Jo, as irgi kai tik nusipirkau savaja, buvo mintis kazkiek dar varikli pasukti, bet pasidomejau galimybem, palandziojau uzsienio forumuose ir supratau, kiek tai sudetinga. Reikia daryti viska komplekse - ECU+isiurbimas+ismetimas=+15-20 AJ max. Argi tai realiai juntama ir ar atperka idetus pinigus ir darba?
O bandant kazka daryt megejiskai su TS'u, labai lengva gauti atvirkstini varianta.
Nors is tikruju atrodo, kad yra gan dideli rezervai ir rinkoje daug panasaus galingumo varikliu, pradedant opel GSi 2.0 150 AJ, baigiant bmw "plyta", tai lyg ir standartas ir norisi daugiau, bet is tikruju negirdejau, kad kas nors uzsiimtu ir kitu markiu varikliu tiuninimu, nes siame lygyje (2.0-2.5 l) tai neatsiperka ir neduoda apciuopiamo rezultato, paprasciau ir pigiau nusipirkt galingesni.