Autorius Tema: Variklio tiunas  (Skaityta 31370 kartus)

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio tiunas
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2008-11-03 22:58 »
Jo, uzsipult kam zmogu. Turi babkiu tegu daro ka nori. Tik va kaip sako paciam nagus prikist prie variklio, tai vargu. Rimtas sportinis galios pakelimas nepigiai tikrai atseina, ir na savo rankom tikrai vykdomas. O siaip, pasizaist, tai perrasai ECU `600-800lt, susidedi filtrus, ismetimo sistema. Nu cia pacukiskas tiuningas, kazi rimtam vyrui ar tinka ;)
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio tiunas
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2008-11-04 00:09 »
Jo, as irgi kai tik nusipirkau savaja, buvo mintis kazkiek dar varikli pasukti, bet pasidomejau galimybem, palandziojau uzsienio forumuose ir supratau, kiek tai sudetinga. Reikia daryti viska komplekse - ECU+isiurbimas+ismetimas=+15-20 AJ max. Argi tai realiai juntama ir ar atperka idetus pinigus ir darba?
O bandant kazka daryt megejiskai su TS'u, labai lengva gauti atvirkstini varianta.
Nors is tikruju atrodo, kad yra gan dideli rezervai ir rinkoje daug panasaus galingumo varikliu, pradedant opel GSi 2.0 150 AJ, baigiant bmw "plyta", tai lyg ir standartas ir norisi daugiau, bet is tikruju negirdejau, kad kas nors uzsiimtu ir kitu markiu varikliu tiuninimu, nes siame lygyje (2.0-2.5 l) tai neatsiperka ir neduoda apciuopiamo rezultato, paprasciau ir pigiau nusipirkt galingesni. 
DUCATI 750M!

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio tiunas
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2008-11-27 10:50 »
geriau  isimestum koki v6 varikliuka kuris kainuoja maziau nei geras turbas, patobulintum pakaba.
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio tiunas
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2008-11-28 22:57 »
koroce kai man pritruksta galios, as uzkeliu apsukas iki red line ir suprantu, kad 155 BHP man dar kolkas uztenka. antra pavara iki 7500 rpm, trecia 7000 rpm ir siurpuliukai jau laksto :)  :begam: o siaip jei neturi kur det pinigu, tai mano patarimas butu sekantis: nusipirk lancia dedra, delta (integrale) ir kisk litus, nes kiek zinau pas jas variklio resursai yra gan nemazi, o plius ji irgi italas, ir dizainas gan neblogas (tam kuris supranta italiska dizaina)... taip kad turesi dvi masinas, greitas, italiskas, geras... viena ramiam pasivazinejimui - alfa, kita - pasivaidelenimui ir savotiskam sporti it gyvenimo budui :) mastyk :)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio tiunas
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2008-11-28 23:00 »
senosios deltos ir 155 q4   toks pats variklis ir pakaba, tik kazkas modifikuota,o resursas geras pas hf integrale ,o ne parastus :)
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio tiunas
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2008-11-29 00:08 »
ivaldai lancia 2.0 su turbo iputimu ir pumpuoji arklius i motora, draugas turi toki modeli, nupirko vokietijoj uz 150 ewro su pradegusiu stumokliu. susitvarke motora, ir pradejo kelt arklius. dejo jis ten purkstukus kitus, siurblius, turbo ir t.t. visko tiksliai nzn ka jis ten jai dare, bet paskutini karta kiek girdejau, tai pas jy po kapotu jau buvo 235 BHP. manau tai visai padorus skaiciai... kitas dalykas, tai, kad kai jau virs 300 BHP manau jau truputeli yra daugoka, nelabai yra kur juos panaudoti ant Lietuveles... nebent tai butu kaip "iseigine" masina. i dragus, pasipuikuoti ir pan... na bet cia tik mano asmenine nuomone, kiekvienas renkasi pagal savo poreikius ir isprusima :)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Variklio tiunas
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2008-11-29 00:12 »
Yra keleta minusiu ir tuose varikliuose, nuo 250ag ir virs, variklio blokas skilsta...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio tiunas
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2008-11-29 00:22 »
Yra keleta minusiu ir tuose varikliuose, nuo 250ag ir virs, variklio blokas skilsta...

gali buti brumbrum ,nesiginciju, nes nelabai gilinausi as i ta dalyka, bet is daug ko girdejau, kad lancia varikliai turi nemaza galios resursa... o jei atkreipti demesi i temos autoriaus norus ir galimybes, tai manau kad galetu ir spec bloka isigyti :)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio tiunas
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2008-12-02 22:21 »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs KLIFF

Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491