. Taip pat pora zmoniu minejo norint pasportint masinele uztektu gerai vaziuokle susireguliuot? Gal galit apsviest kokie kastai ir kas per detales?
Pirmiausiai pradekim nuo to, ka tu nori konkreciai tai masinai padaryt ir kokio rezultato tu is jos tikiesi?
Pradek nuo vaziuokles standinimo ir zeminimo. Bet iskart galiu pasakyti, kad paskui vazinesi su dantu apsaugom, kad ju neissibarskintum per duobes lakstydamas. Suzemini, sudedi pvz. juodus Powerflex (patys kieciausi) ir jau valdomumas visai kitas bus.
Isimi katalizatoriu, pasidarai tiesu ismetima (arba su mazyte pertvarele, kaip pas mane yra gale padaryta), bet tada TA jau nepraeisi del garso be papildomu pinigeliu, bei tapsi ramybes drumsteju No.2 (No.1 tarkim as pabusiu
).
O del programavimo, tai pagalvok ar tau to tikrai reikia.
P.S. Jei idomu autodelta kai ka siulo...
http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=23_65&products_id=101 Zinau, kad dauguma pasakys, kad Lietuvoje galima kazka panasaus gauti, tik pigiau, bet manyciau, kad jei jau tokius dalykus kazkas sumasto, tai reikia nuteikti iskart kainomis tokiomis, kokios butu jei darytu su profesionalu patikrintais agregatais. Toks dalykelis pridetu apie 20 AG, bet ar verta isleisti 3000-4000 Lt del tokio dalyko?
P.P.S. Ta pati autodelta siulo galia pasikelti iki 220 AG mazdaug is 1.8/2.0 TS varikliu. Bet kaina apie 14000 Lt detaliu ir visu likusiu dalyku.
P.P.P.S. Ir klausimas ar tikrai to reikia vazinejant gatvemis? Suprasciau, jei lenktynems ruosiamas automobilis butu.