zmogai, kodel taip piktai? nematau jokios priezastis imt ir taip uzsipult Handrail.
brum, kainos gal siek tiek didokos. bet tik siek tiek

Handrail, pirmas pasiulymas/pasvarstymas - gal ne variklyje slypi visa paslaptis? T.y. galia (arba bent jau smaguma/malonuma, kas ir yra svarbiausia) jausi daug labiau, jeigu pasidarysi teisinga pakaba. Ir tai kainuoja daug maziau, negu zaisti su varikliu, praktiskai be jokios rizikos. Trukumas - sumazejes komfortas.
Persedau as nuo stock 156 2.0 TS (155 ag) prie kitos stock Alfos su 50/50 svorio pasiskirstymu, super veikiancia pakaba, galu varoma, 160ag, didesniu sukimo momentu ir zveriskai graziai gaudzianciu varikliu (senas geras Alfa V6). Tai galia, kurios taip truko 156, nublanko. Jos nebereikia tiek, nes zinai, kad artejanti posuki apvaziuosi greiciau negu didzioji dauguma kitu standartiniu masinu (ypac nauju sunkiu saugiu fwd masinu, kurios moka tik saugiai understeerinti su idiotiskais elektriniais vairo stiprintuvais).
Del TS variklio - sunkoka jam kazka daryti. Pigiausias variantas bus tikrai brangus, be to nauda bus ganetinai maza. T.y. tau reiktu pradet nuo intake + exhaust. Tada keisti velenelius ir remap'inti ECU. Manau tokiu budu galetum prisideti ~40ag. Bet turesi pasirinkti, ar ta galia tau ateis ties vidutinem apsukom ar ties aukstom. T.y. normaliu atveju variklio elastingumas sumazeja - gauni didesne galia, bet siauresniame diapazone. Del variklio ilgaamziskumo del tokio performance padidinimo nelabai bijociau. Jeigu jis buvo neuzleistas, neturi jis rimtos priezasties neatlaikyti +40ag.
Bet jeigu nori malonumo, tai pirma pagalvok apie pakaba - that's my point.